اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قاضی فدرال ناظر بر روند محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا در پرونده مداخله او در انتخابات ۲۰۲۰ این کشور، با درخواست تیم حقوقی وی موافقت کرد.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: استقلال قاضی در مقام رسیدگی به پرونده‌ها امری مسلم است، اما این امر منافاتی با مشورت و هم فکری به ویژه در پرونده‌های مهم ندارد.
رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: برای متهم مذکور پرونده قضایی تشکیل شده و وی جهت طی تحقیقات تکمیلی با صدور قرار متناسب به زندان معرفی شده است.
همان روز‌ها برای تهیه گزارش به یکی دو غسالخانه سر زدم و به چشم خویش دیدم که این بزرگواران در نهایت احترام و آرامش طوری با مردگان کرونایی رفتار می‌کنند که انگار بدن عزیزشان را غسل می‌دهند.
اصولا برخی اعمال و رفتار‌ها برای آحاد نیرو‌های مسلح به صورت خاص جرم‌انگاری شده‌اند؛ از جمله عنصر قانونی جرم مزبور در ماده ۵۵ قانون مجازات جرائم و مجازات نیرو‌های مسلح آمده و تصریح می‌کند: هر نظامی‌ای که با اقدامات خلاف شئونات نظامی، به هر نحوی از انحاء موجبات ایجاد بدبینی مردم را نسبت به نیرو‌های مسلح فراهم نماید، به حبس از دو ماه تا یک سال محکوم می‌شود.»
با اعلام یوفا، فلیکس زوایر آلمانی قاضی بازی نهایی لیگ ملت های اروپا خواهد بود.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد که در حال حاضر، ۱۶ زن نماینده مجلس، ۸ شهردار زن و ۱۱۲۱ قاضی زن در کشور داریم.
شیمون مارسینیاک لهستانی یک بار دیگر راهی عربستان می شود تا این بار دیدار فینال جام حذفی را سوت بزند.
من دادیار کیفری بودم و ۷۰۰ زندانی داشتم. من در فضای قضاوت با زندگی انسان‌ها سر و کار دارم. قضاوت برای من فقط یک شغل نیست. مثلا اگر مراجعینم زن و شوهری باشند که دچار مشکلات عاطفی شده باشند، سعی می‌کنم تا جایی که قانون اجازه می‌دهند به آن‌ها کمک کنم که مشکلشان حل شود. این خیلی برای من لذت‌بخش است.
قاضی مد نظر ترامپ «خوان مانوئل مارچان» است؛ کسی که توسط آلوین براگ، دادستان ناحیه‌ای منهتن انتخاب شد. به گفته ترامپ، این قاضی، ویزلبرگ را واداشت تا در اتهامات فرار مالیاتی و جعل سوابق مالی اقرار به گناه کند.
امیرحسین قاضی نور، مدیر اجرایی استقلال، در مورد حذف احتمالی این تیم از لیگ قهرمانان صحبت کرد.
قاضی‌زاده می‌گوید از جانب باشگاه استقلال هیچ درخواست کمکی برای پرداخت طلب استراماچونی به مجلس ارائه نشده است.
سالم الدوساری، ستاره الهلال که سابقه بازی در لالیگا با پیراهن ویارئال را دارد امشب در فینال جام باشگاه‌های جهان مقابل رئال مادرید قرار می‌گیرد.
آنتونی تیلور، داور سرشناس انگلیسی، دیدار فینال جام باشگاه های جهان بین رئال مادرید و الهلال عربستان را قضاوت خواهد کرد.
پنجمین جلسه دادگاه پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی با ریاست قاضی مهرانفر برگزار شد.
شیمون مارسینیاک، به دلیل یک مشکل قلبی نادر نتوانست در یورو ۲۰۲۰ قضاوت کند و مدتی داوری را کنار گذاشت، اما حالا در آستانه‌ی ۴۲ سالگی قاضی مهمترین بازی سال است.
همایش نقش اسناد بین المللی حقوق بشر در آرای قضایی و لوایح وکلا امروز با حضور مقامات قضایی، وکلا و کارآموزان وکالت به همت مرکز وکلای قوه قضائیه و مشارکت معاونت آموزشی دادگستری استان قزوین برگزار شد.
فیفا دانیله اورساتو، داور باتجربه ایتالیایی را به عنوان قاضی این دیدار انتخاب کرده است. البته اورساتو به عنوان یکی از نامزدهای احتمالی برای قضاوت فینال نیز بود
رئیس قوه قضائیه گفت:قاضی و وکیل باید فهم و درک سیاسی داشته باشند اما سیاسی کاری نکنند اگر قاضی و وکیل، سیاسی‌کاری پیشه کردند آنگاه دیگر نمی‌توانند به حق و عدالت و انصاف رفتار کنند.
«محمود الهباش» با صدور فتوای تحریم محصولات برند پوشاک و جواهرآلات «زارا»، از همه مسلمانان خواست چنین موضعی اتخاذ کنند.
در نتیجه حمله اوکراین به پل کریمه، ۴ نفر از جمله قاضی دادگاه داوری مسکو کشته شده است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از رؤسای کل دادگستری استان‌ها خواست تا یک قاضی مجرب و برجسته را به عنوان قاضی ویژه حدنگاری تعیین کنند.
قاضی صلواتی گفت: متهم؛ امان حبیب اللهی فرزند عبدالله معروف به عماد با عنایت به گزارش ماموران فراجا و اقاریر صریح خود به حکم اعدام محکوم شد. حکم صادره ظرف ۲۰ روز قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است.
نماینده دادستان با تشریح اتهامات متهم خفت‌گیر مسلح پایتخت اظهار کرد: محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد برای بردن اموال مردم و ناامن کردن جامعه، مباشرت در چند فقره سرقت مقرون به آزار، مشارکت در چندین فقره سرقت تلفن همراه در بزرگراه‌های آیت‌الله هاشمی (نیایش)، رسالت، شهید چمران، شیخ فضل‌الله نوری، شهید همت، شهید باقری و محله‌های هلال احمر، یوسف‌آباد، پاسداران، میدان کاج، تهرانپارس، شوش، خیابان‌های خیام جنوبی، حافظ، جانبازان، فلکه اول و دوم تهرانپارس و همچنین جنب چند ایستگاه مترو و بی‌آر‌تی، از اتهامات متهم پرونده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ