بیات گفت: هرچند در کلیت دلاری کردن قیمت‌ها پرواز‌ها برای خارجی‌ها کار درستی انجام شده، زیرا ضرورتی نداشته که به آن‌ها از یارانه مردم چیزی داده شود، اما نحوه محاسبه قیمت بلیط برای اتباع خارجی که در پرواز‌های زیر یک ساعت ۱۰۰ دلار و در پرواز‌های بالای ۱ ساعت ۱۵۰ دلار تعیین شده، به نظر می‌رسد که این مسئله غیر کارشناسی بوده و بهای اینچنینی بسیار زیاد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی دو روز گذشته قیمت دلار نوسان محدودی را پشت سر گذاشته و در هر روز یک پله عقب‌نشینی کرده است. با وجود اینکه امروز سیگنال‌های مساعدی از اخبار سیاسی روانه بازار شد، اما معامله‌گران معتقدند بازار، اثر خبردرمانی را پیشخور کرده است.
اخیرا فروشنده‌ای که صاحب سوپرمارکتی در ملبورن است، موقع باز کردن کارتن‌های تخم‌مرغ، یک تخم‌مرغ کاملا گرد در میان آن‌ها پیدا کرد. بنابر آمار، از هر یک میلیارد تخم‌مرغ، یک تخم‌مرغ کاملا گرد دیده می‌شود.
فرزین گفت: موضوع نرخ ارز، همه را نگران کرده، البته در هفته‌های اخیر کاهش یافته است. نوسان نرخ ارز به سایر بازار‌ها علامت می‌دهد و باعث بی‌ثباتی می‌شود.
این روزها حال صنایعی که به صورت دلار مواد اولیه را تهیه کرده و با ریال باید به دست مردم برساند بسیار سخت شده و صنعت شوینده نیز این مشکل را دارد.
Beeple که در سال ۲۰۲۱ یکی از قطعات هنری دیجیتال خود با نام «Everydays: The First ۵۰۰۰ Days» را به قیمت ۷۰ میلیون دلار فروخته بود، در توییتی درباره این ماسک‌ها نوشت و گفت که قصد دارد از آن‌ها به‌عنوان چیزی که از آن به‌عنوان «مجسمه‌های زنده» یاد کرده، استفاده کند.
قیمت دلار اسکناس در بازار مبادله ریتم آهسته افزایشی خود را حفظ کرده و به ۴۲ هزار تومان رسید
قیمت دلار در بازار مبادله هم زمان با ریزش بازار غیر رسمی ریزش کرده و با ۲ هزار تومان ریزش قیمتی به محدوده ۴۲ هزار تومان رسید.
سرمربی پیکان معتقد است نداشتن یک پشت خط زن خوب به این فیلم لطمه زده است.
منابع آگاه اعلام کردند که قیمت نفت صادراتی روسیه طی ماه گذشته به زیر ۵۰ دلار رسیده است.
منابع آگاه اعلام کردند که قیمت نفت صادراتی روسیه طی ماه گذشته به زیر ۵۰ دلار رسیده است.
دولت براساس لایحه بودجه سال آینده پیش بینی کرده است برای تنظیم بازار خودرو و کاهش قیمت ها در این بازار ۲ میلیارد دلار خودرو وارد شود.
ایران با کمبود گاز ناشی از مصرف غیربهینه روبرو است، اما اروپا با بحران گازی روبرو است که صنایع این کشور را دچار شوک وحشتناکی کرده است که با تداوم تحریم گازی روسیه، به قیمت یخ زدن اروپایی‌ها در سرما و هدر رفتن هزینه‌های این منطقه و نابودی صنایع اروپا به کام آمریکایی در جریان است و تمام خواهد شد.
دلار در بازار توافقی امروز به شدت ریزشی بوده و به نظر می رسد یک روند ریزشی سنگین را آغاز کرده است.
دلار در بازار توافقی امروز به شدت ریزشی بوده و به نظر می رسد یک روند ریزشی سنگین را آغاز کرده است.
منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا گفت: امروزدلار ۳۸ هزار تومان را رد کرده است. یعنی نصف ثروت ایرانیان به کاه تبدیل شد. کاش کاه بود که حداقل می‌ارزید؛ بنابراین شیوه دستوری خوب نیست.
دلار از سال ۹۷ شروع به رشد کرده که علل مختلفی دارد، اما ضریب رشد دلار در سال اخیر کاهش یافته است.
کشورهای گروه ۷ توافق کردند که قیمت نفت روسیه را فقط ۶۰ دلار در هر بشکه تعیین شود  این قیمت را به عنوان سقف قیمت خرید نفت روسیه اعلام کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از برخورد با اتاق‌های قیمت گذاری کاذب، معاملات صوری و خالی‌فروشی ارز کرده بودند، خبر داد.
یک کارشناس اقتصادی، پیش‌بینی‌پذیر کردن نرخ ارز، حرکت آن متناسب با نرخ تورم و جلوگیری از رفتار هیجانی را راهکاری ثبات نرخ ارز دانست.
در قرعه کشی اخیر یکی از خودروسازان که ۳۹ هزار خودرو عرضه شد ۶.۵ میلیون نفر ثبت نام کردند؛ مساله ای که نشان می دهد این حوزه همچون سالهای گذشته از کمبود خودرو و اثرپذیری از دلار رنج می برد.
در قرعه کشی اخیر یکی از خودروسازان که ۳۹ هزار خودرو عرضه شد ۶.۵ میلیون نفر ثبت نام کردند؛ مساله ای که نشان می دهد این حوزه همچون سالهای گذشته از کمبود خودرو و اثرپذیری از دلار رنج می برد.
حمد بن جاسم نخست وزیر سابق قطر گفت که آنهایی که منتقد افزایش قیمت انرژی هستند، فراموش کرده اند که خود مالیات های هنگفتی را بر مشتقات انرژی در کشورشان وضع می کنند.
پیش بینی قیمت های ۲۹۵ تا ۳۲۰ دلاری برای هرتن متانول در یک سال آینده، چالش بیشتری برای چند شرکت پتروشیمی ایجاد کرده است.
وزارت خزانه داری آمریکا پیش بینی کرده که قیمت نفت در زمستان افزایش خواهد یافت.
فرمانداری ایالت کالیفرنیا صبح امروز به دلیل شیوع آبله میمون در این ایالت، وضعیت اضطراری در آنجا اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ