با خروج لوکادیا از ایران و مصدومیت شیخ دیاباته، ترکیب پرسپولیس در خط حمله کاملا دچار تغییر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان – سپاهان در حالی در آستانه ۹ سالگی از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ برتر پا به لیگ ۲۳ ام می‌گذارد که با عملکرد طوفانی در فصل نقل و انتقالات برای همه رقبا خط و نشان جدی کشیده است.
چراغ‌های جلو به شکل کشیده و عمودی طراحی شده‌اند. HS ۷ همچنین دارای یک خط بلند قرمز رنگ روی کاپوت است که نشان اساسی هر خودروی هونگچی است. نشان قرمز رنگ دیگری روی گلگیر حضور دارد. دستگیره‌های در و آینه‌های بغل سنتی هستند. نمای جانبی به ما می‌فهماند که با یک SUV نسبتا بزرگ و احتمالا سه ردیفه مواجه هستیم.
رویترز مدعی شد که آمریکا احتمالا اواسط هفته جاری از یک بسته کمک نظامی جدید برای اوکراین رونمایی خواهد کرد.
به احتمال فراوان روزبه چشمی لیگ بیست و سوم را در قامت یک مدافع وسط شروع خواهد کرد.
مطالعه جدید که در نشریه Cell منتشر شده است، نشان می‌دهد تنها چند ناحیه خاص دستگاه بویایی در پاسخ به فرومون‌های هشدار دهنده فعال می‌شوند. فرومون‌ها پیام‌های خطری هستند که باعث وحشت و تخلیه لانه می‌شوند. این نتایج پرسش‌هایی را در مورد نحوه پردازش اطلاعات حسی در مغز مورچه و همچنین احتمالات وسوسه‌انگیزی را برای آشکار ساختن صد‌ها گیرنده بوی دیگر مطرح می‌کند.
طبق گزارشی جدید احتمالا گوگل در نسخه آتی اندروید قابلیت مشاهده سلامت باتری را برای کاربران عرضه کند.
سیاره فراخورشیدی LP ۷۹۱-۱۸d به دور یک ستاره کوتوله سرخ کوچک در فاصله ۹۰ سال نوری از ما در صورت فلکی پیاله در نیم‌کره جنوبی آسمان می‌چرخد.
در این قسمت از پادکست ورزش سه در مورد هفته بیست و نهم لیگ برتر گفتگو خواهد شد.
قیمت جدید گندم در شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی تعیین شد و این عدد احتمالا ۱۶ هزار تومان باشد.
احتمالا امسال هم سوژه همین ماجرای طرح عفاف و حجاب است که پیش از انتخابات هیات رییسه مطرح شده و احتمالا تا نزدیک شدن به موسم انتخابات هیات رییسه در خردادماه، دو طرف روی همدیگر را می‌بوسند و فضای بین آن‌ها دوستانه می‌شود.
مهاجم مدنظر سرمربی پرسپولیس احتمالا در هفته جاری به تهران سفر خواهد کرد تا قرارداد خود را با این تیم رسمی کند.
جدی‌ترین و محتمل‌ترین سناریویی که گمانه می‌رود در رونمایی از طرح جدید حجاب عمومی ارائه شود، اعمال محدودیت‌ها و احتمالا جرایمی ویژه برای افراد بی‌حجاب است. این سناریو به منظور بازگشت وضعیت حجاب عمومی زنان به وضعیت قبل از آغاز ناآرامی‌های اخیر کشور با بهره‌گیری از اعمال قدرت نرم است. بدین معنا که بدون هر گونه استفاده از مواجهه فیزیکی و تنبیهی مستقیم، افراد از طریق کی سری مجازات هوشمندِ نظارتی، اصطلاحا روسری‌ها را مجددا بر سر کنند. اما این سناریو نیز در دو حالت امکان اجرایی شدن دارد
در فاصله ساعاتی مانده به دیدار مقابل ولز که از اهمیت زیادی برای ایران برخوردار است، بزرگترین نگرانی در خط دروازه وجود دارد؛ آیا بیرانوند به دروازه بازخواهند گشت؟
پنج مدافع، سه هافبک دفاعی و زوج جدید خط حمله؛ ایران با عجیب‌ترین ترکیب ممکن برای جدال با انگلیس.
پرسپولیس تهران امروز در دیداری خانگی میزبان تیم تراکتور تبریز خواهد بود.
نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق گفت: احتمالا روزهای آتی شاهد طرح چندین ابتکارعمل سیاسی برای حل بحران سیاسی خواهیم بود.
کوشنر احتمالا نمی‌داند که مدیریت مشکلات شاهکاری دشوار است به اندازه‌ای دشوار که هر رهبری این روزها بتواند انجام دهد اما گناه اصلی «تیلرسون» در روایت این کتاب آن بود که برای همیشه قصد داشت کوشنر و «ایوانکا» همسرش یا بهتر بگویم دختر رئیس جمهور را از ایفای هر نقشی در سیاست خارجی منع کند.
هافبک ایرانی شباب الاهلی احتمالا یکی از نفرات اصلی تیمش در لیگ برتر امارات خواهد بود.
این ایام هم که اخبار مجمع در رسانه‌ها زیاد شد به‌دلیل بررسی سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه است و عملاً هم دولت و مجلس منتظر هستند و ما اگر بتوانیم سیاست‌ها و قانون برنامه هفتم توسعه را به بودجه 1402 برسانیم خیلی خوب است لذا جلسات مجمع و کمیسیون‌ها صبح و عصر ادامه دارد تا این کار صورت پذیرد.
انتظار می رود که در بخش تهاجمی خط حمله استقلال، تغییرات مهمی صورت گیرد.
احتمال می رود که ریکاردو ساپینتو حداقل از 2 یا 3 نفر از بازیکنان جدید خود برای دیدار با سپاهان استفاده کند.
طبق گزارشی جدید احتمالاً گوگل به زودی با دومین شکایت آنتی تراست از سوی وزارت دادگستری آمریکا روبرو خواهد شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۳۹۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۸۲ تن از ایشان وخیم است.
رضازاده درباره مکان مذاکرات گفت: احتمالا در وین برگزار خواهد شد. البته ما پیشنهاد کردیم مذاکرات در خاک کشور ما باشد، ولی در نهایت مکان قطعی مذاکرات بعد از توافق طرفین مشخص می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ