سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری در ارتفاعات جنوب کرمان، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید را انتظار داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با خیزش گردوخاک در ۱۱ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری رگبار و رعدوبرق در ۸ استان و کاهش کیفیت هوا در نواحی شرقی کشور پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مناطقی از اردبیل و سواحل دریای خزر رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.
براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان، وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا آسمان صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد و در ساعات بعدازظهر گاهی وزش باد شدید در نواحی غربی و جنوبی گاهی خیلی شدید و مناطق مستعد خیزش گردوخاک و در ارتفاعات استان به ویژه برای روز یکشنبه در بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و برخی از مناطق واقع در سواحل دریای خزر رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری در اردبیل و سواحل دریای خزر رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
برای فردا در اکثر نواحی استان تهران، آسمان قسمتی ابری همراه با وزش باد و در ارتفاعات گاهی همراه با رگبار و احتمالی رعد و برق است. از روز یکشنبه نیز با فعالیت سامانه بارشی جدید و وقوع ناپایداری‌های محلی تا روز سه‌شنبه به طور متناوب در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش باد در بعدازظهر وزش باد شدید و خیزش موقت گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و رشد ابر‌های همرفتی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نواحی مستعد خیزش گرد وخاک و احتمال تگرگ از دوشنبه تا پنجشنبه (۲۲ تا ۲۵ خرداد) خبر داد.
به گزارش سازمان هواشناسی در بخش‌ شمال غرب و شمال شرق کشور،ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، زاگرس مرکزی، اصفهان، فارس،هرمزگان رگبار پراکنده باران همراه با رعدوبرق و وزش باد موقتی پیش‌بینی می شود.
برای روزهای جمعه تا شنبه آسمان استان کمی ابری گاهی وزش باد و برای روزهای یکشنبه و دوشنبه با توجه به عبور و فعالیت یک سامانه بارشی افزایش ابرگاهی وزش باد شدید و رگبار باران و رعد و برق به ویژه در نواحی شمالی مورد انتظار است.
طی چند روز آینده به تناوب در برخی نقاط به‌ویژه نواحی شمالی و ارتفاعات بارش‌های پراکنده رگباری گاهی رعدوبرق و در مناطق جنوبی استان وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق برای روز شنبه، ۲ اردیبهشت‌ماه، در برخی از نواحی تهران مورد انتظار است.
بنا بر اعلام سازمان هواشناسی در جنوب شرق کشور به ویژه در بخش‌هایی از استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و شمال و شرق فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.
طی پنج روز آینده در جنوب شرق کشور به‌ویژه در بخش‌هایی از استان‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و شمال و شرق فارس رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه فردا، سه‌شنبه (اول فروردین ماه) سامانه بارشی در غالب نقاط کشور فعالیت خواهد داشت، گفت: در این روز بیشینه شدت بارش در نیمه غربی کشور و همچنین ارتفاعات و دامنه‌های البرز انتظار می‌رود. روز چهارشنبه (دوم فروردین ماه) در سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس، نواحی مرکز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد تگرگ و در نیمه غربی کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد.
به گزارش سازمان هواشناسی سامانه بارشی نواحی غربی را در بر خواهد گرفت که فعالیت آن در مناطق گرمسیر به صورت رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ از تقویت سامانه بارشی، بارش برف یا باران، رخداد مه، کاهش دید، در نواحی با اقلیم گرم رگبار و رعدو برق و وزش باد شدید و در مناطق سردسیر، ارتفاعات و دامنه‌ها بارش برف سنگین، وقوع بهمن و کولاک برف خبر داد.
پدیده‌ها و مخاطرات جوی مورد انتظار از این سامانه شامل بارش برف یا باران، رخداد مه، کاهش دید، در نواحی با اقلیم گرم رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در ارتفاعات و دامنه‌ها پدیده بهمن و کولاک برف می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ نسبت به رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در جنوب کشور و افزایش ارتفاع موج در نواحی ساحلی تا ۱.۵ تا ۲.۵ متر هشدار داد.
به گزارش سازمان هواشناسی در بخش‌هایی از کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب شرق فارس و جنوب یزد رگبار باران و گاهی رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.
به گزارش سازمان هواشناسی بارش‌های پراکنده همراه با رگبار و رعد و برق در ارتفاعات مازندران و گیلان، مناطقی از کرمان، جنوب یزد، شرق فارس و شمال هرمزگان رخ می‌دهد.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعد و برق، و گرد و خاک در شرق کشور و نفوذ توده گرد و خاک از عراق به نواحی غربی و کاهش کیفیت هوا در غرب کشور خبر داد.
به گفته کارشناس هواشناسی، در نواحی شرقی خوزستان، چهارمحال بختیاری کهگیلویه و بویر احمد در بعد از ظهر بارش‌ها تشدید می‌شود همچنین در شمال غرب کشور، آذربایجان غربی و شرقی، سواحل دریای خزر، شمال استان‌های تهران، البرز، قزوین و سمنان رگبار و رعدوبرق به ویژه در بعد از ظهر و اوایل شب پیش بینی می‌شود
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد قابل ملاحظه ابر‌های همرفتی و فعالیت سامانه بارشی و رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید، در نواحی مستعد احتمال بارش تگرگ از چهارشنبه تا پنجشنبه (۱۲ و ۱۳ مردادماه) در مناطق شمالی به‌ویژه ارتفاعات استان تهران خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ