تعداد فزاینده‌ای از مطالعات ارتباط میان سلامت روده و عملکرد مغز و رفتار و خلق و خوی افراد را نشان داده اند از جمله اختلالات سلامت روانی مختلف مانند اختلال دوقطبی، اضطراب و افسردگی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینکه خورشت فسنجان را چه سبکی بپزیم یا چه طعمی به خودمان ربط دارد! اما حتما بپزیم! حتما بخوریم و لذتش را هم حتما خواهیم برد! هرچند در گرانی این روز‌های گردو ممکن است در سبد ماهانه غذایی گنجانده نشود، ولی سالی چند بار خوردنش از واجبات است! حالا چطور؟!
سمنان- کیفیت بد نان تولیدی نانوایی‌های استان سمنان حتی صدای مسئولان را هم درآورده تا جایی که استاندار سمنان خواستار ورود نهادهای ذی ربط به موضوع شد.
سفیر ایران در قطر نوشت: «هفت زندانی کشورمان، با همکاری مقامات ذی ربط قطر، آزاد و راهی کشورمان شدند.»
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نگران وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه در آستانه شروع تمرینات پیش فصل هستم.
رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان گفت: در پی دیدار روز جاری روسای دو کشور ایران و عمان در تهران چهار سند مهم بین وزرای ذی ربط به امضا رسید.
معاون دادستان کل کشور گفت: دادستانی کل کشور آمادگی دارد با برگزاری نشست میان دستگاه‌های اجرایی ذی ربط نسبت به رفع تعارضات موجود در حوزه معاون اقدام کند.
کریستیانو رونالدو پست جدیدی را منتشر کرد که معلوم نیست آیا به وضعیت فوتبالی او ربط دارد یا نه.
به دلیل اعلام عدم امکان برگزاری مسابقات به صورت همزمان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر از سوی نهادهای ذی ربط، مسابقات این هفته طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار می شود.
نماینده زابل با بیان اینکه تحریم به چه کسی ربط دارد؛ این موضوع به وزیر امور خارجه برمی‌گردد، تصریح کرد: آیا مدیران و سفرای کارآمد به کار گرفته‌اند، اگر این افراد کارآمد هستند باید در موارد مذکور اتفاقات مثبتی رخ دهد.
باشگاه گل‌گهر سیرجان در واکنش به بیانیه استقلال، بیانیه دیگری را صادر کرده است.
هر چند این سایه‌ها را می‌توان به آسیب‌های ناشی از حمله ربط داد اما به باور برخی ممکن است این لکه‌ها نتیجه‌ خطای دید بر اثر وجود برف روی بدنه هواپیما باشد.
در شرایطی که غرب با رویکرد جنگ سرد، قلدرمآبانه هنجار‌های اساسی روابط بین‌المللی را نقض می‌کند و به صورت سیستماتیک به صلح و امنیت جهانی آسیب می‌زند، روابط دوجانبه ایران و چین بدون وقفه توسعه خواهد یافت. ضمن اینکه در جریان این سفر به اهمیت این مسأله نیز توجه شد که آنچه تاکنون انجام شده با آنچه باید شود، فاصله دارد و باید گام‌های بزرگ‌تر و با سرعت بیشتری برداشته شود.
همزمان باسالگردپیروزی انقلاب اسلامی باحضور فرمانده کل انتظامی کشورورئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای ،10باب قرارگاه وپاسگاه پلیس راه دراستان‌های سراسرکشورطی ارتباط ویدئویی افتتاح شد.
کنعانی با بیان این که مراجع ذی ربط انتظامی و قضایی همچنان با دقت در حال بررسی ابعاد این حادثه تلخ هستند ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران قائل به خویشتنداری و بررسی توام با طمانینه و آرامش سیاسی و پرهیز از شتابزدگی و پیش داوری برای قضاوت در مورد این حادثه است.
رحمن قهرمانپور کارشناس مسائل سیاست خارجی گفت: دستگاه‌های مسئول و نهاد‌های ذی ربط باید سعی کنند از تشدید فضای کنونی جلوگیری کرده و هر اقدامی را که لازم است انجام دهند. در سطح استراتژیک و کلان فضا دارد به سمتی می‌رود که شرایط برای ایران سخت و سخت‌تر خواهد شد.
کنعانی درباره مناسبات آمریکا و ونزوئلا و همچنین تاثیر آن بر مناسبات ایران و ونزوئلا بیان کرد: مناسبات دوجانبه بین دولت‌ها و کشور‌ها به خودشان برمی‌گردد و در چارچوب منافع و مصالح خودشان آنچه به ما ارتباط پیدا می‌کند مناسبات دوجانبه ایران و ونزوئلا در عالیترین سطح برقرار است.
روزنامه فرهیختگان در یادداشتی رفتن لوکادیا از پرسپولیس را به اتفاقات اخیر کشور ربط داد.
ایرنا نوشت: برخی جریانات تلاش می‌کنند فوت مرحومه قادری را به اغتشاشات اخیر ربط دهند.
با مراجعه خانواده‌های تعدادی از این دانشجویان به دانشگاه تهران در شامگاه شنبه و پیگیری مسئولان دانشگاه از مسئولان ذی ربط؛ مشخص شده که این دانشجویان توسط یک مرجع مسئول بازداشت شده‌اند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: موفقیت‌های اخیر با برنامه‌ریزی درست رخ داده و نمی‌توان آن را به شانس یا اتفاق ربط داد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید کرد که صدا و سیما برای پخش مسابقات فوتبال باید حق پخش این رویدادها را از باشگاه‌ها بخرد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اگر اقدامات داخلی به درستی به اجرا برسد می‌توان اثر تحریم‌ها را کاهش داد و امروز هم با اجرای برخی از اقدامات توانسته‌ایم اثر تحریم‌ها را کاهش دهیم.
شلیک مرگبار مقابل چشمان مردم در قزوین
هنوز اصل ممنوع الکاری غفوری تایید نشده است که عده‌ای رفتن فرهاد مجیدی را هم به حمایتش از کاپیتان تیم ربط داده اند! بهرحال تا امروز مشخص نیست که وریا با توجه به افت بدنی و نیمکت نشینی توسط مجیدی، باز هم در فهرست نهایی باشگاه برای لیگ بیست‌ودوم قرار خواهد گرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ