سیزدهمین دوره نمایشگاه فناوری نانو با هدف معرفی تازه ترین دستاوردهای نانویی برگزار می شود؛ در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ محصول جدید نانو و ۲۰۰ شرکت دانش بنیان حضور دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور وزیر نیرو گفت: ۱۰۰ مگاوات برق برای اربعین تأمین شده است.
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: مشکلات زیادی در چمن برگزاری بازی ها داریم و از کشورهای عربی همسایه ۱۰۰ سال عقب هستیم.
مایکل زمانی که با روان‌پزشک خود رو به رو شود، اتفاقاتی که شما با این شخصیت رقم زده باشید را شروع به تعریف کردن می‌کند، به طور مثال اگر با ماشین به آدمی برخورد کرده باشید وقتی با دکتر ملاقات کنید، مایکل دقیقا این حوادث را برای روان‌پزشک خود تعریف می‌کند.
تبریز- مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: براساس برآورد اولیه میزان تولید محصول زغال اخته این استان در سال جاری بیش از یک هزار و ۱۰۰ تن است.
ارتش روسیه در تازه‌ترین گزارش‌ها از روند تحولات جنگ در اوکراین اعلام کرد ده‌ها نظامی ارتش اوکراین کشته شدند.
دولت سومالی امروز از کشته شدن ۱۰۰ تروریست گروهک الشباب در مرکز و جنوب این کشور خبر داد.
طبق اعلام مقامات محیط زیست استرالیا، گروهی نزدیک به ۱۰۰ نهنگ خلبان قبل از اینکه در غرب استرالیا به سمت ساحل بروند، رفتار غیرعادی از خود نشان دادند.
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت:۱۰۰ هزار کلاس درس نیاز به مقاوم سازی دارد.
باشگاه پرسپولیس در صدد پرداخت تمام و کمال مطالبات اعضای تیم های پایه در رده های مختلف است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: ۱۰۰ درصد مساحت استان های البرز، یزد و سمنان با خشکسالی مواجه اند.
این مقام آمریکایی گفت که بلینکن و ولیعهد عربستان به مدت یک ساعت و ۴۰ دقیقه دیدار کردند و در خصوص موضوعاتی از جمله اسرائیل، جنگ در یمن، ناآرامی ها در سودان و همچنین حقوق بشر گفتگو کردند.
این مقام آمریکایی گفت که بلینکن و ولیعهد عربستان به مدت یک ساعت و ۴۰ دقیقه دیدار کردند و در خصوص موضوعاتی از جمله اسرائیل، جنگ در یمن، ناآرامی ها در سودان و همچنین حقوق بشر گفتگو کردند.
فدراسیون جهانی بسکتبال، با انتشار گزارش‌هایی ۱۰۰ امتیازآور برتر تاریخ جام جهانی بسکتبال را معرفی می‌کند.
مدیرکل روابط عمومی هلال احمر با اشاره به استقرار ۴۴۰۰ نیروی امدادی در سواحل شمالی کشور، از راه اندازی ۱۰۰ پایگاه موقت ساحلی در مناطق پرخطر شمال کشور خبر داد.
از امروز فرایند پالایش اطلاعات حساب متقاضیانی که ۱۰۰ میلیون تومان به نام سازمان حمایت وکالتی کردند آغاز شده و در نهایت از سوم خرداد سامانه برای ایجاد پروفایل و انتخاب محصول فعال خواهد شد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از واگذاری ۱۰۰ طرح فناورانه به ۲۴ دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.
قیمت دارو‌ها مثل دلار بالا و پایین می‌رود. قیمت یک بسته قرص سقط جنین در یک ساعت می‌تواند صعود و نزولی تا ۱۰۰ درصد قیمت داشته باشد؛ بسته‌هایی با ۱۰ عدد قرص برندی با نام اختصاری «ف» که تنها محصول موجود در بازار است و بسیار محبوب و پرفروش.
در این طرح صفحه نمایش ۶.۸ اینچی Super Retina XDR ProMotion وجود دارد، فناوری Always On Display و صفحه ثانویه ویجت‌ها و اعلان‌ها را نشان می‌دهد. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور Quad Pixel و ۱۰۰ درصد پیکسل فوکوس است. تا زمانی که این محصول منتشر شود، پردازنده Apple A ۱۷ Bionic و احتمالاً فناوری صفحه نمایش جدیدی خواهد داشت. Crash Detection نیز در این گوشی تکامل یافته است.
دستگاه‌های خانه هوشمند دارای نمایشگر لمسی، بخش بالقوه پرسود بازار را شامل می‌شوند که هنوز اپل حضور چندان پررنگی در آن نداشته است. در مقابل، آمازون نسخه‌های مختلفی از نمایشگر هوشمند Echo Show خود را تولید کرده که قیمت آن‌ها از حدود ۳۰ دلار برای Echo Show ۸ تا ۲۵۰ دلار برای Echo Show ۱۵ است. گوگل نیز دو دستگاه Nest Hub و Nest Hub Max را به ترتیب با قیمت‌های ۱۰۰ دلار و ۲۲۹ دلار عرضه کرده است.
یکی از شرکت های زراعی داخلی نسبت به کشت مخلوط کلزا و ‌نیشکر در ۱۰۰ هکتار از اراضی خوزستان اقدام کرده که این اقدام منجر به کاهش واردات کلزا است.
مجری طرح پنبه کشور اعلام کرد: تاکنون حدود ۱۰۰ هزار هکتار از مزارع پنبه معادل ۸۸ درصد برداشت شده و پیش‌بینی رشد ۲۰ درصدی تولید این محصول قابل تحقق است.
به تازگی فناوری نانو در ۱۰۰ محصول جدید در حوزه های مختلف از صنایع بهداشتی و دارویی تا انرژی رسوخ کرده که زخمپوش‌ها و بنداورنده‌های خونریزی نمونه‌هایی از این دست به شمار می آیند.
دبیر نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۱ از حضور تجار و سرمایه گذاران خارجی ۱۰ کشور در سیزدهمین دوره‌ نمایشگاه نانو خبر داد و گفت:امسال بیش از ۱۰۰ محصول جدید نانویی تایید شده ارائه می شوند.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: شرکت مارلبرو ۱۰۰ هزار میلیارد تومان محصول در ایران فروخته ولی ریالی از تعهدات مالی دولت را ایفا نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ