اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی، شمال هرمزگان و جنوب فارس رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:طی روز جاری در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، جنوب شرق سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان رگبار، رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: طی پنج روز آینده به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان، شمال شرق هرمزگان و جنوب شرق فارس رشد ابر‌های همرفتی گاهی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر در ۱۱ استان، افزایش ارتفاع موج تا دو متر در جنوب کشور همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نقاط کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری در ارتفاعات جنوب کرمان، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید را انتظار داریم.
یکشنبه (۴ تیر) در دامنه‌های البرز شمالی واقع در استان‌های مازندران، گلستان و همچنین در دامنه‌های البرز جنوبی واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران افزایش ابر رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد در ساعات بعد از ظهر نیز در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان ابرناکی و رگبار پراکنده انتظار می‌رود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه یکشنبه در شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و ارتفاعات گیلان، دوشنبه در سواحل دریای خزر این وضعیت ادامه خواهد داشت، افزود: طی پنج روز آینده در نیمه شرقی کشور، برخی مناطق مرکزی، جنوب غرب و سواحل جنوبی کشور به ویژه استان‌های بوشهر، خوزستان و ایلام، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.
به گزارش کارشناس هواشناسی؛ برای امروز در استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، شرق فارس، استان‌های غربی، خراسان شمالی و جنوبی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، روز چهارشنبه (۱۷ خردادماه) به تناوب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، مرکز، جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز، استان یزد و شمال شرق فارس و روز پنجشنبه (۱۸ خردادماه) علاوه بر مناطق ذکر شده در برخی مناطق غرب، شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت گاهی با احتمال گرد و خاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس هواشناسی کشور؛ از رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط کشور در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، در پنج روز آینده خبر داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری در بخش‌هایی از شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی، سمنان، مازندران، بخش‌هایی از شمال شرق، شرق و جنوب کشور، رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.
صادق ضیائیان درباره وضعیت جوی کشور طی چند روز آینده اظهار کرد: امروز (۱۰ اردیبهشت) در مناطقی از شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و مناطقی از سواحل شمالی همچنین در شرق و جنوب شرق کشور در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار پراکنده، رعدوبرق گاهی همراه با وزش باد شدید موقتی و خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.
طی پنج روز آینده در جنوب شرق کشور به‌ویژه در بخش‌هایی از استان‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و شمال و شرق فارس رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه فردا، سه‌شنبه (اول فروردین ماه) سامانه بارشی در غالب نقاط کشور فعالیت خواهد داشت، گفت: در این روز بیشینه شدت بارش در نیمه غربی کشور و همچنین ارتفاعات و دامنه‌های البرز انتظار می‌رود. روز چهارشنبه (دوم فروردین ماه) در سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس، نواحی مرکز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد تگرگ و در نیمه غربی کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق ، آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب در سه استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ نسبت به رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در جنوب کشور و افزایش ارتفاع موج در نواحی ساحلی تا ۱.۵ تا ۲.۵ متر هشدار داد.
به گزارش سازمان هواشناسی در بخش‌هایی از کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب شرق فارس و جنوب یزد رگبار باران و گاهی رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.
رگبار و رعد و برق در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و بخش‌هایی از استان اردبیل، بخش‌های شمالی استان کردستان و ارتفاعات شمالی استان زنجان برای روز جاری پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در مناطقی از جنوب سیستان و بلوچستان، شرق و شمال هرمزگان، جنوب و غرب کرمان، شمال فارس به‌ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید روی می‌دهد. در سایر مناطق کشور جو آرام و پایداری حاکم خواهد بود.
سازمان هواشناسی با صدور هشداری نارنجی‌رنگ از رشد ابر‌های همرفتی همراه با رخداد رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و احتمال خیزش گردوخاک از ظهر تا اواخر وقت دوشنبه (۲۸ شهریورماه) در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان خبر داد.
به گزارش سازمان هواشناسی بارش‌های پراکنده همراه با رگبار و رعد و برق در ارتفاعات مازندران و گیلان، مناطقی از کرمان، جنوب یزد، شرق فارس و شمال هرمزگان رخ می‌دهد.
به گزارش سازمان هواشناسی در مناطق شمال غرب جنوب و شرق سیستان و هرمزگان ارتفاعات و دامنه البرز مرکزی در استان‌های تهران البرز و مازندران شاهد رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق خواهد بود.
به گزارش سازمان هواشناسی در مناطق سیستان وبلوچستان و ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی با رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.
محمد پورتدین، کارشناس بازارسرمایه معتقد است: دستورالعمل جدید وزارت صمت مبنی بر تعیین و اخذ مالیات از صادرات محصولات معدنی عملاً به معنی توقف صادرات خواهد بود، زیرا مزیت رقابتی و توجیه‌پذیری صادرات شرکت‌ها، از دست خواهد رفت. براین اساس، نامه رییس سازمان بورس در راستای حمایت از سهامداران خرد و پیش‌بینی پذیر کردن متغیرهای تاثیرگذار بر بازار سرمایه به وزیر صنعت و معدن، دغدغه‌های اجرایی و عملیاتی را در این خصوص منتقل کرده و در جهت اصلاح وضعیت فعلی اقدامی مطلوب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ