در آخرین نشست خبری گروه بهمن از جدیدترین محصول این گروه رونمایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت کشاورزی عراق از تصمیم جدید خود درباره چند محصول زراعی در این کشور خبر داد.
جک Yttrium۳ جدید در مقایسه با دیگر خودرو‌های مشابه چینی شرایط طراحی کاربردی‌تر دارد و مخصوصا در قسمت کابین با فاصله زیاد از باقی بهتر و جذاب‌تر به نظر می‌رسد.
به دنبال جدایی احتمالی آندری لونین از رئال مادرید، این باشگاه قصد دارد داوید سوریا، دروازه سویا را جذب کند.
تسلا نشان تجاری جدیدی را برای عبارت سایبرکواد ثبت کرده و شاید این امر نشان دهنده عرضه نهایی ATV برقی این شرکت باشد.
با عرضه XB1 مصرف کننده ایرانی، خودروی کاملا متفاوتی را تجربه خواهند کرد، مصرف کننده ایرانی با این محصول با استانداردهای روز دنیا در تولید خودروها آشنا خواهد شد. این جملات پیش‌بینی مدیر عامل گروه بهمن از جایگاه SUV  جدید بهمن موتور در ایران است. XB1 محصول جدید بهمن موتور است که طبق وعده مدیران این شرکت سال 1402 به بازار می‌رسد.
دو مهاجم تیم تراکتور با گلزنی در بازی امروز به صدرنشینی خود در جدول گلزنان ادامه دادند.
شرکت نفت پارس از خط تولید محصول جدید Flowmax ATF Multiplex ؛ روغن چند منظوره گیربکس های اتوماتیک رونمایی و این محصول را به بازار عرضه کرد.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
امروز مطالبی همچون سود سه میلیونی برای خریداران ربع سکه بانک مرکزی، شرایط خرید یک خودرو جدید در بورس کالا، نرخ پایانی دلار و یورو قبل از ۲۲ بهمن، سهامداران ثمسکن چقدر سود گرفتند؟، به زودی ۵۰۰ محصول خدیزل در بورس کالا، این نماد افزایش سرمایه می‌دهد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
پروفایل خدمات در دیوار، محصولی متمایز برای سرویس‌دهندگان در حوزه خدمات است که می‌توانند با آن کار خود را توسعه دهند.
دستگاه‌های خانه هوشمند دارای نمایشگر لمسی، بخش بالقوه پرسود بازار را شامل می‌شوند که هنوز اپل حضور چندان پررنگی در آن نداشته است. در مقابل، آمازون نسخه‌های مختلفی از نمایشگر هوشمند Echo Show خود را تولید کرده که قیمت آن‌ها از حدود ۳۰ دلار برای Echo Show ۸ تا ۲۵۰ دلار برای Echo Show ۱۵ است. گوگل نیز دو دستگاه Nest Hub و Nest Hub Max را به ترتیب با قیمت‌های ۱۰۰ دلار و ۲۲۹ دلار عرضه کرده است.
انتظار می‌رود سری آیفون ۱۵ اپل چهار مدل داشته باشد: آیفون ۱۵، ۱۵ پلاس، ۱۵ پرو و ۱۵ اولترا. آیفون ۱۵ اولترا جایگزین مدل پرومکس خواهد شد و بهترین پیشنهاد این برند خواهد بود.
قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه‌های گروه صنعتی ایران خودرو پیرامون فرصت‌های اقتصادی عبور مستقیم تولید در صنعت خودرو گفت: تحقق هدف‌گذاری تولید کامل و رشد تیراژ در شرایط تحریم گام بزرگی به شمار می‌رود و تولید کامل و رشد تیراژ در شرایطی است که هر روز خبری از تحریم های جدید علیه کشورمان منتشر می‌شود و شرایط تامین مواد و قطعات و تولید خودرو سخت تر می‌شود و این در حالی است که بالاترین اعتبار به پروژه‌ها در سال جاری اختصاص یافته است.
قائم مقام هماهنگی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم رونمایی و آغاز تولید پیکاپ اتوماتیک و افتتاح سالن تولید جدید در شرکت ایران خودرو دیزل، با اشاره به این که این سالن از ظرفیت تولید سالانه سه هزار دستگاه خودرو برخوردار است، افزود: ایران خودرو دیزل اهمیت بالایی برای گروه صنعتی ایران خودرو داشته و برنامه ریزی های بسیار خوبی برای رشد، توسعه و ارتقای جایگاه این گروه خودروساز در صنعت خودروی کشور انجام داده است.
برنامه خودروسازی سایپا در جهت افزایش کیفیت محصول/ افزایش ایمنی و کیفیت خودرو با کمک فناوری های جدید
ابراهیم افشار مدیر کسب و کار گروه بهمن (حوزه خودروهای تجاری) در شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودروی اصفهان محصول جدیدی از خانواده امپاور را معرفی کرد.
قائم مقام مدیرعامل زامیاد از تولید و عرضه خودرو پادرا پلاس لانگ تا یک ماه دیگر با قیمت اقتصادی به بازار خبر داد.
روز سه شنبه ۲۶ مهر ماه، ایران خودرو با حضور رییس سازمان ملی استاندارد،اصحاب رسانه و خبرنگاران از خودروی جدید خود رونمایی کرد.‌
سیزدهمین دوره نمایشگاه فناوری نانو با هدف معرفی تازه ترین دستاوردهای نانویی برگزار می شود؛ در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ محصول جدید نانو و ۲۰۰ شرکت دانش بنیان حضور دارند.
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از آمادگی این مجتمع عظیم صنعتی برای تولید محصولات مورد نیاز پروژه های ساخت مسکن خبر داد.
بهمن دیزل شرایط فروش نقدی برای 6 محصول خود را اعلام کرد. شرکت بهمن دیزل در راستای پاسخ به نیاز بازار طرح جدید فروش محصولات خود را اجرا می کند.
وزیر صمت با بیان اینکه هم اکنون تولید خودرو کمتر از ظرفیت است، گفت: ما خودروی اقتصادی و محصول جدیدی نداریم که متناسب با تقاضا و قدرت خرید عموم مردم باشد.
بیات گفت: هرچند در کلیت دلاری کردن قیمت‌ها پرواز‌ها برای خارجی‌ها کار درستی انجام شده، زیرا ضرورتی نداشته که به آن‌ها از یارانه مردم چیزی داده شود، اما نحوه محاسبه قیمت بلیط برای اتباع خارجی که در پرواز‌های زیر یک ساعت ۱۰۰ دلار و در پرواز‌های بالای ۱ ساعت ۱۵۰ دلار تعیین شده، به نظر می‌رسد که این مسئله غیر کارشناسی بوده و بهای اینچنینی بسیار زیاد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ