بر اساس تحریم‌های مقابله جویانه روسیه علیه بروکسل، روسیه صادرات گاز به اروپا از طریق خط لوله عبوری از لهستان را متوقف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رم در اولین بازی فصل جدید سری آ در خانه میزبان سالرنیتانا بود و مقابل این تیم با تساوی 2-2 متوقف شد.
توقف الهلال در شب معارفه نیمار، بنزما هم گل نزد
الهلال نتوانست در دیدار پس از رونمایی نیمار برنده از زمین خارج شود و برابر الفیحاء به تساوی یک – یک رسید.
فعالیت‌های غیراصولی در مسجد معیرالممالک، حسب پیگیری و حضور یگان حفاظت میراث‌فرهنگی متوقف شده است.
کایسری اسپور در حضور هافبک ایرانی خود مقابل استانبول اسپور به تساوی رسید.
توقف تیم آسیایی در رفسنجان
دولت صنعا از عربستان سعودی خواست تا صادرات نفت یمن را متوقف کند.
توضیحات وحیدی وزیر کشور را در خصوص ماجرای توقف صادرات برق از ایران به عراق را مشاهده می‌کنید.
وانگ ونتائو وزیر بازرگانی چین از ژاپن خواسته محدودیت های صادرات نیمه رسانا را متوقف کند و آن را یک اشتباه خوانده که قوانین اقتصادی و تجاری بین المللی را نقض می کند.
با گذشت دو ماه از توقف صادرات نفت کردستان عراق از بندر جیهان ترکیه، هیچ نشانه‌ای از شروع دوباره جریان انتقال نفت از اربیل به آنکارا به چشم نمی‌خورد.
خریداران نفت ارزان قیمت اقلیم کردستان بعد از توقف اجباری صادرات نفت این منطقە دچار بحران جدی خواهند شد بە ویژە اروپایی ها و اسرائیل کە طی چند سال گذشتە خریداران ثابت نفت این منطقە بودەاند.
این رسانه انگلیسی نوشت: توقیف محموله، جدیدترین تشدید تنش میان واشنگتن و تهران پس از سال‌ها تحریم‌های آمریکا بر سر برنامه هسته‌ای ایران است. ایران تحریم‌های آمریکا را به رسمیت نمی‌شناسد و صادرات نفت این کشور در حال افزایش است.
پس از تصمیم عراق برای توقف صادرات نفت خام از اقلیم کردستان به ترکیه، رسانه های عبری از ضرر اسرائیل از این تصمیم صحبت می کنند.
توقف صادرات و تولید نفت در اقلیم کردستان عراق و افزایش غیرمنتظره ذخیره‌سازی‌های نفت خام آمریکا قیمت نفت در بازارهای جهانی را افزایش داد.
مرتضی شاه میرزایی گفت: صنعت نفت و به‌ویژه صنعت پتروشیمی ایران در جایگاهی از نظر پیشرفت وتوسعه قرارد داردکه هیچ‌کس نمی‌تواند جلوپیشرفت را بگیرد ومانع صادرات محصولات پتروشیمی کشور به خارج شود.
سخنگوی دولت هدف از التهابات ارزی را ایجاد ناامنی در اقتصاد و فرار سرمایه‌گذاری و توقف رشد اقتصادی اعلام کرد و ادامه داد: در ماه‌های اخیر هم فروش نفت افزایش پیدا کرده و هم درآمد آن به داخل کشور می‌آید. در حوزه غیر نفتی و تجارت خارجی هم از فروردین امسال تراز تجاری ما مثبت شد و اکنون صادرات ما بیش از واردات ما است و اگر نفت نفروشیم هم نیاز ارز کشور تأمین می‌شود.
با توجه به انتشار اخباری در خصوص ایجاد اختلال و توقف در روند صادرات از کشورمان به عراق، رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق ضمن تکذیب اینگونه اخبار از تداوم صادرات به عراق خبر داد.
منابعی در اقلیم از توقف صادرات نفت اقلیم به ترکیه به علت زلزله ویرانگر در ترکیه خبر دادند.
راب مالی: «ایالات متحده گام‌های مورد نیاز را برای توقف صادرات نفت ایران برمی‌دارد و کشور‌ها را از خرید آن بازمی‌دارد. ما هیچ یک از تحریم‌های خود علیه ایران و به ویژه در زمینه فروش نفت ایران را کاهش نداده‌ایم».
وکیل مدافع ماهان صدرات از توقف اجرای حکم موکلش خبر داد.
شرکت بوتاش ترکیه اعلام کرد که صادرات گاز ایران به این کشور برای انجام عملیات نگهداری تعمیرات متوقف شده است.
روزنامه واشنگتن پست نوشت: توقف کامل صادرات نفت روسیه منجر به افزایش قیمت بنزین در ایالات متحده به سطوحی بی سابقه خواهد شد.
در تفاهم نامه ای که به امضای معاون صادرات و اموربین الملل ایران خودرو و شرکت روسی کلوچ آوتو رسید، بعد از گذشت بیش از یک دهه توقف صادرات خودرو به روسیه محصولات سواری شرکت ایران خودرو به بازار روسیه صادر خواهد شد.
سازمان بهداشت جهانی به بزرگسالان توصیه می‌کند روزانه حداقل ۳.۵ گرم پتاسیم و کمتر از ۲ گرم سدیم (پنج گرم نمک) مصرف کنند.
پنج میلیون نفر تا ۱۰ روز آینده رایگان بیمه می‌شوند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ