یک سیاستمدار نزدیک به رئیس جمهور ترکیه می‌گوید که این کشور ظرف چند ماه آینده از سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) خارج می‌شود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاپن در دیداری تدارکاتی با همه نفراتش مقابل تیم ملی والیبال ترکیه شکست خورد.
در لیگ برتر بیست و دوم بازیکنان جوان زیادی حضور داشتند اما برای حضور در ترکیب تیم امید فقط چند ماه از نظر سنی بزرگ‌تر هستند.
اردوغان برای پیروز شدن در انتخابات و ترغیب مردم به رای به نفع خود اقدامات متنوع و متعددی را از چند ماه مانده به انتخابات تا چند روز قبل از انتخابات انجام داد و از هر ترفندی برای پیروزی بر حریف بهره گرفت.
رسانه‌‎های ترکیه تصاویر جدیدی از رئیس‌جمهور این کشور چند روز پس از ابتلا به عفونت معده منتشر کردند.
نشاسته و ماست را خوب ترکیب می‌کنیم. خمیر سفتی به دست می‌آید. بعد کره و شربت و آرد و زعفران را اضافه کرده و با همزن برقی می‌زنیم تا یکنواخت شود و به غلظتی که در کلیپ نشان دادم برسد. در ظرف را می‌گذاریم و اجازه می‌دهیم یک شب یا حداقل ۸ ساعت استراحت کند. بعد از استراحت چند ثانیه با همزن می‌زنیم تا مایه زولبیا رقیق و صاف و یکنواخت شود. مایه آماده را در قیف یکبار مصرف ریخته و به صورتی که در کلیپ نشان دادم در روغن سرخ کرده و در شربت گرم رو به داغ قرار داده و در صافی شربت اضافه را می‌گیریم.
برخی از خانه‌ها در ترکیه را نمی‌توان برچید، زیرا در اثر تماس با تجهیزات ساختمانی فرو می‌ریزد. در دیاربکر، یک ساختمان آپارتمانی که بخشی از یک مرکز تجاری است در حین تخریب فرو ریخت.
منابع سعودی از سپرده گذاری چند میلیارد دلاری این کشور در بانک مرکزی ترکیه خبر دادند.
اداره اورژانس و حوادث غیرمترقبه ترکیه به شمار پس لرزه هایی که از ششم فوریه در این کشور رخ داده است، اشاره کرد.
رسانه‌های غنایی اعلام کردند که پیکر بی‌جان کریستین آتسو از زیر آوار خارج شده است.
برجها و ساختمان‌ها با وجود گذشت چند روز از زلزله هولناک در جنوب ترکیه همچنان ریزش می کنند!
یکی از مقامات سازمان حوادث غیرمترقبه ترکیه (آفاد) اعلام کرد که توان ناشی از زلزله اخیر ۷.۷ ریشتری در این کشور برابر با قدرت ۵۰۰ بمب اتمی بوده است.
چند تن از بازیکنان تیم ملی فوتبال قطع عضو ایران که در باشگاه‌های ترکیه مشغول فعالیت بودند، در زلزله این کشور سرنوشت تلخی پیدا کردند.
در جریان اردوی تیم فوتبال نساجی در کشور ترکیه اتفاق عجیبی برای اعضای این تیم افتاد.
رشد اقتصادی ترکیه چند درصد شد؟
پس از چند ماه غیبت، وزیر مستعفى تعاون و کار در سفر معاون اول رییس جمهوری به روسیه و در ترکیب هیات اعزامى ایران دیده شد. / آخرین خبر
این ایام هم که اخبار مجمع در رسانه‌ها زیاد شد به‌دلیل بررسی سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه است و عملاً هم دولت و مجلس منتظر هستند و ما اگر بتوانیم سیاست‌ها و قانون برنامه هفتم توسعه را به بودجه 1402 برسانیم خیلی خوب است لذا جلسات مجمع و کمیسیون‌ها صبح و عصر ادامه دارد تا این کار صورت پذیرد.
منابع سوری از حمله پهپادی ترکیه به شمال سوریه و کشته و زخمی شدن شماری بر اثر آن خبر دادند.
وزیر خارجه ترکیه گفت کشورهایی در غرب وجود دارند که خواهان ادامه جنگ اوکراین هستند، از جمله ایالات متحده و برخی دیگر از اعضای ناتو.
نسبت مالیات به تولید ناخالص داخلی ترکیه در قیاس با ایران حدود ۴ برابر است، با این حال، این کشور هنوز در این زمینه، اوضاع قابل قبولی در میان کشورهای OECD ندارد.
منابع عراقی از حمله به پایگاه زلیکان ترکیه در استان نینوا و شنیده شدن صدای انفجارهایی خبر دادند.
یک منبع امنیتی عراق از حمله هوایی ترکیه به چند روستا در استان دهوک واقع در شمال این کشور خبر داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۳۹۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۸۲ تن از ایشان وخیم است.
امروز بیستم اردیبهشت ماه، مصادف با «سه‌شنبه‌های نظارتی» مجلس که قرار است نمایندگان در صحن علنی مجلس طبق روال، موارد نظارتی ازجمله سوال از وزرا و تحقیق و تفحص را در دستور کار خود قرار دهند با حضور وزیر امور خارجه و پاسخگویی وی در پشت تریبون مجلس درباره موضوعاتی همچون سدسازی ترکیه روی رودخانه‌های دجله و ارس آغاز به کار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ