روزنامه‌های مطرح جهان عرب در تازه‌ترین شماره خود به عملیات صورت گرفته در خاک اراضی اشغالی و نگرانی شدید تل آویو نسبت به تشدید چنین عملیاتی پرداخته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، هم به جمع منتقدان کاسمیرو اضافه شد و از اریک تن‌هاخ خواست هافبک دیگری به خدمت بگیرد.
چلسی در هفته دوم لیگ برتر مقابل وستهم 3-1 شکست خورد. آبی‌های لندن در هفته اول مقابل لیورپول به تساوی رسیده بودند.
مهم‌ترین سؤالی که همواره با شنیدن راکتور اراک به ذهن متبادر می‌شود، فرجام قلب سیمانی بازمانده از برجام است. اینکه قلب سیمانی راکتور (کالندریا) کجاست و در چه شرایطی نگهداری می‌شود.
ستاره‌های خط دروازه فصل پیش در لیگ برتر و‌لیگ یک روزهای سختی را در این فصل پشت سر می‌گذرانند.
سرمربی موقت تیم ملی برزیل فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را اعلام کرد. از نکات مهم این لیست می‌توان به بازگشت نیمار به سلسائو اشاره کرد.
داده های لندر اینسایت ناسا نشان می دهد چرخش مریخ به طرز عجیبی هر سال سریع تر شده و در نتیجه این امر، طول روزهای مریخی اندکی کوتاه تر شده است.
اندریک که سال گذشته برای جذب او سر و صدای زیادی شد و رئال توانست او را از چنگ بارسا خارج کند، جایگاهش در پالمیراس را کاملا از دست داده است.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران با شکست چین‌تایپه به فینال رسید.
پرسپولیس برای تبدیل شدن به یک تیم مدعی در آسیا باید ترکیب فعلی خود را تقویت کند.
بازیکن سابق استقلال از شرایطی که در این مدت برایش پیش آمده ناراحت است و خیلی‌ها را مقصر دوری‌اش از سطح اول فوتبال می‌داند.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، که همراه این تیم در آمریکا به سر می‌برد، در مصاحبه‌ای در مورد وضعیت این باشگاه صحبت کرده است.
تمرینات ۵ بوکسور تیم ملی برای حضور در تورنمنت بین‌المللی بوسنی و هرزگوین از سوم مردادماه آغاز می‌شود و به مدت ۲۱ روز ادامه خواهد داشت.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جدید چلسی، به ستاره‌های این تیم هشدار داد که باید بالاترین کیفیت خودشان را به نمایش بگذارند.
مشهد ـ معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: ارس تنها پلنگ باغ وحش مشهد این روزها به دلیل پیشرفت بیماری حال مساعدی ندارد.
رئیس بارسلونا 24 ساعت شبانه روز در کنار باشگاه زندگی می‌کند.
آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد، در تلاش است تا بتواند موفقیت این تیم در فصل گذشته را بار دیگر تکرار کند.
رامین رضاییان ستاره این روزهای لیگ برتر فوتبال ایران که معمولا در فضای مجازی با حواشی زیادی همراه است، بعد از اجرای پیانو این بار با انتشار ویدیویی از خود در کنار یک ببر وحشی، واکنش فضای مجازی را برانگیخت.
رونالدینیو در یک بازی خیریه دریبل شگفت‌انگیزی زد که یادآور روزهای اوج او در بارسلونا بود، دوره‌ای که مدافعان تیم‌های رقیب را به وحشت می‌انداخت.
در شرایطی که در روزهای اخیر تنش ها در اراضی اشغالی به طور فزاینده ای روندی تصاعدی داشته، محافل داخلی رژیم صهیونیستی انتقادات از کابینه نتانیاهو را شدت بخشیده اند.
تصویر یک سگ دشتی (سنجاب مرغزار) که همچون یک نینجا از حرکاتی برای ترساندن یک عقاب بزرگ استفاده می‌کند این روزها در فضای مجازی دست به دست می‌شود.
اصفهان- معاون طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان با اشاره به احتمال خروج حیوانات به سمت سکونتگاه‌ها در روزهای برفی زمستان، گفت: توزیع علوفه برای حیات وحش در دستور کار است.
اهواز- فعال محیط زیست خوزستان گفت: احداث و آبگیری سد چمشیر در رودهای خیرآباد و زهره باعث نابودی حیات وحش در این رودها و افزایش ریزگردها در کانون‌های فعال شرقی خوزستان می‌شود.
مدیر عامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر گفت: مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس طی روزهای آینده میزبان جشنواره فرهنگی گردشگری وحدت اقوام می‌شود.
کانون کارگردانان ممانعت از اکران فیلم مجوزدار "چپ راست" به کارگردانی آقای حامد محمدی را باعث ضربه به اعتماد عمومی در سینمای ایران می‌داند و خواستار رفع مشکل این فیلم و تعیین تکلیف هر چه سریعتر آن است. اگر مشکل در بدنه وزارت ارشاد یا نهادهای خارج از سینماست لازم است هر چه زودتر اطلاع رسانی شده و با کارگردان و تهیه کننده فیلم که آمادگی مذاکره در این زمینه را دارند جلسه فوری گذاشته شود تا از زیان بیشتر در عدم اکران این فیلم جلوگیری شود. آقای حمید نعمت الله مثل دیگر اعضای کانون کارگردانان سینما از سرمایه‌های سینمای کشور است و توقیف فیلم "قاتل و وحشی" که مخاطبین زیادی در انتظار دیدن آن هستند، کمک غیرمستقیم به رونق سینمای مبتذلی است که آقای خزاعی در ابتدای مدیریت خود آن را نکوهش کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ