حمید مطهری در اولین سال مربیگری روزهای بسیار سختی را تجربه کرد که شاید تصور نمی‌کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فابریزیو رومانو به طور میانگین از توئیت های خود ماهیانه چند میلیارد تومان درآمد کسب می کند.
سرپرست فدراسیون شطرنج از مسکوت ماندن انتخابات ریاست این فدراسیون تا بعد از بازیهای آسیایی هانگژو خبر داد و گفت: باید ابتدا مجمع عمومی فدراسیون را برگزار کنیم.
محمد شریفی‌مقدم دبیرکل خانه پرستار گفت: سالانه بیش از ۳ هزار پرستار از ایران مهاجرت می‌کنند. پرستاران در بدو ورود به کشور‌های اروپایی ماهانه ۴ هزار دلار معادل ۲۰۰ میلیون تومان ما حقوق می‌گیرند و بعد از چند ماه حقوقشان به ۷ تا ۸ هزار دلار معادل ماهانه ۵۰۰ میلیون تومان ما افزایش پیدا می‌کند. پرستارانی که در کشور ما حقوق اداره کاری یعنی ماهانه ۸ تا ۱۰ میلیون تومان معادل ۲۰۰ دلار بیشتر دریافت نمی‌کنند!
اگر با چشم غیرمسلح به آسمان شب نگاه کنید، تنها یک قمر را می‌بینید؛ اما تا به امروز چند قمر دور کره زمین چرخیده‌اند؟
عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اشاره به اینکه رخداد زلزله در منطقه کم تراکم جمعیتی بین دو شهر سلماس و خوی واقع است، توضیح داد: بر اساس گزارش‌های دریافت شده تخریب‌ها مختصر و مصدومیت چند نفر اعلام شده است. تخریب‌ها در حد ترک خوردگی ساختمان‌هاست که نیازمند بررسی‌های بیشتر است.
تظاهرات امشب صهیونیست ها نسبت به دیکتاتوری و فساد نتانیاهو در تل آویو را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سکسکه یک انقباض اسپاسمودیک غیرارادی عضله در پایه ریه‌ها (دیافراگم) است که با بسته شدن سریع تار‌های صوتی همراه است. معمولاً سکسکه برای چند ساعت یا گاهی یک یا دو روز طول می‌کشد. با این حال، سکسکه‌های مزمن آن‌هایی هستند که برای مدت طولانی ادامه می‌یابند. اپیزود‌هایی که بیش از دو روز و کمتر از یک ماه طول می‌کشند، گاهی اوقات سکسکه مداوم نامیده می‌شوند. در موارد نادر، سکسکه حتی بیشتر از یک ماه ادامه می‌یابد یا به طور مکرر در یک دوره زمانی طولانی عود می‌کند.
وزیر دفاع اوکراین امروز مدعی شد که کشورش چند ماه پس از رسیدن تسلیحات متحدان، آماده حمله خواهد بود!
یک سیاستمدار نزدیک به رئیس جمهور ترکیه می‌گوید که این کشور ظرف چند ماه آینده از سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) خارج می‌شود!
چین می‌گوید در یک ماه گذشته ۴۰ نفر بر اثر کرونا جان باخته‌اند، اما تصاویر ماهواره‌ای ماجرای دیگری را روایت می‌کنند. مراکز جسدسوزی سراسر کشور نسبت به چند ماه گذشته و مدت مشابه در سال قبل، شاهد مراجعه بسیار بیشتری هستند و نعش‌کش‌ها در کنار آن‌ها صف می‌کشند.
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه اتفاقات چند ماه اخیر در کشور یک جنگ جهانی بود و زنان و جوانان ما به دشمنان پاسخ‌های غیرتمندانه دادند گفت: دشمن ما آرام نیست ولی ما او را آرام می‌کنیم.
سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن طی چند ماه اخیر می خواست خیابان ها، خودروها، منازل و مغازه ها را به آتش بکشد و بازار و مدارس و دانشگاه‌ها را تعطیل کند.
با ورود همتی به ساختمان شیشه‌ای میرداماد، بسیاری امید داشتند که بازار ارز به پایان نوسان خود رسیده و رئیس‌جدید بانک مرکزی به زودی افسار نرخ ارز را خواهد کشید. امید‌ها به همتی برای حفظ ارزش پول ملی، اما تنها چند روز بیشتر دوام نداشت. روند صعودی نرخ ارز با آغاز به کار همتی ادامه یافت تا جایی که نرخ ارز تنها حدود یک ماه پس از آغاز به کار همتی و در میانه همان سال از کانال ۹ هزار تومان به بیش از ۱۵ هزار تومان رسید.
مردم هر روز شاهد کم‌ارزش‌شدن حقوقی می‌شوند که می‌خواهند در پایان ماه دریافت کنند؛ و آن‌ها که شغل آزاد دارند، از به‌هم‌ریختگی بازار بیشتر متضرر می‌شوند تا سود کنند، مگر اندکی خاص. گرانی صدمیلیونی یک خودرو درکمتر از چندماه یا دلار ۳۸ تومانی و بالاتر باید با برنامه قبلی کنترل می‌شد. انتظار از رئیس اقتصادی دولت آن است که در این‌باره به مردم توضیح دهد و شفاف بگوید که چه برنامه‌ای پیش‌رو دارند. مجلس هم با کارت زرد نباید بازی کند. کارت زرد و قرمز و سوت و بالابردن پرچم اخطار همه و همه استعاره‌هایی است که به کار مردم نمی‌آید. مردم باید بتوانند از فردای خود مطمئن باشند.
مرد گفت: آن روز همسرم با افشای آن راز گفت: حدود ۳ سال قبل از آن که با هم ازدواج کنیم من با مرد دیگری در تهران ازدواج کرده بودم که حاصل آن دختر کوچکی به نام «آزاده» بود. در حالی که دخترم هنوز یک سال بیشتر نداشت، اختلافات خانوادگی ما شدت گرفت تا جایی که دیگر نتوانستیم یکدیگر را تحمل کنیم و من از او جدا شدم، اما هرچه التماس کردم که شوهرم، حضانت دختر خردسالم را به من بدهد، او موافقت نکرد و من هم به ناچار به مشهد آمدم و چند ماه بعد با شما ازدواج کردم! ولی هیچ گاه نتوانستم چهره معصوم و زیبای دخترم را از یاد ببرم به همین دلیل وقتی شما سرکار می‌رفتید من هم با نگاه کردن به تنها عکسی که از او داشتم، اشک می‌ریختم و آرام می‌گرفتم.
استقلال تهران برای سومین بار در چندماه آخیر به مصاف هوادار رفته و خود را آماده بازی دربی می‌کند.
رئیس‌جمهور گفت: در چندماه گذشته رشد ۴۳ درصدی در روابط تجاری با کشور ارمنستان داشته‌ایم.
رونالدو نازاریو معتقد است رئال مادرید در ال‌کلاسیکو شانس پیروزی بیشتری نسبت به بارسلونا دارد، به خصوص که با انگیزه گرفتن انتقام شکست 0-4 چند ماه قبل وارد زمین می شود.
تنش‌های اخیر در باشگاه پاری سن ژرمن روز به روز بیشتر می‌شود و حالا ادعا شده که لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی باشگاه، تنها چند ماه بعد از استخدامش به زودی پی‌اس‌جی را ترک می‌کند.
مورگان استنلی، یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین ارائه دهندگان خدمات سرمایه گذاری و مدیریت ثروت در جهان، انتظار دارد بازارهای سهام ایالات متحده در چند ماه آینده بیشتر سقوط کند.
چند روز قبل زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده خواهان رسیدگی به پرونده خود شدند وقتی آن‌ها وارد شعبه شده و مقابل قاضی نشستند مرد جوان گفت: آقای قاضی این خانم همسر من است. ما الان تقریباً ۳ ماه است ازدواج کرده‌ایم و با هم در یک خانه زندگی می‌کنیم، اما همسرم با مادر و خواهر من نمی‌سازد؛ مدام با هم بحث می‌کنند و سر موضوعات کوچک مثل رنگ لباس، چیدمان مبل و مسائل بی‌ارزش با هم درگیر می‌شوند. جناب قاضی از نظر من هر دو آن‌ها یعنی هم مادرم هم همسرم مقصر هستند، البته همسرم بیشتر مقصر است، چرا که جواب مادر من را با لحن تند می‌دهد.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه چند روز قبل علی‌الحسابی بابت معوقات رتبه‌بندی برای معلمان وجهی واریز شد عنوان کرد: خیلی سوال می‌پرسند که چرا سامانه برای بارگذاری مدارک تعیین کردید و چرا باید مدارک را بارگذاری کنیم. خب از یک استاد دانشگاه همین حالا سوال کنید که یک رتبه می‌خواهید بگیرید چقدر طول می‌کشد؟ بیشتر از یک سال معمولا طول می‌کشد، اما ما می‌خواهیم برای ۸۱۰ هزار نفر، دو سه ماهه رتبه بندی را انجام دهیم. گفتیم از وقتی فرایند شما شروع شد، یک و نیم ماه بعد رتبه شما را تعیین می‌کنیم.
اواخر خرداد ماه حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار با استعفا از کابینه سیزدهم کنار رفت. او دلیل این استعفا را همگرایی بیشتر در تیم اقتصادی دولت دانست. هر چند که پیش از استعفا نیز زمزمه‌هایی درباره برکناری عبدالملکی مطرح شده بود.
با گذشت چند روز از سیل هشتم مرداد ماه در ارتفاعات چالوس و فرو کش کردن سیلاب آثار تخریب این سیل ویرانگر که در نوع خود کم نظیر بوده است بیشتر خود را نشان می‌دهد؛ بناهایی که در حاشیه رودخانه ساخته شدند و درختانی که براثر سیل ریشه کن شده و تاسیساتی که ازبین رفت از جمله آثار این سیل تابستانی بوده است . به گفته مسوولان سیل اخیر چهار برابر بیشتر از بزرگترین سیل ثبت شده چندسال اخیر بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ