فاضلی هریکندی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حال جسمی وی مساعد است و با توجه به موافقت دادگاه، هماهنگی لازم جهت انجام کولونوسکوپی و سایر آزمایشات لازم در مورد حمید قره حسنلو در حال انجام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه در این چهار پرونده تاکنون حدود ۲ هزار نفر طرح شکایت کرده‌اند که ارزش اموال برده شده حدود ۱۳ هزار میلیارد ریال است و ۳۳ متهم نیز شناسایی و بازداشت شده‌اند، گفت: تحقیقات در مورد این چهار شرکت در شعب بازپرسی ۹، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ نواحی مختلف دادسرای عمومی و انقلاب کرج در حال انجام است.
کرج- رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: در یک سال اخیر با ورود دستگاه قضائی، از تعطیلی یا تعدیل نیروی ۱۸ شرکت در استان جلوگیری و به حفظ اشتغال ۶۵۰۰ نفر کمک شده است.
رئیس دادگستری البرز گفت: در سفر رئیس قوه قضاییه، انتقال دو زندان مد نظر قرار گرفت که شامل زندان رجایی شهر و قزلحصار است به طوری که اقدامات آن در حال انجام است.
رئیس کل دادگستری البرز با بیان اینکه توزیع الکل تقلبی در کرج تاکنون باعث فوت ۱۵ و مسمومیت ۱۸۰ نفر شده است، از دستگیری یکی از متهمان اصلی این پرونده در یکی از استان‌های جنوب غربی خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: الکل از یک کارخانه شهر اشتهارد که برای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی سهمیه الکل دارند به صورت غیرقانونی تهیه شده و معمولا با آب و اسانس‌های مختلف مخلوط و عرضه می‌شود که شامل متانول است. : تاکنون حدود ۱۰۰ نفر به بیمارستان مراجعه و تعدادی هم فوت کرده‌اند.
مهدی سبزواری نژاد با اشاره به اینکه امکان دارد این متهمان با این شیوه جرایم یاد شده را علیه افراد زیادی مرتکب شده باشند و شکات و بزه دیدگان به علت عدم شناسایی متهمین، طرح شکایت نکرده یا شکایت آن‌ها به نتیجه نرسیده است، افزود: تمام افرادی که توسط متهمین مورد بزه واقع شده‌اند با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان کرج و یا دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه کرج اقدام به طرح شکایت نمایند.
رئیس کل دادگستری البرز با بیان اینکه معیارهای دوگانه اروپا و غرب، برخلاف ادعاهای مدعیان حقوق بشر است، گفت: هیچ منافع مادی در خارج از کشور ندارم.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: فوت محسن جعفری راد به علت مصرف قرص برنج بوده است.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: فوت محسن جعفری راد به علت مصرف قرص برنج بوده است.
رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: ایشان طبق اظهارات خودش مستندساز بوده و با حضور در اغتشاشات میخواسته از بعضی صحنه ها فیلمبرداری کند.
رییس دادگستری البرز در رابطه با ادعای اینکه حمید قره حسنلو در شهادت شهید عجمیان هیچ نقشی نداشته است، گفت: طبق تحقیقات انجام شده، حمید قره حسنلو و همسرش به دنبال فراخوانی که ازسوی رسانه‌های معاند برای شرکت در چهلم فردی به نام حدیث نجفی اعلام شده بود، در محل حادثه حاضر شدند و ضمن حضور در آشوب‌ها از صحنه اغتشاشات فیلم گرفته است و فیلم نیز در گوشی ایشان موجود بوده است.
فاضلی هریکندی در رابطه با این ادعا اظهار کرد: این که حمید قره حسنلو به طلبه مجروح در جریان اغتشاشات روز ۱۲ آبان ماه در کرج کمک کرده است صحت ندارد و متهم نیز تاکنون در این رابطه ادعایی نداشته است.
یک وکیل دادگستری در مصاحبه با یکی از روزنامه‌ها ادعا کرد که حمید قره حسنلو یکی از متهمان اغتشاشات شهر کرج نقشی در حادثه نداشته و در روز ۱۲ آبان ماه و در جریان شهادت سید روح الله عجمیان، به یک روحانی مجروح نیز کمک کرده است.
رییس کل دادگستری استان البرز گفت: این که حمید قره حسنلو به طلبه مجروح در جریان اغتشاشات روز ۱۲ آبان ماه در کرج کمک کرده است صحت ندارد و متهم نیز تاکنون در این رابطه ادعایی نداشته است. وی افزود: نکته قابل توجه این است که محل شهادت شهید عجمیان که حمید قره حسنلو در این محل حضور داشته با محل ضرب و شتم طلبه مجروح شده فاصله قابل توجهی دارد و متهم نمی‌توانسته همزمان در ۲ محل حضور داشته باشد.
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: حدود یک هفته پس از شناسایی و بازداشت متهمان، تحقیقات مقدماتی از آن‌ها با رعایت مقررات قانونی انجام و برای یازده نفر که ده نفر مرد و یک زن هستند از سوی دادسرای عمومی و انقلاب کرج قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر شد.
رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: اغتشاشگران در مسیر آزاد راه کرج به قزوین نسبت به تخریب کیوسک و خودروهای پلیس اقدام کردند.
رئیس کل دادگستری استان البرز درباره ادعاها پیرامون آرمیتا عباسی گفت: شایعات منتشر شده در مورد فوت و یا تجاوز به این فرد از اساس کذب است و صحت ندارد.
رئیس کل دادگستری استان البرز درباره ادعاها پیرامون آرمیتا عباسی گفت: شایعات منتشر شده در مورد فوت و یا تجاوز به این فرد از اساس کذب است و صحت ندارد.
رئیس کل دادگستری استان البرز نخستین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان اغتشاشات اخیر در دادگاه انقلاب این استان را تشریح کرد.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: این دانش آموز بعد از ورود به مدرسه از پشت سر به زمین می‌افتد؛ متاسفانه با وجود اقدامات پزشکی انجام شده دانش آموز فوت می‌کند.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با توجه به دستورات رئیس قوه قضاییه، وضعیت بازداشتی‌ها در دو وضعیت بی گناه یا کم گناه و افراد دارای اقدامات مجرمانه مورد بررسی قرار گرفت و به معاون پرونده‌های خاص دادگستری کل استان در خصوص رسیدگی دقیق و تفکیک متهمان بر این اساس ماموریت داده شد.
رئیس‌کل دادگستری استان البرز با تشریح جزئیات جدید از جزئیات جدید از فوت سارینا اسماعیل‌زاده گفت: در این ماجرا‌ با سناریوسازی‌ها، داستان‌سرایی‌ها و روایت‌های تحریف‌شده زیادی از سوی رسانه‌های معاند روبه‌رو بودیم.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با بررسی‌های اولیه مشخص شده است، متوفی که به همراه مادر خود در همان شب در منزل مادربزرگ خود بودند از راه‌پله منزل مادر بزرگ، خود را به پشت بام طبقه پنجم رسانده و از آنجا پس از ورود به پشت بام همسایه به پایین پریده و طبق بررسی‌های اولیه خودکشی کرده است.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با بررسی‌های اولیه مشخص شده است، متوفی که به همراه مادر خود در همان شب در منزل مادربزرگ خود بودند از راه‌پله منزل مادر بزرگ، خود را به پشت بام طبقه پنجم رسانده و از آنجا پس از ورود به پشت بام همسایه به پایین پریده و طبق بررسی‌های اولیه خودکشی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ