شاید بازی های جام ملت های آسیا و همچنین شرایط تازه نقل و انتقالاتی باعث شود تا شاهد یک اتفاق جالب در فوتبال باشگاهی ایران باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشمندان در تحقیقی تازه دریافته‌اند که تغییر اندازه مردمک چشم احتمالاً می‌تواند نشان دهد که عملکرد مغز شما در اثر ورزش چه تغییری می‌کند.
این که گزارشگر صدا و سیما نتواند با طیب خاطر و از بیم عبور زنان بی/بد/شل حجاب یا واکنش و احتمالا با برخی الفاظ از سطح شهر گزارش تهیه کند و پای صحبت شهروندان بنشیند اتفاق درخور تأملی است ونشان دهنده دردسر تهیه کنندگان گزارش‌های تلویزیونی و تازه مشکل وقتی بیشتر می‌شود که وقتی خیال شان از پوشش خانمی آسوده شده و سراغ او می‌روند با سخنان او غافل گیر می‌شوند چرا که مواضع سیاسی صدا وسیما به خصوص در دوران جبلی- جلیلی باب میل همه خانم‌های مذهبی هم نیست.
با حضور مقاومت البرز در لیگ‌برتر، مهلت نقل‌وانتقالات تا دو هفته دیگر تمدید شد.
احتمالا آخرین خرید تیم تازه صعودکرده شمس آذر جذب علیرضا رضایی باشد و باید دید این انتقال نهایی خواهد شد یا خیر.
از یک طرف گلکسی رینگ پر از قابلیت‌های مربوط به تناسب اندام خواهد بود و احتمالا در برخی موارد هم دقت بیش‌تری از گلکسی واچ‌ها خواهد داشت. اما از سوی دیگر باید در نظر گرفت که این محصول نمی‌تواند مثل ساعت‌های هوشمند از برنامه‌های غیرمرتبط با تناسب اندام پشتیبانی کند.
به نظر می‌رسد در نهایت به پاسخی برای این معمای قدیمی دست یافته‌ایم. طبق نتیجه مطالعه‌ای تازه ممکن است ایده هوشمندانه‌ای باشد که روی نظریه اول مرغ و بعد تخم مرغ حساب باز کنیم، زیرا نشان می‌دهد که اولین خزندگان و پرندگان احتمالا فرزندان خود را به دنیا آورده اند.
کشورهای عضو اتحادیه اروپا روز چهارشنبه نخستین دور گفتگو‌ها بر سر تحریم‌های تازه پیشنهادی در خصوص تهاجم نظامی روسیه به اوکراین را که احتمالا برخی شرکت‌های چینی و ایرانی را هدف قرار خواهد داد، آغاز کردند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در یک مصاحبه به منچستریونایتد و اریک تن‌هاخ طعنه‌ای زد که احتمالا شیاطین سرخ را عصبانی خواهد کرد.
احتمالا روشی معمول در هر خانواده ای برای تهیه این غذای خوشمزه وجود دارد، اما می توانید در آستانه‌ی سال جدید، روش های متنوع تری را هم امتحان کنید تا شادی شب عید شما رنگ و بو و شاید طعم تازه ای بگیرد. در ادامه می توانید انواع روش های طبخ ماهی را بخوانید:
زرافه‌های تازه متولد شده تقریباً ۶ فوت (۱.۸ متر) قد و ۲۲۰ پوند (۱۰۰ کیلوگرم) وزن دارند. زرافه مادر که تنها پاهایش حدود ۶ فوت طول دارد، ایستاده زایمان می‌کند، بنابراین گوساله باید یک سقوط طولانی به زمین را تجربه کند. شگفتی آنجاست که در عرض یک ساعت پس از زایمان گوساله روی پا‌های خود می‌ایستد.
به گفته یک مقام ارشد آمریکا، این کشور احتمالا میزان نیمه رساناهای پیشرفته کره ای که در چین تولید می شوند را محدود خواهد کرد.
شما همیشه این حق انتخاب را دارید که چای را دوباره گرم کنید و یا آن را تازه مصرف کنید. البته که گرم کردن دوباره چای دم شده، بو و خاصیت آن را از بین می‌برد. اگر چای شما بیشتر از چهار ساعت مانده است، احتمالاً گرم کردن دوباره آن باعث رشد باکتری‌ها می‌شود و ضرر خواهد داشت.
یک دندان آسیاب باستانی کشف‌شده در لائوس احتمالاً متعلق به دختر دنیسووی است که تا ۱۶۴ هزار سال پیش می‌زیسته است. متاسفانه اطلاعات زیادی از دنیسووان‌ها در دست نیست؛ اما می‌دانیم که آن‌ها به‌همراه نئاندرتال‌ها، نزدیک‌ترین خویشاوندان منقرض‌شده‌ی انسان‌های امروزی بوده‌اند. فسیل‌های کمی از این انسان‌ها وجود دارد.
اریک لوفور، مدیر پروژه در کمیسیون انرژی اتمی فرانسه، به خبرگزاری فرانسه می‌گوید تا فراگیر شدن استفاده از این نوع انرژی در تمام جهان احتمالا ۲۰ تا ۳۰ سال فاصله داریم.
نتانیاهو با دفاع از اغتشاشات در ایران، ادعا کرد که توافق هسته ای ایران احتمالاً مرده است.
تازه‌ترین اقدام آمریکا و کشورهای اروپایی برای زمین‌گیرکردن روسیه در اوکراین، تعیین سقف قیمت برای محصولات نفتی روسیه است که برخی اعتقاد دارند که این طرح به دلایلی احتمالا شانس موفقیت ندارد.
طبق اسنادی تازه، دولت آلمان احتمالا اجازه خرید کارخانه تراشه «الموس» (Elmos) توسط یک شرکت چینی را صادر نکند.
تعدادی از نمایندگان حزب «صهیونیسم مذهبی» احتمالا در دولت جدید تحت رهبری نتانیاهو مناصب کلیدی کابینه را برعهده خواهند گرفت.
انتصاب تازه «محمد بن سلمان» در مقام نخست وزیر عربستان سعودی او را در برابر اقدامات قانونی در ایالات متحده، فرانسه و احتمالا نقاط دیگر از جمله دیوان بین المللی کیفری در لاهه که در آن شاکیان ادعا می‌کنند که بن سلمان مسئول قتل «جمال خاشقجی» روزنامه نگار سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول در سال ۲۰۱۸ میلادی بوده مصون می‌سازد.
"پل آسیمو" پروفسور زمین شناسی و ژئوشیمی در موسسه فناوری کالیفرنیا می‌گوید که این کشف با استفاده از روش‌های پیشرفته و احتمالات برای آینده هیجان انگیز است. آسیمو در این مطالعه شرکت نداشت. او می‌افزاید: "در این مطالعه از تعدادی از پیشرفت‌های تازه در میکروسکوپ استفاده شده تا کار با دقت و به خوبی انجام شود".
مهاجم هلندی پرسپولیس که احتمالاً از هفته سوم می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند قبل از ورود به کشور با تبریک هم تیمی‌های سابق خود روبرو شد.
احتمالا متا (شرکت مادر فیس بوک) اطلاعات حساس پزشکی کاربران را بدون رضایت شان جمع آوری کرده است و در همین راستا با دو شکایت روبرو است.
جزئیات عملکرد بانک رفاه کارگران در راستای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در سال جاری، اعلام شد.
اتفاقی که به تازگی رخ داد، نشان داد احتمالاً کل مجموعه و همه عروسک‌های جدید و قدیم به عنوان اموال صداوسیما تصور شده است. ایرج طهماسب مجموعه‌ای تازه در نوروز امسال از طریق شبکه نمایش خانگی ارائه کرده که یک شوی رسانه‌ای با امضای خودش در دکور، دیالوگ‌ها و سایر جزئیات اجراست اما نامش «کلاه قرمزی» نیست، بلکه «مهمونی» است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ