سمنان- کیفیت بد نان تولیدی نانوایی‌های استان سمنان حتی صدای مسئولان را هم درآورده تا جایی که استاندار سمنان خواستار ورود نهادهای ذی ربط به موضوع شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای صبحانه داشتن یک نان شیرین خیلی لذت بخش است. اینکه بتوانید در عرض نیم ساعت آماده‌اش کنید و برای چند روز داشته باشید که دیگر نورعلی نور است! پس این مواد را کنار هم بچینید و خیالتان راحت باشد که نه خمیر مایه لازم دارید، نه همزن برقی و نه فر! این نان خوشمزه سریع‌تر و راحت‌تر از آنچه فکر کنید آماده می‌شود.
رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران درباره گران‌شدن قیمت نان تأکید کرد: آرد در این ‌بین نقش اندکی داشته و عموماً به هزینه‌ های جاری نانوایی باز می گردد.
یزد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد با اشاره به اجرای طرح همسان سازی و مناسب سازی قیمت نان در استان گفت: افزایش نرخ نهایی هفته جاری اعمال می شود.
نمره قبولی کیفیت، به نان‌های سنتی رسید؛ در این بررسی‌ها کیفیت نان‌های سنگک، بربری، لواش و تافتون مورد ارزیابی قرار گرفته است.
نیستانی با بیان اینکه نان سنگک با حرارت مستقیم و سوخت‌های فسیلی طبخ می‌شود، ادامه داد: این موضوع باعث می‌شود که مواد زیان بار و مضر، سلامت نان را تحت تاثیر قرار دهد.
«نان بربری» در جایگاه سوم، «نان سنگک»، «نان شیرمال» و «نان تافتون» به‌ترتیب در جایگاه بیست‌ویکم، بیست‌ودوم و چهل‌ونهم برترین نان‌های جهان قرار گرفتند.
کربوهیدرات‌ها جزو منابع انرژی برای بدن محسوب می‌شوند و مصرف آنها برای حفظ انرژی بدن ضروری است.
صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی، نویسنده و تحیلگر سیاسی اصلاح طلب به تازگی در توییتر خود به کوچک شدن اندازه نان و افزایش قیمت آن در مقایسه با دوران پهلوی اشاره کرده است.
یک نقل قول رحمان احمدی از وحید قلیچ کافی بود تا دروازه‌بان اسبق تیم ملی مورد خشم هواداران پرسپولیس قرار بگیرد.
فروش نان ۱۳ هزار تومانی در فروشگاه‌های اینترنتی به جای ۳ هزارتومان این روزهادر نانوایی‌ها رواج پیدا کرده است.
نان به‌عنوان یکی از منابع غذایی اصلی، جایگاه خاصی در رژیم غذایی مردم دنیا دارد.
نان جو به دلیل وجود کربوهیدرات‌های پیچیده می‌تواند از بروز گرسنگی جلوگیری کند و شاید همین یک مورد برای اثبات تاثیر آن در لاغری و کاهش وزن کافی باشد.
نان خانگی یکی از گزینه‌های مناسب برای سفره افطار است که شما می‌توانید با دستور پختی آسان این نان خوش بافت و خوشمزه را در منزل تهیه کنید.
بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت: قربان بردیف با بازیکنان سنگین رفتار می‌کرد اما بدنسازی او فوق العاده بود و هنوز هم نان آن بدنسازی را می‌خوریم.
شفت- جشنواره نان محلی «کرچ لاکو» با استقبال پرشور مردم در شفت برگزار شد.
خانه نان و نمک فخرالملوک کوشکی بوده‌است که او برای ۲ دختر نوجوانش به نام‌های فخرالملوک و «نیرالملوک» در باغ بنا کرده بود. این خانه بر اساس معماری دوران قاجار بنا شده و از همه‌طرف به حیاط متصل می‌شود.
یکی از زلزله‌زدگان که خود را بازنشسته دادگستری معرفی می‌کند از شرایط شهروندان بعد از این زلزله گلایه می‌کند. او در این‌باره به گفت: «امکاناتی که در دست بخشی از مردم است خوب، اما کم است. در حال حاضر نان بسیار کم است و نانوایی‌ها پخت ندارند. هلال احمر نان می‌دهد. اما بدترین شرایط را افرادی دارند که در کوچه‌ها و خیابان‌ها مانده‌اند. ما در کمپ هستیم و نان و غذا بین ما توزیع می‌شود. اما به خانواده‌هایی که به‌دلیل کمبود جا، نتوانستند در کمپ مستقر شوند واقعاً چیزی نمی‌رسد و در مضیقه قرار دارند.»
رییس اتحادیه نانوایان سنتی کشور گفت: هنگام صدور حواله برای سهمیه هر نانوایی وزن کیسه ۴۰ کیلو گرم فاکتور می شود اما در ۹۰ درصد این کیسه ها حداقل نیم کیلو گرم وزن آرد کمتر است.
مهدی کیانی می‌گوید حضور هواداران در استادیوم، باعث دلگرمی بازیکنان تراکتور می‌شود.
سید احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت گفت:با اجرای فاز اول طرح هوشمندسازی یارانه آرد ،مشخص شد روزانه حداقل ۵ هزارتن از ۲۱ هزارتن آرد یارانه‌ای از شبکه توزیع خارج شده و تبدیل به نان نمی‌شود.
یک بانوی هنرمند ژاپنی برای تزیین هر غذا به اندازه طراحی یک اثر هنری وقت می‌گذارد و نتیجه کارهایش توجه مردم جهان را به خود جلب کرده است.
نان ۹۰ میلیاردی دیگر آجورلو در کاسه استقلال
ماجرای نان لواش بنام ایران جای ثبت زورخانه!
رشیدی کوچی، نماینده مجلس گفت: من صدای مردمی هستم که خرید یک خودروی بی‌کیفیت داخلی هم برای آن‌ها آرزو شده؛ خودروی باکیفیت خارجی که جای خود دارد. مگر مافیای خودرو چه قدرتی دارد که این‌گونه در برابر خواست مردم و رهبری ایستاده است؟ من امروز صدای آن ۸۰۰ هزار شغلی هستم که چشم‌نگران از فیلترینگ؛ نان سر سفره‌اش در حال قطع شدن است، اما صدایش را نمی‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ