علی مطهری، نماینده ادوار مجلس گفت: معلوم شد که این طور نیست که اگر گفتیم اصلا حجاب اختیاریست ۸۰ درصد خانم‌ها بی‌حجاب می‌شوند. منبع: جماران
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
گزارش اختصاصی و لحظه به لحظه از نقش جهان در حساس‌ترین دیدار هفته اول لیگ برتر 03-1402
مراسم هیات سربازان عصر ظهور شیراز در حرم مطهر شاهچراغ (ع) در حال برگزاری است. در این مراسم پسران و دختران دهه هشتادی و نودی شیراز در حرم مطهر احمد بن موسی (ع)به عراداری پرداختند.
صداوسیما برای اولین بار از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری بانوان در حرم مطهر امام خمینی، گزارش تهیه کرد .
در دقیقه 40 شوت مهری به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد.
علی مطهری، نماینده ادوار مجلس گفت: یک عده از تحریم لذت می‌برند! می‌گویند روی پای خودمان هستیم. سختی‌های غیرضروری بر مردم تحمیل می‌شود.
سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی که به عنوان نخستین مقام رسمی دولتی پس از توافق اخیر ایران و عربستان به این کشور سفر کرده، در حاشیه اجلاس سالانه بانک توسعه اسلامی از شهر مدینه و جوار مرقد مطهر رسول اکرم (ص) پیام ویدئویی منتشر کرد.
نماینده ادوار مجلس در برنامه حضور گفت: در دو انتخابات اخیر مجلس یازدهم و ریاست جمهوری سیزدهم، خیلی خوب عمل نشد و خیلی افراد صرفاً به دلیل انتقاد، رد صلاحیت شدند.
شهید مطهری در جریان یک سخنرانی در سال ۱۳۴۸ در حسینیه ارشاد، خطاب به افراد جاهل می‌گویند که امر به معروف و نهی از منکر نکنید.
علی مطهری، نظرات متفاوتی را درخصوص علی کریمی، عادل فردوسی پور و رضا کیانیان مطرح کرد.
باشگاه استقلال با انتشار یک ویدئو از برخورد شایان مصلح و ارسلان مطهری در نیمه اول، مدعی شد داور یک خطای پنالتی برای آن‌ها نگرفته است.
گل اول استقلال به ملوان توسط ارسلان مطهری
روزنامه اصولگرای فرهیختگان نوشت: تلویزیون در اقدامی عجیب هنگامی که ارسلان مطهری گل دوم استقلال را وارد دروازه کرد با اشاره دست از دیگران خواست که کسی شادی گل نکند. صدا و سیما هم بلافاصله دست به سانسور شد و صحنه آهسته گل را پخش کرد.
ارسلان مطهری در شرایطی گل دوم استقلال را به ثمر رساند که صداوسیما شادی بعد از گل وی را سانسور کرد.
شروع نیمه دوم با گل برای استقلال همراه بود. ارسلان مطهری یکی از گلزن‌ترین بازیکنان استقلال در دربی‌ذها در دقیقه ۵۰ دروازه پرسپولیس را باز کرد تا استقلال ۲-۱ پیش بیفتد.
اینکه تنها زن پرورش‌دهنده کروکودیل در خاورمیانه یک مشهدی است و همین حوالی مشهد کارش را انجام می‌دهد، جذاب و البته منحصربه‌فرد است، اما با همه جذابیت‌ها وحشتناک است! مهری رمضانی زنی است که به سراغ پرورش خاص‌ترین و در عین حال ترسناک و درنده‌ترین خزنده روی زمین رفته است که گاهی آدم هم می‌خورد.
ریشه یابی اعتراضات و بازگشت جناح میانه رو به عرصه سیاست را در گفتگو با دکتر علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه درمیان گذاشتیم. در فایل حاضر مطهری معتقد است که بدون برجام مسایل اقتصادی مردم اصلاح نمی‌شود.
ریشه یابی اعتراضات را در گفتگو با علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه درمیان گذاشتیم. در فایل حاضر مطهری به شیوه برون رفت از وضعیت کنونی اشاره و تاکید می‌کند که یکی از دلایل وضعیت موجود نظارت استصوابی است.
گل اول استقلال به نساجی توسط مطهری به ثمر نشست.
لحظه ورود فرد تروریست به حرم شاهچراغ را در ویدئوی زیر ببینید. غروب امروز چهارشنبه فرد مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران رگبار گلوله بست.
مضجع مطهر حضرت ثامن الحجج علی‌بن‌موسی الرضا(ع) با حضور حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در فضایی آکنده از معنویت غبارروبی شد.
ویدیویی دیده نشده از درون ضریح مطهر سقای کربلا، حضرت ابوالفضل العباس (ع) را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ