سفیر عمان در قاهره با اشاره به اشتراکات سیاسی کشورش با مصر خاطرنشان کرد که در سفر سلطان هیثم بن طارق به مصر به موضوع از سرگیری روابط تهران و قاهره پرداخته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ملی المپیک برای حل مشکل انتخابات ژیمناستیک مکاتباتی داشته و در انتظار پاسخ مسئولان فدراسیون جهانی است.
وساطت کمیته ملی المپیک و نامه‌نگاری با فدراسیون جهانی برای کسب لایسنس دو ژیمناستیک کار ایرانی در مسابقات یونیورسیاد فایده‌ای نداشت.
رسانه‌های عبری زبان مدعی مشارکت فرانسه در وساطت برای آرام‌سازی اوضاع و کاهش تنش بین رژیم صهیونیستی و حزب الله جهت ممانعت از درگیری در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی شدند.
گفت پیش پدر وساطت کن که در حکم شهرام تخفیف بدهند و کاری کنند که حکم او حداقل اعدام نباشد. پدر آن شب دیروقت به خانه آمدند، ولی من مسئله را همان موقع با ایشان درمیان گذاشتم و گفتم فلانی تماس گرفته و چنین درخواستی را مطرح کرده است. شهید بهشتی به‌شدت عصبانی شدند. ایشان وقتی عصبانی می‌شدند اهل داد و فریاد نبودند فقط صورتشان به‌شدت برافروخته می‌شد. گفتند این مسئله دست من نیست.
نکونام با وساطت دبیر سرمربی استقلال شد!
باسم العوادی، سخنگوی رسمی دولت عراق در گفتگو با پایگاه خبری العربی الجدید تاکید کرد که بهبود روابط میان کشور‌های منطقه منجر به ایجاد ثبات در این منطقه می‌شود و کشور عراق بیشترین بهره را از بازگشت روابط تهران و ریاض می‌برد.
منابع عراقی با اشاره به سفر فردا دوشنبه محمد شیاع السودانی به مصر به جزئیات بیشتری از این سفر و محورهای رایزنی در آن پرداختند.
یک رسانه عربی به نقل از برخی منابع به سفر سلطان عمان به مصر و احتمال وساطت میان تهران و قاهره پرداخت.
منابع در قاهره از پیشرفت در مذاکرات آتش بس خبر با وساطت مصر میان تل آویو و گروه مقاومت جهاد اسلامی خبر می‌دهند؛ احتمالا تا ساعات آینده شاهد برقراری آتش بس فراگیر خواهیم بود.
با وساطت افشین پیروانی، عبدی توانست همراه سایر بازیکنان ورزشگاه را ترک کند.
مقام‌های دولتی و کارشناسان می‌گویند که ثبات بیش‌تر در خاورمیانه به نفع ایالات متحده است حتی اگر چین آن را محقق کرده باشد.
مشهد _ معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی از آزادی ۷۹۳ زندانی جرائم غیر عمد طی یک سال اخیر در قالب طرح «یا ضامن آهو» با وساطت خادمان رضوی و خیران خبر داد.
چند ساعت پیش "احمد الصحاف" سخنگوی وزارت خارجه عراق در گفت وگو با خبرگزاری رسمی این کشور (واع) گفت که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران در سفری رسمی امروز (سه‌شنبه) به بغداد می‌رود.
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست هفتگی خود با خبرنگاران نیز در مورد ادعای رسانه آمریکایی در مورد تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا با وساطت قطر گفت: در مورد مذاکرات غیرمستقیم وجود دارد و ما هم تایید کنیم و تبادل زندانیان با واسطه صورت گرفته و در حال انجام بود که با بدعهدی آمریکا انجام نشده است.
در جریان سفر محسنی اژه‌ای به استان زنجان، آیین آزادی دو تن از محکومان به قصاص در حضور و با وساطت رئیس دستگاه قضا انجام شد.
در جریان سفر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان زنجان، آیین آزادی دو تن از محکومان به قصاص در حضور و با وساطت رئیس دستگاه قضا انجام شد.
سرمربی پرسپولیس به واسطه شرایط این تیم، برای بازگشت زودهنگام کاپیتان هایش وساطت کرد.
با توجه به رای صادره از سوی دادگاه به سود فدراسیون چوگان در جدال با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در صورتی که این فدراسیون نتواند با وساطت وزارت ورزش به مطالبات قراردادی خود برسد، مسئله را از طریق مراجع ذی‌ربط حقوقی پیگیری می‌کند.
رئیس جمهور عراق گفت که بحران سیاسی در این کشور به پایان رسیده است و تصمیمی برای برگزاری انتخابات زود هنگام وجود ندارد.
رئیس جمهور فرانسه تاکید کرد آمریکا برای حل بحران اوکراین باید به پای میز مذاکره با روسیه بیاید.
وساطت سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران برای بازگشت مصطفی نظری به کادر فنی این تیم پیش از مسابقات قهرمانی آسیا بی نتیجه ماند.
معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اعلام کرد: بسیاری از دانشجویان بازداشتی در جریان درگیری‌های اخیر با وساطت این نهاد و وزارت علوم آزاد شده‌اند و تعداد دانشجویان همچنان در بازداشت بسیار محدود و حداکثر ۱۵ نفر است که پرونده آنها در حال رسیدگی است.
حزب الله برای وساطت میان میشل عون رئیس جمهور و نجیب میقاتی نخست وزیر پیشبرد امور لبنان وارد عمل شده است تا روند تشکیل دولت لبنان تسریع شود.
تلاش سرخیو راموس برای آشتی دادن نیمار و کیلیان امباپه در پایان بازی با مون‌پولیه نتیجه نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ