سازمان هواشناسی اعلام کرد: در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی، شمال هرمزگان و جنوب فارس رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در مناطقی از آذربایجان غربی، کردستان، ایلام، شمال خوزستان، هرمزگان، جنوب فارس و ارتفاعات زاگرس مرکزی، رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی ۲ روز آینده وقوع رگبار موقت در برخی استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد کشور پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر در ۱۱ استان، افزایش ارتفاع موج تا دو متر در جنوب کشور همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نقاط کشور هشدار داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: طی سه روز آینده در نوار غربی کشور افزایش سرعت باد، نفوذ گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.
به گزارش سازمان هواشناسی در شمال آذربایجان غربی برخی نقاط آذربایجان شرقی و اردبیل دامنه‌های البرز در مازندران و گلستان افزایش ابر و رگبار پراکنده رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار پراکنده در ۵ استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک همچنین انتقال گرد و خاک از کشور همسایه خبر داد.
یکشنبه (۴ تیر) در دامنه‌های البرز شمالی واقع در استان‌های مازندران، گلستان و همچنین در دامنه‌های البرز جنوبی واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران افزایش ابر رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد در ساعات بعد از ظهر نیز در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان ابرناکی و رگبار پراکنده انتظار می‌رود.
هشدار نارنجی وقوع رگبار و وزش باد شدید در برخی استان‌ها
با اعلام سازمان هواشناسی از پنج‌شنبه تا شنبه (۱ تا ۳ تیرماه) وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و در برخی نقاط تگرگ در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و غربی پیش‌بینی می‌شود.
در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، ارتفاعات و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، ارتفاعات استان‌های گلستان، سمنان و کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده با احتمال رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط خیرش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری رگبار پراکنده و وزش باد شدید در برخی از نقاط کشور پیش بینی می‌شود.
صادق ضیائیان با اشاره به وضعیت جوی کشور طی پنج روز آینده گفت: امروز (۱۵ خردادماه) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در مناطقی از کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و برخی نقاط واقع در سمنان، یزد، اصفهان، مرکزی، قم، تهران، البرز، قزوین، زنجان، اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، روز چهارشنبه (۱۷ خردادماه) به تناوب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، مرکز، جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز، استان یزد و شمال شرق فارس و روز پنجشنبه (۱۸ خردادماه) علاوه بر مناطق ذکر شده در برخی مناطق غرب، شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت گاهی با احتمال گرد و خاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس هواشناسی کشور؛ از رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط کشور در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، در پنج روز آینده خبر داد.
در پنج روز آینده در برخی نقاط شمال غرب، سواحل شمالی، ارتفاعات البرز، شمال شرق، بخش‌هایی از استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و شمال هرمزگان، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش بینی می‌شود.
طی چند روز آینده به تناوب در برخی نقاط به‌ویژه نواحی شمالی و ارتفاعات بارش‌های پراکنده رگباری گاهی رعدوبرق و در مناطق جنوبی استان وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، آسمان ابری و در برخی نقاط رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در نیمه‌جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.
از امروز تا سه‌شنبه هفته آینده به تناوب برای برخی نقاط از شمال‌غرب، سواحل شمال، شمال‌شرق، استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی، گاهی گرد و خاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده است.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی استان‌ها و نفوذ توده هوای خنک و کاهش دما خبر داد.
کارشناس سازمان هواشناسی برای فردا در خراسان جنوبی و رضوی، کرمان، یزد، فارس، هرمزگان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب بوشهر، بارش باران، رعدوبرق، باد شدید پیش‎بینی کرد که به گفته وی در برخی نقاط با بارش تگرگ و در نقاط مستعد نیز با خیزش گردوخاک همراه خواهد شد.
رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در برخی استان‌های کشور
به گزارش سازمان هواشناسی در ارتفاعات مازندران و گیلان بارش پراکنده رخ می‌دهد و در برخی نقاط کرمان، یزد، فارس و هرمزگان رگبار پراکنده و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۲۹ مردادماه) صاف، از بعد از ظهر کمی ابری تا قسمتی ابری و اواخر وقت افزایش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه (۳۰ مردادماه) صاف تا کمی ابری و از بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام هواشناسی، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پدیده غالب در برخی استان ها در هفته آینده خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ