زمان بازدید و ارائه قیمت پیشنهادی برای متقاضیان شرکت در مزایده خودروهای سواری خارجی به مدت ۲ روز (تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۱۴ مهرماه) تمدید شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهلت برگشت ارز حاصل از صادرات صادرکنندگان سال ۱۴۰۱ تا پایان شهریور ماه سال جاری تمدید شد که این مهلت شامل بهره مندی از معافیت های مالیاتی نیز می شود.
یزد- دبیر برگزاری دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان از تمدید مهلت ثبت نام در این المپیاد تا ۲۵ مردادماه خبر داد.
بر اساس بخشنامه سازمان امور مالیاتی آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره اول فصل بهار سال ۱۴۰۲ تا ٢۶ تیرماه تمدید شد.
معاون وزیر و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ تا روز چهارشنبه ۷ تیر ماه خبر داد.
در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه مهلت تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی صاحبان مشاغل نیز تا ۱۰ تیر ۱۴۰۲ تمدید شد.
سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش‌ و ‌پرورش «ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز» تا روز شنبه سوم تیر ماه خبر داد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: سامانه از امروز تا دهم تیر ماه مجدداً باز شده است و تا ۱۰ تیرماه خانواده‌ها فرصت دارند برای دانش آموزانی که سنجش آنها را انجام ندادند اقدام کنند.
معاون استاندار و فرماندار تهران اعلام کرد: استعفای داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا آخر وقت اداری روز پنج شنبه ۲۵ خرداد بوده و تمدید نخواهد شد.
مدیرکل جذب و گزینش قوه قضاییه از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۴۰۲ خبر داد.
معاون فناوری آموزشی دفترانتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از تمدید ارسال آثار به رویداد «راز سفارت» تا روز ۳۱ تیرماه خبر داد.
با مصوبه بانک مرکزی، مهلت اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن از محل منابع بانکی موضوع ماده (۴) قانون جهش تولید مسکن تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۲ تمدید شد.
سخنگوی وزارت صمت با اشاره به اتمام مهلت ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودرو در ساعت ۲۴ امروز ۲۹ اسفند، گفت: روزهای ۷ و ۸ فروردین ۱۴۰۲ نیز برای ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودرو در نظر گرفته شد.
­سخنگوی وزارت صمت گفت: مهلت انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه تا زمانیکه آخرین فرد متقاضی بتواند فرایند ثبت نام خود را نهایی کند تمدید می‌شود.
با توجه به تاخیر در ارسال اطلاعات حساب وکالتی مشتریان توسط برخی از بانک ها، گروه صنعتی ایران خودرو زمان تعیین برندگان طرح فروش فوق العاده را از ساعت ۱۱ به ساعت ۱۷ امروز ۲۱ اسفندماه موکول و مهلت نام نویسی را تا ساعت ۱۳ تمدید کرد.
تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش
وزیر آموزش و پرورش گفت: مکاتباتی شد تا اگر تصمیم به حضور فارغ التحصیلان این رشته‌های جامانده گرفته شود این افراد نیز بتوانند در آزمون شرکت کنند.
سخنگوی وزارت صمت از تمدید مهلت ثبت نام خودروی وارداتی تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۳ اسفند ماه خبر داد.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مهلت ثبت نام خودرو وارداتی تا ساعت ۲۴ روز شنبه (۱۳ اسفند) تمدید شد.
مدیرکل صدور پروانه سرویسهای رادیویی رگولاتوری از تمدید مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون رادیو آماتوری مبتدی و عمومی سال ۱۴۰۱ خبر داد.
مهلت برگشت ارز حاصل از صادرات سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۱ تمدید شد؛ البته این مهلت شامل استفاده از معافیت‌های مالیاتی برای درآمدهای حاصل از صادرات نخواهد بود.
خبری در فضای مجازی در حال انتشار است مبنی بر این که مهلت مجدد ثبت نام در آزمون سراسری نوبت اول ۱۴۰۲ ‏روز جمعه ۴ آذر فعال خواهد شد؛ با این تفاوت که به جای هزینه ۱۳۲ هزار تومانی سازمان سنجش برای این مرحله هزینه ۱۸۰ هزار تومانی را در نظر گرفته است.
مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول کنکور (دی ماه۱۴۰۱)، از روز یکشنبه ۸ آبان آغاز شد و تا پایان وقت شنبه ۱۴ آبان ماه ادامه داشت. با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این مهلت تا آخر وقت امروز چهارشنبه ۱۸ آبان تمدید شد.
مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول کنکور (دی ماه۱۴۰۱)، از روز یکشنبه ۸ آبان آغاز شد و تا پایان وقت شنبه ۱۴ آبان ماه ادامه داشت، که با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این مهلت تا روز چهارشنبه ۱۸ آبان تمدید شد.
مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول کنکور (دی ماه۱۴۰۱)، تا پایان روز چهارشنبه ۱۸ آبان تمدید شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ