وزرای دو کشور ایران و عراق در نشست مشترک خود در تهران، هماهنگی لازم برای سهولت سفر زائران اربعین را انجام دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: طبق اعلام مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری در خراسان رضوی در سه ماهه ابتدای سال کاهش پیدا کرده است.
سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: واریز اعتبار ارزش افزوده برای دهیاری‌های استان، در دولت سیزدهم بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.
در نشست خبری مشترک وزرای دو کشور ایران و عراق تاکید شد که هماهنگی‌های لازم برای سهولت سفر زائران اربعین انجام شده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حدود ۱۴ هزار نفر تاکنون اعزام شده‌اند و عملیات حج به خوبی در حال انجام است و افزایش روابط دیپلماتیک با کشور میزبان باعث شده هماهنگی‌ها بسیار خوب باشد.
هشتاد و ششمین جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، عصر امروز شنبه با دستور ادامه بررسی اختیارات ارزی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه، با دستور ادامه بررسی اختیارات ارزی بانک مرکزی، با حضور سران قوا و دیگر اعضا و به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد.
شصت‌وهشتمین نشست شورای هماهنگی امور حقوقی نهادهای اجرایی با حضور وزیر نفت و معاون حقوقی رئیس‌جمهوری برگزار شد و افزایش افسارگسیخته مصرف یکی از موضوع های نگران‌کننده صنایع نفت و گاز اعلام شد.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: تعداد روزهای ناسالم در کلانشهر اصفهان در هفت سال گذشته به سبب توسعه ناپایدار در این خطه ۲۳۸ درصد افزایش داشته است.
افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس همانند یحیی گل‌محمدی به کم بودن ظرفیت تماشاگران دربی واکنش منفی نشان داد.
دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به‌ منظور تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مسافران‌نوروزی، با توجه به وجود سامانه بارشی در کشور و همچنین کاهش حوادث جاده‌ای به طرح نکاتی پرداخت.
دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل اعلام کرد که میانگین بدهی‌ خانواده‌ها در افغانستان در ۴ سال گذشته شش برابر افزایش یافته است.
شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی قوا اختیارات درخواست شده از سوی بانک مرکزی برای حفظ ارزش پول ملی و کنترل تورم را به تصویب رساند.
«افزایش نرخ سود بانکی تا پایان امسال اجرایی می‌شود» این خبری بود که یک هفته قبل از زبان وزیر اقتصاد مطرح شد. حال امروز خبر افزایش نرخ سود سپرده به رقم ۲۵ درصد مطرح شد؛ خبری که دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و غیر دولتی نسبت به آن واکنش نشان داد.
یکی از اعضای ارشد چارچوب هماهنگی شیعیان عراق با اشاره به سه برابر شدن سرقت نفت سوریه توسط نیروهای آمریکایی گفت که کاخ سفید از منابع حاصل از این نفت دزدی برای نا امنی عراق استفاده می کند.
معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت هماهنگی میان دستگاه‌ها و نهادهای مسئول برای اطمینان از تحقق وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال و تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه تاکید کرد.
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با افزایش اعطای تسهیلات به بخش‌های تولیدی و خانوارها توسط بانک‌های دولتی موافقت کرد.
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به منظور افزایش تولید در حوزه نفت و گاز با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی تصمیماتی اتخاذ کرد.
رئیس مرکز توسعه، هماهنگی و ارزیابی تحقیقات وزارت بهداشت گفت: یکپارچه‌سازی داده‌ها در تحقیقات سلامت به افزایش بهره‌وری منجر می‌شود.
رئیس هلال‌احمر با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای افزایش سهمیه امریه سربازی در هلال‌احمر گفت: با هماهنگی‌ها و توافقات انجام شده، این سهمیه در هلال‌احمر از ۱۰ نفر تا ۲۵۰ نفر افزایش یافت.
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: تولید گاز شیرین در کشور روزانه ۸۴۰ تا ۸۵۰ میلیون مترمکعب در روز است.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران جهت بررسی و تسهیل امور خدماتی در مراسم پیاده روی اربعین از مواکب و مرزها بازدید کرد.
به منظور هماهنگی و ایجاد وحدت رویه در فرآیندهای سرمایه انسانی، دانش افزایی کارشناسان، اولین گردهمایی سراسری سه روزه کارشناسان سرمایه انسانی مناطق با حضور مدیر امور توسعه سرمایه انسانی، مدیریت امور شعب استان ها، روسای ادارات و کارشناسان تحت نظارت و نمایندگان مناطق بانک ایران زمین برگزار شد.
تمامی دستگاه ها باید به صحنه بیایند تا با هم افزایی و هماهنگی حداکثری، هم زمینه‌های جرم سرقت را از بین ببرند و هم شرایطی را به وجود آورند که سارقین حاشیه امنی نداشته باشند.
در سال جاری ۸۵۰ هزار تومان به عنوان بن خواروبار و ۵۵۰ هزار تومان به عنوان حق مسکن در نظر گرفته شد، تا به این ترتیب حداقل حقوق کارگران در سال ۱۴۰۱ به پنج میلیون و ۵۷۹ هزار و ۷۵۰ تومان برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ