وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در سیاست خارجی هماهنگی وجود دارد، همه چیز در چارچوب نظام و زیر نظر رئیس‌جمهور است و دشمنان بدانند، اختلافی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیام نیازمند می‌گوید تیم‌های لیگ برتری در هفته‌ی اول شاید هماهنگی لازم را نداشته باشند.
سخنگوی دولت تصریح کرد: تعطیلی اعلام شده سراسری و برای همه است بخش هایی که می‌خواهند در این روزها به فعالیتشان ادامه دهند باید مجوز لازم را از استاندار یا نهادهای ملی از وزرات مربوطه با هماهنگی معاون اول اخذ کنند.
وزرای دو کشور ایران و عراق در نشست مشترک خود در تهران، هماهنگی لازم برای سهولت سفر زائران اربعین را انجام دادند.
در جلسه هماهنگی دیدار استقلال و نساجی قول انجام همکاری لازم با هواداران استقلال داده شد.
وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای تصریح کرد: از اولین روز ابتدای بحران سودان، هماهنگی لازم برای خروج اتباع ایرانی که در آن کشور اقامت دارند، به طریق مقتضی انجام شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: بارش‌های نقطه‌ای ممکن است منجر به بروز سیل و خسارت به این مناطق شود، بنابراین باید همه دستگاه‌ها آمادگی لازم را داشته باشند و امکانات و تجهیزات را در مناطق پرخطر متمرکز کنند.
فرزاد کوهیان در مورد پیروزی مقابل نفت عراق در یک‌چهارم نهایی سوپرلیگ غرب آسیا گفت: در نیمه اول هماهنگی لازم را نداشتیم و نتوانستیم از توپ‌ها در زمان خاص خود استفاده کنیم اما در نیمه دوم بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند.
دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به‌ منظور تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مسافران‌نوروزی، با توجه به وجود سامانه بارشی در کشور و همچنین کاهش حوادث جاده‌ای به طرح نکاتی پرداخت.
رئیس جمعیت هلال‌احمر بر تلاش برای رفع دغدغه‌های امدادگران و انجام برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص تاکید کرد.
در پنجاه‌وچهارمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تمهیدات لازم برای سفرهای نوروز ۱۴۰۲ از سوی مسئولین کمیته‌های عضو ستاد مورد بررسی قرار گرفت.
سران قوا و اعضای شورا در این جلسه با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تأمین ارز برای واردات کالا‌های مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی بررسی و به تصویب رساندند.
بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.
رئیس مجلس گفت: مسئولیت جمع بندی جلسه دیروز بر عهده دولت است. دولت پیشنهادی به مجلس داد که ما قبول کردیم تا در صورت نیاز مشورت‌های لازم را داده و اینکه حاضر به کمک هستیم. منتها اجرا بر عهده دولت است و ما منتظریم که دولت این کار (تشکیل کمیته هماهنگی ارز) را انجام دهد.
سمنان- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بابیان اینکه اقدامات لازم پیرامون ایمن نگه داشتن استان درحال انجام است،گفت: بالغ بر سه هزار کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.
فاضلی هریکندی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حال جسمی وی مساعد است و با توجه به موافقت دادگاه، هماهنگی لازم جهت انجام کولونوسکوپی و سایر آزمایشات لازم در مورد حمید قره حسنلو در حال انجام است.
رودی گارسیا بعد از پوکر رونالدو گفت: این بازیکن اکنون با هم تیمی‌هایش به هماهنگی لازم رسیده است.
سرمربی النصر بعد از پوکر رونالدو اعلام کرد این بازیکنان اکنون با هم تیمی‌هایش به هماهنگی لازم رسیده است.
وزیر خارجه گفت: تهران آماده ارسال فوری تیم‌های امدادی و کمک‌های انسانی به ادلب است و از صلیب سرخ جهانی انتظار می‌رود هماهنگی لازم را با هلال احمر ایران انجام دهد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: معاون اول رئیس جمهور باید جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را فعال و بین تیم اقتصادی دولت هماهنگی لازم را ایجاد کند.
تقویت صندوق توسعه دامپروری برای حمایت از دامداران خرد روستایی و عشایری و تخصیص منابع لازم برای پرداخت مطالبات کشاورزان بابت خسارات خشکسالی و سیل دو مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بود.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ضمن بررسی موضوع تمدید مهلت مجوز تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی برای تکمیل راه‌آهن چابهار به زاهدان، مقرر کردند اقدامات لازم در این راستا انجام شود.
رئیس کمیته ساماندهی و هماهنگی پایانه مرزی ستاد برگزاری اربعین حسینی (ع) تمهیدات لازم جهت خدمات رسانی به زائرین مراسم پیاده روی اربعین در مرزهای ایران و شهرهای کشور را تشریح کرد.
رضا مهاجری معتقد است نفت مسجدسلیمان در هفته اول در فاز هجومی موفق عمل کرده و تنها در بخش دفاع هماهنگی لازم را نداشته است.
روابط عمومی وزارت امور خارجه اعلام کرد: هماهنگی‌های لازم برای انتقال، تکریم و تدفین پیکر هوشنگ ابتهاج در کشور انجام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ