گئورگی گولسیانی پس از تمدید با پرسپولیس خود را آماده بازگشت به ایران می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا درویش می‌گوید مذاکره با سعید عزت اللهی به دلیل قرارداد داشتن او منجر به جریمه خواهد شد.
محمد محبی با انتشار یک استوری از آخرین وضعیت خود برای فصل بعد خبر داد.
در آخرین روزهای بهار، جامعه فوتبال آلمان از خبر نزاع مرگبار در یک تورنمنت جوانان در فرانکفورت شوکه شد.
دانشمندان برای بررسی محل زندگی مورچه‌ها، ۱۰ تن سیمان را در مدت سه روز داخل یک کلونی متروکه تزریق می‌کنند تا ساختار پیچیده‌ی آن را مشاهده کنند. منبع: آخرین خبر
در ارزیابی‌های روانی متهم، تشخیص بیماری روانی به دلیل تأثیر در تصمیمات کیفری دارای اهمیت است و دادستان در این بخش از تحقیقات قضایی می‌خواهد بداند که آیا اختلالات روانی فرد به شدتی بوده که متهم در زمان ارتکاب جرم فاقد قوه تمیز باشد و به عبارت دیگر شدت بیماری روانی به این حد بوده که او بر رفتارش آگاه نباشد و مغایرت رفتار خود با قانون را درک نکند یا خیر؟
هنوز مشخص نیست که تورنمنت کافا چه زمانی و با حضور کدام تیمها برگزار خواهد شد.
باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت تبعات پرونده سرمربی سابق این تیم توضیح داد.
پس از آنکه مهدی طارمی مهاجم ایرانی در آخرین بازی پورتو نیمکت نشین شد و به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت یکی از رسانه های پرتغال از آمادگی صد درصد این بازیکن خبر داد.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با دفاع از عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی، از تصمیم گیری درباره وضعیت ادامه کار یا قطع همکاری با این مربی ظرف دو هفته آینده خبر داد.
سبحان خاقانی که در تمرین استقلال دچار پارگی رباط شده بود، بعد از عمل جراحی و پشت سر گذاشتن دوران نقاهت کار را در زمین را آغاز کرده است.
یکی از برنامه‌های وزارت صمت برای کاهش فاصله بین عرضه و تقاضای خودرو، موضوع واردات خودرو است. اقدامی مهم که حالا با گذشت مدتی از ابلاغ آیین نامه، وزیر صمت در جمع خبرنگاران از آخرین وضعیت واردات خودرو و زمان اعلام اسامی شرکت‌های واجد شرایط خبر داده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ماهواره خیام روزی ۴ بار و گاهی اوقات ۳ بار از روی ایران عبور می‌کند و ما تصاویر آن را با کیفیت خوب دریافت می‌کنیم.
اعلام رای پرونده بازیکن اسبق استقلال به زمان دیگری موکول شد.
علی احسانی در خصوص پرونده سینا اسدبیگی گفت:تا زمانی که تعیین تکلیف نشده بازیکن می‌تواند بازی کند و موردی ندارد.
مدیرعامل پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت جذب شیخ دیاباته گفت: تا فردا تکلیف حضور او در پرسپولیس مشخص خواهد شد.
مدیرعامل پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت جذب شیخ دیاباته گفت: تا فردا تکلیف حضور او در پرسپولیس مشخص خواهد شد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره آخرین وضعیت «پیروز» توله پلنگ ایرانی گفت: حالش خوب است. خبر جدید این است که پایش را روی زمین می‌گذارد. در مجموعه پردیسان جست و خیز می‌کند، اما به دلیل این‌که توسط دایه انسانی پرورش پیدا کرده خصوصیات حیوانی کمتر در او نمود پیدا کرده است که کم کم باید به شکار عادت کند که این اتفاق می‌افتد.
سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن از آغاز دور جدید تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: این دور با بررسی آخرین وضعیت تامین زمین در استان قم آغاز شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار داشت: بنابراین تلاش می‌شود که این طرح به سمت پویاتر شدن عوارض حرکت کند. جریان ترافیکی در سطح شهر دائم درحال تغییر است. برای مثال باید عوارض در زمان و مکان‌هایی که ترافیک، وضعیت بحرانی دارد، تغییر کند تا مردم تشویق شوند که شبکه معابر را خلوت کنند.
دبیرکل فدراسیون فوتبال در برنامه ورزش و مردم آخرین وضعیت دو بازی دوستانه پیش روی تیم ملی را به زبان آورد.
مربی مس کرمان خبر از خرید ۴ بازیکن داخلی و خارجی داد.
مذاکرات وین به‌طور ناگهانی و بدون اطلاع قبلی از امروز از سر گرفته می‌شود. شوک خبری زمانی رخ داد که ناگهان انریکه مورا، نماینده اتحادیه اروپا در توییتر اعلام کرد که برای احیای برجام راهی وین است. ساعتی پس از اعلام این خبر وزارت خارجه ایران نیز خبر از سفر علی باقری به اتریش داد و این اخبار سرانجام با تایید سفر رابرت مالی به وین تکمیل شد. اکنون همه چیز مهیاست تا حداقل نمایندگان اروپا، ایران و آمریکا درباره پیش‌نویس بورل آخرین نظرات و جمع‌بندی‌های خود را ارائه و با یکدیگر تبادل نظر کنند.
واکنش سعید خطیب‌زاده به انتقاد تند یک خبرنگار به تفاوت رفتار وزارت خارجه در زمان ظریف و امیرعبداللهیان را ببینید./ آخرین خبر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ