بازیکنان نساجی امیدوار هستند تا پیروزی برابر استقلال در جام حذفی را تکرار کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عیسی آل‌کثیر هنوز مجوز بازی برای سپاهان را پیدا نکرده است.
مدافع باتجربه مس رفسنجان امیدوار است برای دومین همراهی با ساکت الهامی طهم قهرمانی را بچشد.
علیرضا کوشکی امیدوار است انتقال از فولاد به گل‌گهر باعث بازگشت او به روزهای اوجش شد.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال سوئد اظهار امیدواری کرد سامان قدوس بازیکن ایرانی راهی تیم مالمو شود.
پاتل در پاسخ به این که آیا اخیرا حرکتی در راستای توافق بر سر تبادل زندانیان با ایران انجام شده است یا نه، بیان کرد: متاسفانه هیچ مطلب جدیدی برای گفتن در این باره ندارم. ما به پافشاری مستقیم جهت آزادسازی شهروندانمان در ایران ادامه می‌دهیم. این موضوعی است که به طور مستقیم درباره آن ارتباط برقرار می‌کنیم و مستقیما آن را مطرح می‌کنیم و امیدواریم که به زودی از آن‌ها استقبال کنیم.
اجازه ورود زنان به ورزشگاه آزادی در هفته قبل هم داده نشد تا مشخص شود وعده‌های مکرر درباره حل‌شدن این موضوع در حد حرف باقی مانده است. گو اینکه صدور مجوز برای ورود تماشاگران زن به سالن محل برگزاری دیدار فوتسال تیم ملی ایران با ازبکستان و ابراز امیدواری دوباره مهدی تاج، این نوید را می‌داد که برای دربی حداقل اجازه ورود زنان به ورزشگاه داده شود؛ امری که فعلا میسر نشده تا مشخص شود حتی رضایت ابراهیم رئیسی برای این مسئله هم به تنهایی کفایت نمی‌کند و ظاهرا نهاد‌های دیگری هم باید برای حل‌شدن این مورد حساس چراغ سبز نشان دهند.
نخست وزیر عراق ضمن موضع گیری درباره توافق امنیتی امضا شده میان ایران و عراق از عدم نیاز بغداد به نیروهای رزمی خارجی هم سخن گفت.
مدافع نساجی معتقد است تیمش در بازی با استقلال عملکرد خوبی داشته و این شرایط را باید در آینده هم ادامه بدهد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه درباره آخرین دستاورد‌های این نیرو در حوزه موشک‌های کروز، گفت: موشک‌های کروز در گذشته داشتیم، اما موشک دوربرد کروز با برد ۱۶۵۰ کیلومتر وارد سبد موشکی جمهوری اسلامی ایران شد که به یاد شهدای کردستان به نام «پاوه» نامگذاری شده است.
هربرت هاینر نسبت به بازگشت بایرن مونیخ به روند نتیجه‌گیری مطلوب ابراز امیدواری کرد.
ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و تمام امکانات‌مان را بسیج کرده‌ایم. ما هم مثل شما؛ امیدواریم که با شرایطی مواجه نشویم که دوباره شاهد قطعی گاز باشیم. دعا کنید.
باشگاه پرسپولیس امیدوار است فیفا در خصوص پرونده یورگن لوکادیا مسائل سیاسی را در نظر نگیرد تا آنها برنده این موضوع شوند.
هافبک آلومینیوم ابراز امیدواری کرد بتوانند در رقابت‌های جام حذفی به موفقیت برسند.
امیررضا واعظ‌آشتیانی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اگر بحث شایسته‌سالاری را داریم، باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که مدیری توانا و کارآمد که بتواند حرکت جدیدی انجام شود، روی کار بیاید. روزی که آقای رستم قاسمی به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شد، ایشان استنباط داشت که به سمت وزارت نفت می‌رود. از همان روز اول معلوم بود ایشان نمی‌تواند در این وزارت‌خانه موفق باشد و حالا فقط امیدواریم اتفاق رستم قاسمی تکرار نشود و فردی انتخاب شود که توانایی ایجاد تغییر را داشته باشد و دوباره چند وقت بعد به‌دنبال ترمیم عملکرد او نباشند.
وزیر ورزش و جوانان پس از بازگشت به ایران با اشاره به پیروزی ارزشمند ایران برابر ولز، این پیروزی را مجددا به تمام ملت ایران تبریک گفت.
بازیکن سابق تیم ملی ایران برد مقابل ولز را به همه مردم کشور تبریک گفت.
بیرانوند، درباره کیفیت لباس تیم ملی گفت: به هر حال طراحی کیفیت لباس خوب است و مربی هم راضی است و امیدوارم موفق باشیم. تمرکز ما روی این است که از فوتبال لذت ببریم.
کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان گفت: آرزوی من از کودکی داشتن ده‌ها مدال جهان و المپیک است و امیدوارم بتوانم در راهی که قدم گذاشته‌ام به آن برسم.
پیشکسوت استقلال می گوید که فتح‌الله‌زاده به پیشکسوتان بها می داد و از تجربیات آنها استفاده شود.
نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم که مجلس در خصوص معضلات اجتماعی و چالش‌های اخیر با تکیه بر حکمت، معرفت و شناخت از وضعیت جامعه، تدابیر مناسب اتخاذ کند.
بوکسور سبک وزن تیم ملی ایران، درباره شرایط اردوها و نحوه پرداخت حقوق‌های ملی پوشان صحبت کرد.
در شرایطی که شیخ دیاباته مشکلات خانوادگی را مانعی برای بازگشت به فوتبال ایران و اینبار حضور در پرسپولیس مطرح کرده، این باشگاه امیدوار به ادامه مذاکره و راضی کردن این مهاجم است.
گونزالو ایگواین، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین، امیدوار است که یک بار دیگر فرصت بازی کنار لیونل مسی را داشته باشد.
الساندرا کمپدلی، سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران، ابراز امیدواری کرد که تیمش در فینال مسابقات کشورهای اسلامی دوباره برابر ترکیه قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ