نماینده مجلس گفت: وقتی از یک خانومی که خودش هم اعتقاد راسخی به حجاب ندارد، سوال می‌کنیم که دوست دارید همسرتان در یک اتاق در کنار یک خانوم کار کند یا در کنار یک مرد؟ می‌گوید نه من تمایل دارم شوهرم در کنار یک مرد کار کند. او نگران آینده خانواده‌اش است و می‌ترسد که شوهرش را از او بربایند. خود ربودن شوهر برای این زن یک ارزش محسوب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس، وضعیت حجاب در جامعه را غیرقابل قبول می‌داند، او مقصر را «مسئولان» معرفی می‌کند، اما راهکارهایش برای بازگرداندن حجاب به وضعیت سابق، متفاوت با دیدگاه اکثریت کارشناسان است.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: تاکید در لایحه عفاف و حجاب برخورد قاطع با کسانی است که معاند هستند و عمداً اقدامات سازمان‌یافته برای ترویج بی‌حجابی کنند.
نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: از سوی دیگر ما مشکلات و مباحث خیلی مهمتری داریم، نظام بانکداری ما واقعا یکی از ربوی‌ترین بانکداری‌های دنیاست چرا آنجا این اندازه حساسیت نداریم، عرش الهی با فساد چندهزار میلیارد تومانی بیشتر می‌لرزد تا مشخص شدن موی چند دختر.
یک نماینده مجلس می گوید: من فکر نمی کنم لزوما هرکسی که مثلا شُل حجاب، کم حجاب و یا بی حجاب است حتما می خواهد ضد انقلاب باشد و حرکت خود را ضد انقلابی بداند.نه. من فکر می کنم با تجاربی که ما در حوزه حقوقی داریم آنچه که کمیسیون ما ارائه خواهد داد پُر پیمان و کامل خواهد بود.
سبزی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، جرائم و محرومیت‌های در نظر گرفته‌‌ شده برای کشف حجاب، بدحجابی، برهنگی و... بازدارنده نیست و به عنوان مثال جریمه یک میلیون تومانی برای برهنگی به هیچ‌وجه بازدارندگی ندارد.
علم الهدی نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: در روز‌های اخیر، مجلس درحال بررسی لایحه حجاب و عفاف است. آیا این لایحه حجاب است یا لایحه صیانت از بی حجابی؟ امروز همه دین، موقعیت و ارزش اجتماعی ما به حجاب گره خورده است، مجلس محترم با آگاهی از این موضوع، لایحه‎ای تصویب نکند که افراد همان‎طور که اگر کمربند ایمنی نبندند، جریمه مالی می‎شوند، به همین ترتیب اگر هم شعائر دین را زیر پا بگذارند و ارزش‎های اخلاقی جامعه را فدای امیال نفسانی کنند، فقط تعزیر مالی نامتناسب در انتظارشان باشد.
یک نماینده مجلس گفت: هر جایی که مقررات نقض شود، حال آن تشکیلات برای هر فرد یا نهادی باشد، باید محکوم و به شدت با آن برخورد کرد و با جا‌هایی که به نوعی وصل به افراد بانفوذ و ارگانی است، در این‌جور مواقع، باید شدیدتر برخورد شود.
علی مطهری، نماینده ادوار مجلس گفت: معلوم شد که این طور نیست که اگر گفتیم اصلا حجاب اختیاریست ۸۰ درصد خانم‌ها بی‌حجاب می‌شوند. منبع: جماران
عضو فراکسیون روحانیت مجلس می‌گوید: کسانی در موضوع کشف حجاب، عناد می‌ورزند، اگر بنا باشد حاکمیت کار را در برابر آن‌ها رها کند، خسارت‌های بسیار زیادی را برای مردم و امنیت ملی در پی خواهد داشت و از این‌رو، این هزینه معقول که مقابله با بی‌حجابی است، باید حتماً صورت بگیرد.
نماینده زنجان می‌گوید: کشف حجاب در ماه‌های اخیر، یک اعتراض مدنی نیست. فطرت و خلقت خانم‌ها با زیبایی گره خورده و این کار خداست، چون خدا زنان را این‌گونه خلق کرده است. بانوان از لحاظ فطری علاقه‌مند به اظهار کمالات و جمال خودشان هستند.
نماینده تهران در مجلس می‌گوید: ما وقتی به دنبال باحجابی در جامعه می‌رویم به این خاطر نیست که یک فرد کم‌حجاب و بی‌حجاب را پیدا کنیم و به او به صورت شخصی، تذکر دهیم. ما می‌خواهیم به او بگوییم بی‌حجابی شما، آثار ثانویه هم در جامعه دارد که آثار ثانویه باعث تضعیف عمومی جامعه می‌شود و این موضوع برای کیان نظام هم خطرناک است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: چند ماه است که در کمیسیون درباره موضوع حجاب و عفاف در حال بررسی مسائل هستیم. این پیگیری‌ها نیز اصلاً ارتباطی با موضوعاتی که اخیراً مطرح شده است، ندارد.
حسین جلالی گفت: امکان دارد در قالب تذکری از طریق پیامک به افراد بی‌حجاب اعلام شود که شما حجاب رعایت نکردید و سعی کنید به قانون احترام بگذارید. بعد از تذکر، وارد مرحله اخطار می‌شویم بعد هشدار و در مرحله سوم ممکن است حساب بانکی فرد بی‌حجاب مسدود شود.
نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در توضیح اینکه منظور از تغییر روش دعوت به حجاب چیست؟ تصریح کرد: منظور از تغییر روش این است که امکان دارد در قالب تذکری از طریق پیامک به افراد بی‌حجاب اعلام شود که شما حجاب رعایت نکردید و سعی کنید به قانون احترام بگذارید. بعد از تذکر، وارد مرحله اخطار می‌شویم بعد هشدار و در مرحله سوم ممکن است حساب بانکی فرد بی‌حجاب مسدود شود.
ویدئویی از حجت‌الاسلام حسین جلالی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در جمع بانوان متحصن قم منتشر شده که وی از اجرای طرح حجاب و عفاف تا دو هفته آینده خبر می‌دهد و می‌گوید: به حول و قوه الهی هزینه‌ی بدحجابی و بی‌حجابی را در کشـور بالا خواهیم برد. اظهارات این نماینده را ببینید و بشنوید.
یک نماینده مجلس گفت: کسی که خدمات‌دهنده است حق ندارد به کسی که حجاب را رعایت نمی‌کند، خدمات بدهد. معتقدم بی‌حجاب باید از گرفتن خدمات اجتماعی محروم شود.
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه فضای مجازی در کشور ما ولنگار و بی‌حساب و کتاب است، گفت: قرار نیست شبکه‌های اجتماعی که فیلتر شده است، به صورت دائمی مسدود بماند.
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه فضای مجازی در کشور ما ولنگار و بی‌حساب و کتاب است، گفت: قرار نیست شبکه‌های اجتماعی که فیلتر شده است، به صورت دائمی مسدود بماند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: نماینده می تواند در چارچوب وظایف نمایندگی اش بدور از افترا، تشویش و دروغ اظهار کند اما اگر نسنجیده خبری را بگوید که واقعیت ندارد آزاد نیست.
معین‌الدین سعیدی گفت: آیا این روش‌هایی که امروز مطرح می‌کنند تحت عنوان جریمه و امثالهم که محل قانونی هم ندارد کارساز بوده است؟ اگر این روش‌ها کارساز بود که تا امروز نتیجه می‌داد.
امروز چهارشنبه ۲۹ تیرماه سال جاری آخرین روز معاملاتی در اولین ماه فصل تابستان را شاهد خواهیم بود. با توجه به اینکه در هفته جاری بسیاری از نماد‌ها به دلیل برگزاری مجمع متوقف بودند ارزش معاملات چندان بالا نبود و بازار بی رمقی را شاهد بودیم. در گفتگو با امیر توپچی پور کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی بورس امروز پرداخته ایم.
بر اساس تحریم‌های مقابله جویانه روسیه علیه بروکسل، روسیه صادرات گاز به اروپا از طریق خط لوله عبوری از لهستان را متوقف کرد.
رحیمی جهان آبادی نماینده مجلس در توئیتی نوشت: ‌در حالیکه مردم زیر بار فشار مشکلات معیشتی، اجاره خانه، قیمت خودروهای بی کیفیت، قطعی آب و برق، گرانی ارز و نگرانی از مذاکرات بی حاصل اتمی و هزار معضل دیگر به زانو در آمده اند؛ برخی بزرگواران در کشور به دنبال محدود سازی اینترنت و جریمه نقدی برای بدحجابی و سختگیری بیشتر بر مردم هستند!
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیسی حرف معروفی دارند که گفتند برای مسئولان گشت ارشاد خواهیم داشت؛ این حرف ایشان به آن معنا است که با فساد مسئولان برخورد می‌کنیم و گشت ارشاد بر عملکرد مسئولان می‌گذاریم اما در کمتر از یکسال گذشته گشت ارشاد برای مردم در خیابان‌ها به نام امر به معروف و نهی از منکر و برای برخورد با بی‌حجابی فعال‌تر شده و دستور اجرای بخشنامه شورای عالی انقلاب فرهنگی که زمان احمدی‌نژاد تصویب شد را می‌دهند و در اولویت قرار می‌گیرد در صورتی که با تخلفات مسئولان و مدیران برخورد مناسبی نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ