سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در اولویت دولت است، گفت: اگر امروز در مدرسه هزینه نکنیم بعداً باید برای پیشگیری از آسیب‌ها، هزینه‌های سنگینی را پرداخت کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به دنبال رأی اخیر دیوان عدالت اداری سقف سنی برای ورود به دانشگاه فرهنگیان شکسته می‌شود و حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان دیگر ۲۴ سال نیست.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: رویکرد امسال نظام آموزشی اولویت قرار دادن مدارس عادی دولتی است.
اردبیل- معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور حمایت همه جانبه از نظام تعلیم و تربیت را وظیفه و رسالت اصلی می‌داند.
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در بررسی طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش در صحن مجلس شد.
یزد- مدیرکل آموزش و پرورش یزد با اشاره به تکمیل ظرفیت برخی مدارس در نواحی یک و دو یزد و شهرستان‌های اردکان و میبد، عدالت بخشی و تقویت ۵۶ مدرسه حاشیه شهر را اولویت این سال تحصیلی برشمرد.
احمدی لاشکی درباره افزایش فوق‌العاده ویژه فرهنگیان به ۵۰ درصد بیان کرد: افزایش فوق‌العاده ویژه در شورای حقوق و دستمزد مطرح شده است و منتظر خروجی آن هستیم برای این موضوع به ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است البته افراد در اولویت برای بهره‌مندی از افزایش فوق‌العاده ویژه، ۴۳۰۰ نیروی اداری و نیرو‌های خدماتی و سرایداران مدارس هستند. (هم‌اکنون فوق‌العاده ویژه فرهنگیان تا سقف ۳۵ درصد پرداخت می‌شود.)
سمنان- استاندار سمنان گفت: مجموعه آموزش و پرورش استان در کنار مقوله آموزش و تحصیل، به مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیز به صورت اولویت، نگاه کند.
اهواز- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان به‌عنوان یک اولویت راهبردی در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت کشور قرار دارد.
اهواز- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: محور مصوبات رئیس جمهور در دومین سفر خود به خوزستان در حوزه آموزش و پرورش عمرانی خواهد بود.
اهواز- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش باید اولویت نخست کشور باشد.
بروز برخی مشکلات و چالش‌ها در دیگر حوزه‌های تحت مدیریت وزیر صمت از جمله بازار لوازم خانگی و فولاد و مس ضرورت این تغییر را جدی‌تر می‌کند و چه بسا این تغییر نسبت به جابجایی وزرای جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش هم اولویت داشت.
در سال تحصیلی ۱٤۰۳-۱٤۰۲ مدرسان آموزش خانواده با توجه به مدرک، رشته تحصیلی علاقه و تجربه در گروه‌های پنجگانه ساماندهی می‌شوند.
رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه سلامت دانش آموزان برای ما در اولویت قرار دارد، گفت: آموزش در مدارس گیلان جریان دارد.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: توسعه مراکز مهارت آموزی اولویت راهبردی مجموعه تعلیم و تربیت استان است.
زنجان-معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: مهمترین ماموریت مجموعه آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب به عنوان سرمایه‌های ارزشمند و حفظ و تداوم دستاوردهای انقلاب است.
اردبیل-معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: جذب حداکثری دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در اولویت نظام تعلیم و تربیت قرار دارد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی جدید توسعه هنرستان‌ها و توجه به مهارت آموزی از برنامه‌های ویژه آموزش و پرورش است.
اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مهمترین اولویت آموزش و پرورش توجه به نهاد خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی است.
وزیر آموزش‌وپرورش با تشریح بیانات مقام معظم رهبری در دیدار هیأت دولت گفت: مردم دیگر تحمل چشم‌انتظاری را ندارند؛ پروژه‌هایی که مدت‌زمان زیادی از احداث آن‌ها گذشته است باید تکمیل شود.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی اولویت ما در مدارس است، گفت: قرآن در رأس امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اجرای رتبه‌بندی به دلیل تنگنای مالی در ابتدای دولت سیزدهم امکان‌پذیر نبود، اما چون شعار رئیس‌جمهور و تلاش ایشان بر این بود و آموزش و پرورش را در اولویت قرار داده بود رتبه‌بندی به مرحله اجرایی رسید. بر اساس ماده یک قانون، هدف رتبه‌بندی اول ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت و دوم ارتقای صلاحیت معلمی و بعد از آن اصلاح نظام پرداخت است. معلمان و جامعه فرهنگیان دست‌به‌دست هم خواهند داد تا این سه هدف حتما محقق شود.
اردبیل- معاون مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای سال تحصیلی جدید آموزش حضوری مد نظر است و به هیچ وجه قصد برگزاری کلاس‌ها را به صورت غیرحضوری نداریم.
وزیر آموزش و پرورش گفت: حفظ شأن و منزلت معلمان اولویت اصلی دولت و آموزش و پرورش است.
جلسه علنی مجلس به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد و بررسی طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی در دستورکار قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ