محمد پورتدین، کارشناس بازارسرمایه معتقد است: دستورالعمل جدید وزارت صمت مبنی بر تعیین و اخذ مالیات از صادرات محصولات معدنی عملاً به معنی توقف صادرات خواهد بود، زیرا مزیت رقابتی و توجیه‌پذیری صادرات شرکت‌ها، از دست خواهد رفت. براین اساس، نامه رییس سازمان بورس در راستای حمایت از سهامداران خرد و پیش‌بینی پذیر کردن متغیرهای تاثیرگذار بر بازار سرمایه به وزیر صنعت و معدن، دغدغه‌های اجرایی و عملیاتی را در این خصوص منتقل کرده و در جهت اصلاح وضعیت فعلی اقدامی مطلوب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن اسبق پرسپوليس و استقلال که اکنون به عنوان رییس مجموعه انقلاب انتخاب شده، در راستای تکریم اصحاب رسانه اقدام کرد.
رییس کمیته داوران اظهار کرد: ما با همه بر اساس قانون رفتار می‌کنیم.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی، در نظر دارد تا ویکتور اوسیمن را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل کند.
رئیس رقابت در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل بهمن‌موتورز اخطار داد که عرضه خودرو در بورس اقدامی ضدرقابتی و متخلفانه است و باید به‌سرعت متوقف شود.
نایب رییس اول مجلس گفت: چون آن‌چه که در مجلس مصوب می‌شود هم حاکم بر خودش است و هم حاکم بر تمام تشکیلات کشور، بهمین دلیل مجلس در راس امور است.
محمدرضا داورزنی در رابطه با اقدام جنجالی آکریکا مبنی بر عدم صدور ویزا برای پنج ‌عضو تیم ملی والیبال واکنش نشان داد.
عبداللطیف جمال رشید، رییس جمهور عراق، مازن عبدالله هلال الفرایه، وزیر کشور اردن و هیئت همراه را در کاخ بغداد به حضور پذیرفت.
معاون اول رییس جمهور درباره برنامه دولت برای ساماندهی بازار اجاره مسکن گفت: اقداماتی در دولت انجام شده و لایحه نیز در این خصوص در مجلس در دست بررسی است.
قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید در حالی برای بقای وزیر صمت به رایزنی با نمایندگان مشغول بود که طبق آیین نامه در روز استیضاح حق گذر از ردیف اول را ندارد.
​رییس فدراسیون جهانی فوتبال که چندی قبل بخاطر پستی با مضمون نام جعلی «خلیج عربی» به جای نام اصیل و قانونی «خلیج فارس» خبرساز شده بود، باز هم اقدام اخیر خود را تکرار کرد!
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی براساس قوانین و مقررات داخلی خود عمل می کند؛ حتما اقدامات ما برای آن ها پشیمان کننده خواهد بود.
مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه‌ای به احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس شورای عالی بورس، خواستار اقدام مناسب و فوری برای از بین بردن ابهامات عرضه و فروش خودرو در بورس کالا، که موجبات نگرانی سهامداران را فراهم آورده، شد. گفتنی است عرضه خودرو در بورس کالا با موافقت وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان عضو شورای عالی بورس در جلسه این شورا در تیر ماه سال جاری، وارد فاز جدیدی شده بود.
جانی اینفانتینو، رییس فیفا، این بار با عکس گرفتن در کنار تابوت پله جنجال جدیدی به راه انداخته است.
اقدام استقلال برای رفع مشکلات ورزشگاه آزادی
اقدام رئیس فدراسیون بوکس برای پناهنده شدن که برای نخستین بار در ورزش کشور انجام شده، تبعاتی برای ورزش کشور و وزارت ورزش خواهد داشت که حتی تاثیرات بین المللی نیز به همراه دارد.
سخنگوی فدراسیون بوکس با انتقاد از حرکت رئیس این فدراسیون گفت: چه موافقین و چه مخالفین این رفتار او را نمی پسندند.
سخنگوی فدراسیون بوکس با انتقاد از حرکت رئیس این فدراسیون گفت: چه موافقین و چه مخالفین این رفتار او را نمی پسندند.
رئیس پلیس فتای فراجا اعلام کرد: متهمان از طریق چند رابط در زمینه اجاره حساب‌های بانکی با فریب افراد با بهانه‌هایی نظیر سرمایه‌گذاری در بورس، فرار از مالیات، فعالیت در زمینه ارز‌های دیجیتال و ... اقدام به اجاره حساب و کارت‌های بانکی شهروندان کرده و از آن‌ها برای پولشویی در سایت‌های قمار استفاده کرده بودند.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی به هواداران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال توصیه کرد با رویکرد کارشناسی اقدام به خریداری سهام کنند.
حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رییس جمهور سابق در واکنش به توئیت جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نوشت: زمان نشان می‌دهد اقدام مذاکره‌کنندگان تصمیم استراتژیک بوده یا خطای استراتژیک.
وزیر ورزش می‌گوید تیم امید و فدراسیون فوتبال باید علت انصراف خود را توضیح بدهند.
مدیرکل صنایع غذا و دارو وزارت صمت از ابلاغ مصوبات ستاد تنظیم بازار برای صفر شدن سود بازرگانی جهت واردات روغن خام و دانه روغنی خبر داد.
سازمان بهداشت جهانی به بزرگسالان توصیه می‌کند روزانه حداقل ۳.۵ گرم پتاسیم و کمتر از ۲ گرم سدیم (پنج گرم نمک) مصرف کنند.
واریز سود سهام عدالت سرانجام از روز گذشته مورخه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شده است و قرار است این سود به حساب بیش از ۴۳ میلیون مشمول سهام عدالت واریز شود. در گفتگو با همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که اثر پرداخت سود سهام عدالت بر بورس چیست؟
با تصمیم کادر فنی تیم ملی، حسن یزدانی و سایر ملی پوشان کشتی آزاد، تمرین امروزشان را که به تمرینات هوازی اختصاص داشت، در استادیوم صدهزار نفری برگزار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ