پروفایل خدمات در دیوار، محصولی متمایز برای سرویس‌دهندگان در حوزه خدمات است که می‌توانند با آن کار خود را توسعه دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد دانشگر پس از مدت‌ها عکس پروفایل اینستاگرام خود را تغییر داد و عکس یک گوریل شنل پوش را به عنوان جدیدترین عکس پروفایل خود انتخاب کرد.
درحال‌حاضر افزون بر لوگوی X که روی تصویر پروفایل صفحه توییتر دیده می‌شود، نام این اکانت هم به X تغییر کرده و اکانت‌های زیرمجموعه سازمان توییتر هم به‌جای لوگوی پرنده آبی، با لوگوی X دیده می‌شوند. البته هندل یا نام کاربری این اکانت همچنان Twitter باقی مانده است.
در پی شایعات توافق با سپاهان شجاع خلیل زاده بار دیگر عکس پروفایل پبج حود را تغییر داد و مثل قبل عکسی با لباس پرسپولیس را به اشتراک گذاشت.
از امروز فرایند پالایش اطلاعات حساب متقاضیانی که ۱۰۰ میلیون تومان به نام سازمان حمایت وکالتی کردند آغاز شده و در نهایت از سوم خرداد سامانه برای ایجاد پروفایل و انتخاب محصول فعال خواهد شد.
اگرچه برای چت‌های حاضر در این فولدر نوتیفیکیشن نمایش داده می‌شود، اما این نوتیفیکیشن‌ها فاقد نام فرستنده و همچنین محتوای پیام هستند. برای استفاده از این ویژگی باید به پروفایل کاربر بروید و گزینه Chat Lock را فعال کنید. این چت درون یک فولدر در بالای صفحه اصلی چت‌ها قرار می‌گیرد، البته برای نمایان‌شدن این فولدر باید صفحه را به سمت پایین بکشید.
"پیکه یادت باشه، تراکتور سرورته" - این خلاصه واکنش‌هایی است که طرفدارانی با پروفایل تیم فوتبال تراکتور در صفحه جرارد پیکه داشته‌اند.
نوسان قیمت میلگرد ، تیرآهن و پروفیل در سال 1401
دو اسطوره باشگاه لیورپول و منچستر شب گذشته حال متفاوتی در استودیو اسکای اسپرت در آنفیلد تجربه کردند.
وحید سعادت‌طلب بعد از انتقاداتی که در توئیتر و فضای مجازی به او شد، صفحات اینستاگرام و توئیتر خود را غیرفعال کرده است. نام آیدی اینستاگرام او هم‌نام با اسم روستایی است که وحید در آن به‌دنیا آمده؛ دوتوولی. این روستا از توابع بخش ریز شهرستان جم در بوشهر است و طبق آخرین سرشماری ۴خانوار جمعیت دارد. وحید در پروفایل خود در سایت دانشگاه استکهلم اینطور نوشته است:
رونمایی از طرح پروفیل یو پی وی سی وینابست
در این به‌روزرسانی با قابلیت‌هایی مانند استفاده از ایموجی به عنوان تصویر پروفایل و همچنین ترجمه کل چت‌ها برای کاربران پریمیوم روبه‌رو هستیم.
متا شرکت «وویجر لبز» را متهم کرده با ایجاد هزاران حساب کاربری جعلی، داده های بیش از ۶۰۰ هزار پروفایل کاربران فیسبوک را استخراج و به همین دلیل از آن شکایت کرده است.
بورس کالای ایران از پذیرش روغن ضایعاتی، شایعات کارتن، ضایعات فلزی وچرخ خودرو ضایعاتی، بشکه خالی، میل لنگ تیبا، نخ فیلامنتی، شیرفرادما، پروفیل فولادی متعلق به ۹شرکت در بازار فرعی خبر داد.
قیمت پروفیل مبلی و 5 نکته برای خرید
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از بازی با اروگوئه پروفایل اینستاگرامشان را مشکی کردند.
دکتر محمد ابراهیم تکلو، روانشناس گفت: بهتر است پس از جدایی حداقل برای مدتی اشیاء و وسایل و حتی تصاویر و موزیک‌هایی که ما را به یاد آن فرد می‌اندازد از چشم و گوش خود دور نگه داریم تا روند جدایی طی شود و اینگونه در پروسه جدایی افراد کمتر اذیت شوند.
دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی که به پایان کارش نزدیک شده، نام ایران را از پروفایل اینستاگرامش حذف کرد.
رضایی با اشاره به برخی شاخص‌هایی که در این بازدیدها مورد ارزیابی قرار گرفت بیان کرد: برخی محل‌های سازمانی در بلند مدت باعث به‌وجود آمدن مفسده می‌شود. بر همین اساس هم یکی از شاخص‌های قرارگاه ۲۱تیر عدم استفاده از بانوان در محل‌های سازمانی ویژه اقایان و برعکس یا عدم استفاده از منشی زن برای مردان و یا مساله عکس‌های پروفایل‌ها در فضای مجازی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ