استقلال در دو بازی اخیر ارایه گر بازی خوبی نبوده است. در مصاف با صنعت نفت در فاز تهاجمی و در دیدار با مس رفسنجان در فاز دفاعی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیروزی با ارزش ذوبی ها در انزلی به مدد یک تیم پرنفس و جوان حاصل شد.
حسین طیبی، کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران، صبح پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ جهت بازدید و اهدای لباس باشگاهی خود به مدد جویان آسایشگاه معلولین ذهنی شهید بهشتی مشهد از این مکان بازدید به عمل آورد.
نکته قابل تامل، اما ورای هجمه یک پیام رسان وابسته به یک سازمان به پیام رسان وابسته به مجموعه دیگر، استفاده از بستر یک پلتفرم خارجی برای بیان این نکات است؛ بیان این مسائل در توییتر که سالهاست فیلتر است، اما از فرط بی جایگزینی و به مدد مزایای دیگر، مورد علاقه‌ترین شبکه اجتماعی برای مسئولان کشورمان هم هست.
عیسی زارع پور گفت: به دنبال بومی سازی پلتفرم‌هایی که مورد نیاز مردم است، هستیم. در حال حاضر نیز شاهد جوابگویی پلتفرم‌های داخلی هستیم که به مدد جوانان ایرانی تولید شده اند. اما هیچ کس به دنبال قطع اینترنت بین الملل نیست.
بیماری دژنراتیو شبکیه یا تباهی لکه زرد مشکلی برای میلیون ها نفر در سراسر جهان است زیرا بر اثر آن سلول های حساس به نور به نام گیرنده های نوری در پشت چشم بدون وجود هیچ گونه جایگزینی می میرند. اکنون اما به مدد تحقیقات تازه راهکاری فراهم شده که نشان می دهد ممکن است پیدا کردن راه حل نهایی برای رفع این مشکل دور از دسترس نباشد.
رئیس سازمان زندان‌ها عنوان کرد: همکاران قضایی باید مدد کرده و اهتمام بیشتری در استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای استفاده از پابندهای الکترونیک داشته باشند.
پناهیان هر چند لباس مبلغان اسلام پوشیده و به مدد تریبون‌های بیت المال که در اختیار وی قرار گرفته شهرتی به هم رسانده، ولی نه آن لباس و نه این تریبون‌های رایگان، دلیل موجهی برای اسلام شناس بودن او نیست.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقتدار دفاعی کشور به مدد اراده هم‌رزمانم در ارتش انقلابی و همدلی مومنانه نیروهای مسلح محقق شده و این انسجام نویدبخش سربلندی روزافزون ایران خواهد بود.
پیروزی 3-1 منچستریونایتد بر فولام به مدد یک اتفاق جنجالی در دقیقه 75 مسابقه به دست آمد که یک پنالتی در اختیار یونایتدها قرار داد و فولام را 9 نفره کرد.
دبیرکل سازمان ملل با مدد گرفتن از یک آیه از قرآن کریم، از دین مبین اسلام و مسلمانان که دارای روحیه بسیار خوبی در زمینه پذیرش آوارگان هستند، تمجید به عمل آورد.
برایان والش ۴۷ ساله به اتهام قتل و مثله و امحاء کردن جسد همسرش دستگیر و محاکمه شده است. کشف متهم اصلی این قتل به مدد موتور جستجوی گوگل صورت گرفته، چون جستجوهای محرمانه او در گوگل پیش و پس از ارتکاب به قتل همسرش، کلید افشای راز قاتل شد./آخرین خبر
پیروزی سپاهان در دیدار بزرگ هفته به مدد واکنش عالی پیام نیازمند در دقایق ابتدایی بازی حاصل شد.
امروز کشور با همت اساتید و دانشجویان به سطوح بالایی از قدرت و توانایی دست یافته است. در حالی که روزگاری در این کشور نیازمند واردات سیم خاردار بودیم و همان را نیز از ما دریغ می‌کردند، امروز در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی با وجود گسترده‌ترین تحریم‌ها به پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای دست یافته‌ایم و به مدد الهی این مسیر همچنان ادامه خواهد داشت.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه دشمن با بسیج امکانات و به مدد پشتیبانی رسانه‌ها، جنگ احزاب علیه ملت ایران به راه انداخته اظهار کرد: در این جنگ تفاله‌های سلطنت‌طلب، منافقین کوردل و گروهک‌های تروریستی، عمله‌ میدانی دشمن هستند.
امروز کشور با همت اساتید و دانشجویان به سطوح بالایی از قدرت و توانایی دست یافته است. در حالی که روزگاری در این کشور نیازمند واردات سیم خاردار بودیم و همان را نیز از ما دریغ می‌کردند، امروز در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی با وجود گسترده‌ترین تحریم‌ها به پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای دست یافته‌ایم و به مدد الهی این مسیر همچنان ادامه خواهد داشت.
سن مصرف مواد مخدر به کمترین میزان خود رسیده است. در دهه‌های گذشته جوانی نقطه شروع این سوء مصرف بود، اما حالا نوجوان‌هایی که به مدد کاربری دائم در شبکه‌های اجتماعی علائم بلوغ زودرس را تجربه می‌کنند این میانگین سنی را تقلیل داده اند.
پرداخت یارانه جدید در حالی آغاز شده که به زودی و احتمالا تا خردادماه ثبت نام از جاماندگان یارانه آغاز خواهد شد.
بنا به فسلفه ذاتی تشکیل نیروی انتظامی ،این نهاد باید مامن مردم باشد، چرا که پناه مردم در انواع آسیب‌ها و بزه‌هایی که در شهر بروز می‌یابد نیروی انتظامی است و اگر این نگاه از مردم سلب شود و آرامش و آسایش مطلوب که در ذات نیروی انتظامی تجلی یافته را نیابند به کجا باید پناه ببرند و از که باید مدد بگیرند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ