تونی کروس می خواهد در رئال بازنشسته شود ولی زمان آن را نمی داند. او شرط خاص خودش را دارد و حالا توپ در زمین رئال و فلورنتینو پرز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه ناپولی موفق به جلب رضایت اوسیمن برای تمدید شد و بند فسخی سنگین برای او تعیین کرد.
ساکت الهامی خاص‌ترین روزهای مربیگری خود را سپری می‌کند؛ او در بازی گذشته تیمش مقابل هوادار هم بسیار آرام بود.
اعتراض استقلالی ها به شرایط باشگاه ابعاد تازه ای پیدا کرده و پای برخی چهره ها نیز به ماجرا باز شده است.
منچستریونایتد به دلیل شرایط مالی و قوانین خاص در نظر گرفته شده در فرپلی مالی با بودجه محدودی برای خرید روبرو است.
دریافت تسهیلات از بانک ها برای مردم دشوار شده است و در این میان سودجویان با پرداخت وام های یک روزه مردم را گرفتار بازپرداخت‌های بالا می‌کنند.
مرکز توسعه آموزش مجازی، وزارت آموزش و پرورش از فراهم شدن امکان ثبت درخواست رسیدگی به موارد خاص فرهنگیان مشمول رتبه‌بندی جهت ویرایش و تکمیل اعتراض به نتایج رتبه‌بندی در سامانه مربوطه خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: نمی‌توان برای شرایط خاص آب و هوایی و ترافیکی که منجر به افزایش قیمت کرایه می شود جدول درست کرد بلکه نیازمند سامانه الکترونیکی هستیم.
فدراسیون فوتبال برزیل در حال بررسب شرایط حضور ژوزه مورینیو، سرمربی رم، روی نیمکت این تیم است.
تیم فوتبال پرسپولیس پس از انجام آخرین تمرین خود در تهران، راهی کرمان شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: برای تشخیص باغات باید ضوابط و شرایط خاص تصویب و پس از تأیید در شورای عالی استان‌ها ملاک عمل قرار بگیرد.
صمد مرفاوی که برنامه ویژه ای برای تیمش در نظر گرفته تا در مسابقات جام ملت‌های جوانان موفق به کسب نتیجه شوند، امروز یک برتری یکطرفه را مقابل تیم پاس تجربه کردند.
فدراسیون فوتبال آمریکا در حال بررسی شرایط انتخاب ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی، به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور است.
رسانه های عبری اعلام کردند رئیس شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) شرایط ویژه ای برای تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی تعیین کرد تا این اقدام وی موجب واکنش فلسطینیان نشود.
ژوزه مورینیو در شرایطی نام یازده بازیکن برتری که در تمام دوران هدایت کرده است را نام برد که جایی برای ستاره‌های منچستر در آن وجود ندارد.
شاگردان ابراهیم اشکش اخرین جلسه تمرینی خود را پیش از دیدار برابر آلومینیوم برگزار کردند.
نشست خبری قبل از فینال جام جهانی در شرایط خاصی برگزار شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در صفحه اینستاگرامش از شرایط اخیر و حواشی اخیر انتقاد کرد و با انتشار فیلمی از برخی کامنت‌ها در صفحات اجتماعی بازیکنان در یک جمله نوشت: بازیکنان دشمن شما نیستند.
دبیر کل فدراسیون فوتبال می‌گوید تمام شرایط برای موفقیت تیم ملی مهیا است و خوش بینانه درباره احتمال صعود تیم ملی از گروهش حرف زد.
اردوی تیم ملی فوتبال ایران علاوه بر اعضای تیم با حضور تنی چند از مدیران فدراسیون در حال برگزاری است.
منچسترسیتی یکی از اعضای تیم پزشکی‌اش را با نروژ همراه کرده است تا شرایط ارلینگ هالند، ستاره این تیم، را زیر در نظر داشته باشد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند گراهام پاتر در باشگاه چلسی نقشی فراتر از یک سرمربی خواهد داشت و برای مثال به تاد بولی برای استخدام یک مدیر ورزشی جدید کمک خواهد کرد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از حضور در رقابت های قهرمانی جهان مقابل اسلوونی قرار گرفت و با شکست زمین را ترک کرد.
ممفیس دیپای، مهاجم بارسلونا، با شرایط خاصی که از یوونتوس درخواست کرده باعث عقب کشیدن یوونتوس شده است.
پپ گواردیولا از عملکرد ارلینگ هالند، مهاجم جدید سیتی، در دیدار دیروز مقابل بورنموث دفاع کرد و گفت ستاره نروژی به زودی با شرایط خاص مسابقات تیمش در لیگ برتر انگلیس سازگار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ