انتظار می‌رود سری آیفون ۱۵ اپل چهار مدل داشته باشد: آیفون ۱۵، ۱۵ پلاس، ۱۵ پرو و ۱۵ اولترا. آیفون ۱۵ اولترا جایگزین مدل پرومکس خواهد شد و بهترین پیشنهاد این برند خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم فصل گذشته استقلال از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد و به زودی تیم خود را انتخاب می کند.
شایعه شده که به واسطه مبلغ بالای این انتقال، مجوز ثبت قرارداد رضا اسدی تا کنون میسر نشده است؛ شایعاتی که با غیبت مشکوک رضا اسدی در تمرین دیروز داغ‌تر نیز شده است
چند روز پیش حرفهای علی میرزابیگی درباره انجام تست دوپینگ از داوران امروز با واکنش مسعود مرادی همراه بود.
حالا که سپاهان سه مهاجم جدید خریده این پرسش مطرح می‌شود که سرنوشت شهریار مغانلو چه می‌شود؟ شاید این‌طور ارزیابی شود که سپاهان برای مدعی‌بودن در سه جبهه نیاز به ترکیبی قوی در همه خطوط دارد، ولی واقعیت این است که بازیکنان تازه به خدمت گرفته، سخت نیمکت‌نشینی را قبول می‌کنند. از طرف دیگر بعید است مواریس بخواهد هم‌زمان در ترکیبش از سه مهاجم استفاده کند. اینجاست که باید به شایعاتی که این روز‌ها درباره آقای گل لیگ بیست‌و‌دوم مطرح شده بیشتر دقت کرد.
درحالیکه شایعات زیادی درباره به خدمت گرفتن آندره اونانا از سوی منچستریونایتد مطرح است داوید دخیا با انتشار یک توییت مرموز به این شایعات واکنش نشان داد.
یولیان ناگلزمان، مربی سابق بایرن مونیخ که این روزها شایعات متعددی درباره آینده‌اش وجود دارد، سری به مسابقات چوگان زد و این بازی‌ها را از نزدیک تماشا کرد.
ویدیوی تازه پوتین در مجمع "ایده‌های قوی در زمانه جدید"به همراه کشیدن یک نقاشی شبیه باب اسفنجی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشته است.
با وجود شایعات اخیر درباره جدایی لوئیس کامپوس از پاری سن ژرمن، او پست خود را ترک نکرده بلکه وظیفه دارد پروژه جدید باشگاه را طراحی و پیاده‌سازی کند.
شایعات درباره انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید به سوژه قابل توجه روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا تبدیل شد.
شایعات بسیاری درباره رابطه رابطه جدید شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه، با لوئیس همیلتون منتشر شده است.
شایعات بسیاری درباره رابطه رابطه جدید شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه، با لوئیس همیلتون منتشر شده است.
سرمربی پرتغالی در نامه‌ای که به هواداران استقلال نوشته و به طور اختصاصی در اختیار "ورزش سه" قرارداده درباره شایعات مطرح شده پیرامون خودش توضیح داد.
شایعات درباره آیفون ۱۵ پرومکس همچنان در فضای آنلاین جریان دارد. اکنون اخبار جدید حاکی از آن است که احتمالا آیفون ۱۵ نازک ترین لبه ها را میان دستگاه های این شرکت خواهد داشت.
رونالدو در واکنش به شایعات اخیر تصاویر جدیدی از تفریح با فرزندانش منتشر کرد.
شایعات مربوط به جدایی آندرانیک تیموریان از کادرفنی تیم ملی فوتبال خیلی زود تکذیب شد.
بر خلاف شایعات اخیر داوید دخیا و منچستریونایتد درباره تمدید قرارداد او به توافق رسیده‌اند و این سنگربان اسپانیایی به زودی قرارداد جدیدی با شیاطین سرخ امضا می‌کند.
لیونل مسی نام باشگاه بارسلونا را به بخش هایلایت‌های حساب اینستاگرامش اضافه کرد و این اقدام او باعث شد شایعات درباره بازگشت لئو به بارسا بیش از پیش جدی شود.
سرانجام پس از ایجاد حواشی و شایعات مختلف درباره دلایل غیبت پژمان درستکار، وی در دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد حاضر شد.
هر روز پیش بینی‌های جدیدی درباره وضعیت جسمانی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه وجود دارد. برخی می‌گویند که سرطان خون یا مشکل تیروئید یا بیماری پارکینسون دارد. آخرین شایعات در چهارم ژانویه نیز حاکی از این بود که پوتین رو به موت است.
بازیکن تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که از این به بعد مصاحبه‌ای نخواهد داشت.
سرمربی تیم فوتبال فاینورد به احتمال جدایی بازیکن ایرانی خود در نقل و انتقالات زمستانی واکنش نشان داد.
دبیر فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان گفت که این فدراسیون هیچ تخلفی درباره اعزام وحید جدی به مسابقات جهانی مرتکب نشده است.
یکی، دو روز قبل شایعات جدیدی درباره این بازیکن به راه افتاده که مربوط به شب قبل از دیدار فولاد و پیکان در لیگ برتر است. در این زمینه روایت‌ها متعدد است و عنوان شده که شب قبل از بازی، نیرو‌های امنیتی برای بازداشت وریا غفوری در اردوی تیم حاضر شده؛ ولی از این مورد صرف‌نظر کرده و آن را به روز‌های دیگر موکول کرده‌اند
درحالیکه شایعات درباره جدایی قریب‌الوقوع کیلیان امباپه از پی‌اس‌جی داغ شده است یک روزنامه‌نگار مطرح فرانسوی می‌گوید امباپه علاقه‌ زیادی به باشگاه لیورپول دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ