ریکاردو ساپینتو و حمید مطهری پس از تقابل جنجالی که در قائمشهر داشتند، امروز یک بار دیگر با هم دیدار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال نتیجه دومین دیدار تدارکاتی برابر لبنان را همچون دیدار نخست واگذار کرد.
هوادار تهران در یک بازی دوستانه به مصاف شاگردان نکونام خواهد رفت.
تیم ملی کبدی ایران در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا مقابل هند شکست خورد.
ساپینتو اضافه کرد: بگذارید ببینیم فردا چه می‌شود. من ترجیح می‌دهم به همه احترام بگذارم. بازیکنان من دعا می‌کردند که دوباره برابر پرسپولیس بازی کنیم و همه ما فقط می‌خواستیم برابر پرسپولیس بازی کنیم و قبل از دیدار با هوادار، ما منتظر بودیم که برابر پرسپولیس بازی کنیم، خود شما می‌توانید بقیه‌اش را تصور کنید.
بازیکنان نساجی امیدوار هستند تا پیروزی برابر استقلال در جام حذفی را تکرار کنند.
ساپینتو درباره حساسیت داربی صدم عنوان کرد: نه اصلا. بازیکنان ما کاملا متمرکز هستند. ما بازی با هوادار را یک هفته پیش فراموش کردیم. در اولین تمرین‌مان بعد از آن دیدار تمرکز کردیم و تمام فکر و ذکرمان بازی با پرسپولیس شد. می‌دانیم دقیقا چه می‌خواهیم و چه کاری باید انجام دهیم تا بازی را ببریم.
پس از گلزنی های متعدد برابر نمایندگان ایران در آسیا، حالا مایکل اولونگا این بار در قالب تیم کنیا به مصاف تیم ملی می رود.
شیمون مارسینیاک لهستانی قرار است دیدار حساس میان اینتر و پورتو را سوت بزند.
دیدار دوباره رضا عنایتی و کوپال ناظمی پس از اتفاقات فصل گذشته دیدار هوادار و تراکتور نیز در نوع خود جالب توجه خواهد بود.
ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال بعد از دیدار با پیکان در هفته بیستم لیگ برتر تمرینات تیمش را به مدت 48 ساعت تعطیل کرد.
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی! جنابعالی دوبار در آمریکا با جورج سوروس، سرمایه‌دار صهیونیست و از دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب اسلامی، ملاقات داشته‌اید که شرح آن مثنوی هفتاد من کاغذ است و در این مختصر فقط به دو سند غیرقابل انکار از انجام این ملاقات اشاره می‌کنیم
خیل مانسانو، داوری که روبرت لواندفسکی را در بازی با اوساسونا اخراج کرد، پنجشنبه در نوکمپ دیدار بارسا-سوسیداد را سوت خواهد زد.
سیدمهدی رحمتی و جواد نکونام پیش از آغاز دیدار امروز تیم هایشان، با هم به خوش و بش پرداختند.
استقلال در دو بازی اخیر ارایه گر بازی خوبی نبوده است. در مصاف با صنعت نفت در فاز تهاجمی و در دیدار با مس رفسنجان در فاز دفاعی.
تیم فوتبال استقلال در راستای برنامه‌های آماده‌سازی خود جهت شروع دوباره لیگ برتر، ظهر امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت.
دوران محرومیت سرمربی استقلال به پایان رسیده و او می‌تواند در بازی مقابل هوادار تیمش را از روی نیمکت هدایت کند. البته اگر در این دیدار هم اتفاقی برای او رخ ندهد و دوباره کارت قرمز از داور دریافت نکند!
رئیس کمیته فوتسال از مصاف دوباره تیم های ملی فوتسال ایران و ژاپن خبر داد.
دروازه‌بان دو فصل اخیر پرسپولیس این هفته با انگیزه خاصی مقابل سرخ‌پوشان قرار می‌گیرد.
ساپینتو، سرمربی استقلال امروز با حضور در مجموعه تمرینی پک ضمن دیدار و گفت‌وگو با سرمربی تیم ملی، تمرین ملی‌پوشان را تماشا کرد. کی‌روش در ابتدا، توضیحاتی را درباره بخش‌های مختلف پک به ساپینتو ارائه داد و سپس این دو برای دقایقی با یکدیگر به گفت‌وگو پرداختند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به رفتاری که سرمربی این تیم در دیدار با گل گهر انجام داد گفت: ساپینتو پتانسیل زدن هفت - هشت نفر با هم را دارد که این موضوع برای استقلال بحران می‌کند.
سرپرست تیم فوتبال استقلال توضیحاتی درباره اخراج ریکاردو ساپینتو سرمربی این تیم در دیدار با گل گهر ارائه کرد.
ممکن است که ریکاردو ساپینتو تیمش را تنها با یک تغییر نسبت به دیدار قبل برابر پیکان روانه زمین مسابقه کند.
ممکن است که ریکاردو ساپینتو تیمش را تنها با یک تغییر نسبت به دیدار قبل برابر پیکان روانه زمین مسابقه کند.
السد باز هم روی اشتباه عجیب و غریب یک گلر جوان، دروازه اش را باز شده دید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ