به دنبال ممنوعیت چت جی‌پی‌تی در ایتالیا، حالا این احتمال وجود دارد که چنین اقدامی در آلمان نیز صورت بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دیدار امروز بایرن مونیخ و کاوازاکی، تیم ژاپنی برای خنک کردن بازیکنانش از ابتکاری استفاده کرد که حتی آلمانی‌ها را شگفت‌زده کرده بود.
باشگاه مونیخ 1860 برای بالا رفتن انگیزه بازیکنانش از یک روش ابتکاری عجیب استفاده می‌کند: حضور یک بوکسور سابق در تمرینات و رفتارهای عجیب او برای انگیزه دادن به بازیکنان.
نشریه فاینشال‌تایمز در گزارشی اعلام کرد که آلمان با طرح اتحادیه اروپا برای استفاده از دارایی‌های مسدودشده روسیه جهت بازسازی اوکراین مخالفت کرده است.
صدراعظم آلمان امروز در دیدار با نخست‌وزیر چین گفت: از پکن می‌خواهیم در خصوص جنگ در اوکراین، از نفوذ خود بر روسیه استفاده کند.
اواسط جنگ جهانی اول دولت آلمان تصمیم گرفت به جای استفاده از پول مالیات دهندگان برای تامین مالی جنگ از کشورهای دیگر قرض بگیرد. آلمانی‌ها مطمئن بودند که می‌توانند بدهی خود را با پیروزی در جنگ و تصرف سرزمین‌های غنی و دریافت تاوان از متفقین شکست خورده پرداخت کنند. اما نتیجه برعکس شد. آلمان در جنگ شکست خورد و جنگ با بدهی‌های عظیم به اتمام رسید.
صدراعظم آلمان اعلام کرد که برای برلین مهم است که از سلاح‌های ارسالی به کیف برای حمله به قلمرو روسیه استفاده نشود.
جنجال داوری بازی بوخوم و دورتموند همچنان بحث اصلی این روزهای بوندسلیگا است.
محققان در دانشگاه RWTH آخن در آلمان یک استنت نانویی با قابلیت گرم‌شدن توسط الکترومغناطیسی ساختند که برای درمان تومورهای اندام توخالی قابل استفاده است.
«آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان در کنفرانس امنیتی مونیخ در اشتباهی عجیب وقتی از او پرسیده می‌شود که آیا اوکراین این شانس را دارد که در طولاتی مدت در امنیت باشد حال آنکه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه همچنان در قدرت باشد، که وی پاسخ داد اگر پوتین سیاست‌هایش را ۳۶۰ درجه تغییر ندهد، خیر. بر اساس اصول اولیه ریاضیات، ۳۶۰ درجه با صفر درجه منطبق می‌باشد و وزیر خارجه آلمان باید به جای ۳۶۰ درجه از ۱۸۰ درجه استفاده می‌کرد.
پلیس آلمان از جرثقیل برای پایین آوردن تظاهرکنندگانی که از درختان بالا رفته بودند استفاده کرد. این افراد در یک تجمع مقاومتی با هدف جلوگیری از تخریب یک روستای کوچک در آلمان شرکت کرده بود بازداشت کرد. فعالان محیط زیست تلاش داشتند جلوی تخریب این روستای کوچک که قرار است بخشی از طرح توسعه معدن زغال سنگ مجاور آن باشد، جلوگیری کنند.
فعالان محیط زیست، پلیس آلمان را به استفاده از باتوم، اسپری فلفل، ماشین‌های آب پاش، استفاده از سگ‌ها و اسب در متفرق کردن معترضان متهم کردند.
مقامات کشور عراق به جعل نام «خلیج فارس» پرداختند و روز گذشته نیز نخست‌وزیر عراق، در سفرش به آلمان بار دیگر نام جعلی خلیج فارس را استفاده کرد
چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی، از شش بازیکن تیم پرافتخار آلمان استفاده می کنند.
دروازه‌بان کاستاریکا از تعبیری جالب برای انگیزه یارانش در دیدار مقابل آلمان استفاده کرده است.
حاجیمه موریاسو، سرمربی تیم ملی ژاپن، تاکید دارد که تیمش برابر آلمان از سبک بازی یوونتوس استفاده کرده است.
آلمان به سراغ CAS رفت تا بتواند در جام‌جهانی از بازوبند اعتراضی استفاده کند.
در بیانیه مشترک آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان آمده: ما امیدواریم ایران از این فرصت برای همکاری مبتنی بر حسن نیت با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی جهت فیصله دادن این مسائل حل‌نشده استفاده کند، به گونه‌ای که انجام هیچ اقدام دیگر از سوی شورا در خصوص این مسائل لازم نباشد
صدراعظم آلمان در پاسخ به انتقادات درباره سفر به چین گفت که مخالفت شی جینپینگ با استفاده از سلاح های هسته ای در اوکراین دلیل کافی برای بازدید از چین بود.
صدر اعظم آلمان بدون اشاره به جنگ افروزی های غرب در اوکراین، برای توقف جنگ در این کشور بر نفوذ چین تاکید کرد.
صدر اعظم آلمان بدون اشاره به جنگ افروزی های غرب در اوکراین، برای توقف جنگ در این کشور بر نفوذ چین تاکید کرد.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در این نامه ادعا‌ها و مواضع مغرضانه برخی کشور‌های غربی، بویژه اتهامات بی أساس نمایندگان فرانسه، انگلیس، آلمان، به همراه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در مورد ادعای فروش پهپاد به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین که در نشست روز جمعه گذشته،۲۹ مهرماه، شورای امنیت مطرح شد، را قویا رد و محکوم کرد.
انگلیس، آلمان و فرانسه در ادامه اتهامات بی‌اساس خود علیه ایران، با توزیع نامه‌ای در بین اعضای شورای امنیت، خواستار تحقیقات درباره ادعای استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین شدند.
صدراعظم آلمان ضمن تکرار ادعاها درباره استفاده رئیس جمهور روسیه از انرژی به عنوان سلاح، از برنامه ریزی کشورش و شرکای اروپایی آن برای حمایت بیشتر از اوکراین خبر داد.
فعالان محیط زیست در برلین پایتخت آلمان در اعتراض به سیاست آب و هوا و محیط زیست دولت تظاهرات برگزار کردند و دستان خود را با چسب روی زمین چسباندند. نیروهای پلیس برای جدا کردن دست تظاهرکنندگان از روغن استفاده کردند و در ادامه آنها را بازداشت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ