وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مسال به اشتراکات فراوانی رسیدیم هر چند موضوع اختلافی وجود دارد که باید کار کارشناسی صورت گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای خود از مالزی، دو کشور را دارای اشتراکات فراوان دانست و ارتقای همکاری‌ها در حوزه‌های اقتصادی و تجاری را مورد تاکید قرار داد
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پیام همتای برزیلی خود به مناسبت ۱۲۰ سالگی روابط دیپلماتیک میان دو کشور نوشت: ایران وبرزیل ظرفیت‌ها و اشتراکات فراوانی برای توسعه مناسبات دارند.
رئیس‌جمهور در مراسم استقبال رسمی در نیکاراگوئه گفت: استقلال، آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی وجه مشترک هر دو کشور است؛انقلاب دو کشور در یک برهه زمانی و همزمان اتفاق افتاد؛ امپریالیسم شکست داده‌شد.
سفیر عمان در قاهره با اشاره به اشتراکات سیاسی کشورش با مصر خاطرنشان کرد که در سفر سلطان هیثم بن طارق به مصر به موضوع از سرگیری روابط تهران و قاهره پرداخته شد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به وجود صد‌ها دانشمند و شخصیت نام‌آور در حدفاصل رودخانه‌های اترک و جیحون در دو کشور و همچنین وجود مقبره «مختومقلی فراغی» شاعر پرآوازه ترکمن در ایران افزودند: این زمینه‌های فرهنگی را نباید دست کم گرفت.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به وجود صد‌ها دانشمند وشخصیت نام‌آور در حدفاصل رودخانه‌های اترک و جیحون در دوکشور و همچنین وجود مقبره «مختومقلی فراغی» شاعر پرآوازه ترکمن در ایران افزودند: این زمینه‌های فرهنگی را نباید دستکم گرفت.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان، ایران و ترکمنستان را خویشاوند و دارای اشتراکات فرهنگی بسیار خواندند.
در مورد حوزه خلیج‌فارس اقداماتی که در حال انجام است، از جمله بهبود روابط با عربستان سعودی اقدامات مثبت و بسیار خوبی است و آینده‌اش روشن است و به‌تدریج سایر کشور‌ها و حتی روابط با بحرین نیز به سمت عادی شدن پیش می‌رود. منافع ملی کشور ایجاب می‌کند با همسایگان خود رابطه نزدیک و سازنده داشته باشیم و دولت سیزدهم هم در این جهت گام برمی‌دارد، اما در مورد جمهوری آذربایجان بر اثر اشتباهات فراوانی که رخ داده رابطه بسیار خوبی که با این کشور در دولت قبل برقرارشده بود، به هم خورده است.
ایران و اندونزی، علاوه بر اشتراکات دینی و فرهنگی، در بسیاری از موازین سیاسی، منطقه‌ای و بین‌المللی همسو هستند.
محسن پاک‌‌‌آیین، سفیر پیشین ایران در جمهوری آذربایجان تنش‌‌‌زدایی بین ایران و جمهوری آذربایجان را امکان‌پذیر دانست و گفت: «بین ایران و جمهوری آذربایجان اشتراکات متعددی وجود دارد که با اتکا به این اشتراکات می‌توان در مقاطع مختلف تنش‌‌‌زدایی بین طرفین را به سرانجام رساند.»
سرمربی و دستیار بایرن بعد از اعتراضات فراوان به داور فرانسوی مسابقه، از کنار زمین اخراج شدند.
سفیر سابق ایران در آذربایجان با بیان اینکه اشتراکات تهران و باکو بیشتر از اختلافات است،گفت: تغییر سریع رئیس پلیس تهران بیانگر رویکرد مثبت ایران است تا روابط با کشور دوست دچار خدشه نشود.
وزیر آموزش‌و پرورش گفت اشتراکات فرهنگی کشورهای عضو اکو، قابلیت گسترش همکاری‌ها در حوزه تعلیم و تربیت را به کشورهای عضو این سازمان می‌دهد.
‌مشهد ـ سرکنسول عراق در مشهد گفت: اشتراکات اقتصادی و دیپلماسی زیادی بین ایران و عراق وجود دارد و این برنامه فرصت مناسبی برای نمایش این اشتراکات است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: روابط ایران و عراق در ابعاد رسمی و مردمی با توجه به اراده سیاسی مشترک و نیز اشتراکات دینی، تاریخی و فرهنگی دو ملت در جایگاه ممتازی قرار دارد.
سلیمی نمین گفت: در گفتگو با هموطنان خود که اشتراکات جدی با آن‌ها داریم باید بالاترین سطح از انعطاف وجود داشته باشد، اما گفتگو در سطح بین‌الملل حتما باید با بدبینی باشد و اساس بر این گذاشته شود که دشمن علیه ما سناریو‌های تبلیغاتی ایجاد کرده و در مقابل او باید بسیار هوشمندانه عمل کرد تا حاصل گفتگو همانی نباشد که او می‌خواهد. مثلا بیش از دو دهه است که دشمن در زمینه هسته‌ای اتهام ساخت یا حرکت به سمت ساخت بمب هسته‌ای را مطرح کرده است تا بتواند جلوی رشد علمی کشور را بگیرد که تاحدی هم در این زمینه موفقیت‌هایی بدست آورده است.
فدراسیون فوتبال قطر برای کنترل اعتراض‌ها در ورزشگاه‌ها ترفند عجیبی را پیش گرفته که چنین موضوعی حداقل برای اولین‌بار در تاریخ جام‌جهانی دیده می‌شود. فدراسیون فوتبال قطر به ۵۰ هوادار فوتبال هلند هزینه اقامت در یکی از بهترین هتل‌های قطر با امکانات کامل را تقبل کرده و در ازای آن از این افراد خواسته تا افرادی را که شعار سیاسی علیه این کشور می‌دهند، به مقامات مسئول معرفی کنند! «جاسوسی روی سکو‌های ورزشگاه‌های قطر» امری است که به احتمال فراوان باعث شعله‌ور شدن اعتراضات سازمان‌های حقوق‌بشر خواهد شد.
دامغان- سفیر کوبا در ایران با بیان اینکه مردم کشورهای ایران و کوبا دارای اشتراکات زیادی هستند، گفت: حق طلبی یکی از وجوه مشترک مردم این دو کشور محسوب می‌شود.
رئیس جمهور کشورمان در دیدار نخست وزیر پاکستان گفت: روابط ایران و پاکستان، تعامل معمول دو همسایه نیست، بلکه روابطی عمیق و متکی به نزدیکی‌های فرهنگی و اشتراکات اعتقادی هزاران ساله است.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به قرابت و اشتراکات تاریخی و فرهنگی ایران و تاتارستان، بر ضرورت توسعه همکاری های مشترک میان تهران و کازان در بخش های مختلف تأکید کرد.
رئیس جمهور با اشاره به اشتراکات فراوان مردم منطقه آسیای میانه و ایران گفت: توسعه روابط با کشورهای حوزه آسیای میانه بخصوص تاجیکستان جزو اولویت‌های اول سیاست خارجی جمهوری اسلامی است.
انور قرقاش در توئیتی نوشت: تصمیم امارات برای بازگشت سفیر به تهران در راستای رویکرد منطقه‌ای امارات برای احیای روابط، تقویت آن و افزایش اشتراکات و تکیه بر آن برای ایجاد فضایی از اعتماد، تفاهم و همکاری است.
دروازه بان هوادار معتقد است که اشتباهات داوری در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان مانع از پیروزی این تیم شده است.
شب طلایی در داستان با حفره‌های فراوانی همراه بود، در انتخاب بازیگر با اشتباهات فاحش مواجه است و در اجرا دچار ضعف‌های غیرقابل انکار است. هناس اما یک تله فیلم بود که سازندگانش نیز احتمالاً با آگاهی شدت ضعف فیلم، کمپین تبلیغاتی‌شان را بر روی خانواده شهید هسته‌ای متمرکز کردند تا برخی قید نقد این فیلم و هدر دادن بیت المال در مسیر ساخت چنین اثر ضعیف و مبتدیانه‌ای را بزنند؛ ترفندی که حتمالاً جواب نمی‌دهد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ