سخنگوی وزارت صمت گفت: زمان ثبت‌نام در سامانه برای خرید خودروهای داخلی حداقل یک روز، یعنی تا ۲۹ اسفند تمدید شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گئورگی گولسیانی پس از تمدید با پرسپولیس خود را آماده بازگشت به ایران می‌کند.
گاردین امروز توشت که پپ گواردیولا قطعا تا دو سال دیگر مربی سیتی خواهد ماند و سپس از این باشگاه می رود.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: شهریور اعتبار قانونی برنامه ششم توسعه به اتمام می‌رسد و ما باید این قانون را یک بار دیگر تمدید کنیم، چون تا آن زمان برنامه هفتم آماده نیست.
دنی سبایوس، هافبک رئال مادرید، هنوز تصمیمش را برای تمدید قراداد با این باشگاه نگرفته است.
وزیر ورزش و جوانان ایران، حکم سرپرستی سید روح‌الله حسینی در فدراسیون بوکس را تا زمان برگزاری انتخابات تمدید کرد.
وزیر خارجه اوکراین ادعایی خلاف واقع را در خصوص مدت زمان تمدید توافق غلات مطرح کرد.
با توجه به تاخیر در ارسال اطلاعات حساب وکالتی مشتریان توسط برخی از بانک ها، گروه صنعتی ایران خودرو زمان تعیین برندگان طرح فروش فوق العاده را از ساعت ۱۱ به ساعت ۱۷ امروز ۲۱ اسفندماه موکول و مهلت نام نویسی را تا ساعت ۱۳ تمدید کرد.
مدیر ورزشی دورتموند ابراز امیدواری کرد که بلینگام برای مدت زمان طولانی در این تیم بماند.
سرمربی تیم ملی فوتبال هال سیتی تاکید کرد که تا زمان بازگشت اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی به ترکیب اصلی تیمش سه هفته دیگر زمان لازم است.
زمان نقل و انتقالات زمستانی برای باشگاه‌ها تمدید نمی‌شود و فردا شب به پایان می‌رسد.
لوریس کاریوس با اینکه از زمان بازگشت مارتین دوبراووکا حتی یک بازی برای نیوکسل انجام نداده در آستانه تمدید قراردادش با این تیم انگلیسی است.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که دولت در یک بندی از لایحه بودجه ۱۴۰۲ آورده است که تا زمان تصویب قانون برنامه هفتم، قانون برنامه ششم تمدید می‌شود.
گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای تصریح کرد: در پی کندی سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت به دلیل ترافیک متقاضیان و در راستای تکریم مشتریان، زمان اجرای طرح فروش فوق‌العاده تا یک شنبه ۲۵ دی‌ماه تمدید شد.
محمد باقر قالیباف گفت: با دولت توافق بر این شد که در دی‌ماه برنامه هفتم را به مجلس تقدیم کنند و با توجه به اینکه از ۱۵ آذر گذشته است، بعد از این زمان بودجه به اضافه چند دوازدهم را می‌دهد.
قرارداد مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو پس از بازی بعدی این تیم در هفته آینده تمدید خواهد شد.
تونی کروس می خواهد در رئال بازنشسته شود ولی زمان آن را نمی داند. او شرط خاص خودش را دارد و حالا توپ در زمین رئال و فلورنتینو پرز است.
سازمان ملل ضمن ابراز ناامیدی از تمدید نشدن آتش بس در یمن، تاکید کرد که هنوز زمان برای تمدید مجدد آتش بس وجود دارد.
زمان بازدید و ارائه قیمت پیشنهادی برای متقاضیان شرکت در مزایده خودروهای سواری خارجی به مدت ۲ روز (تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۱۴ مهرماه) تمدید شد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام کرد: مدت زمان استفاده از حجم باقیمانده بسته‌های اینترنت کاربران تمدید می‌شود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار مازندران گفت: طرح سالم سازی دریا که به طور رسمی از سوم خردادماه امسال آغاز و مقرر شده بود تا پایان شهریور ادامه داشته باشد به دلیل حضور مسافران و تقاضا در برخی شهر‌های ساحلی تا هشتم مهر تمدید شد.
اصفهان - دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی گفت: زمان برگزاری جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌ بهایی به اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ موکول و به تبع آن مهلت ارسال طرح‌های فناورانه تمدید شد.
­سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: نام نویسی سومین دوره تخصیص خودرو در سامانه یکپارچه تا ساعت ۱۶ امروز شنبه 19 شهریور تمدید شد.
ژروم روتن، خبرنگار فرانسوی، معتقد است که مشکل اصلی پاری سن ژرمن از زمانی شروع شد که قرارداد کیلیان امباپه را تمدید کرد.
بایرن مونیخ قراردادی 5 ساله به ارزش 250 میلیون یورو با اسپانسر اصلی خود، دویچ تله‌کام امضا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ