رونالدینیو در یک بازی خیریه دریبل شگفت‌انگیزی زد که یادآور روزهای اوج او در بارسلونا بود، دوره‌ای که مدافعان تیم‌های رقیب را به وحشت می‌انداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه آمریکایی مدعی شد لوئیس سوارز علاقه زیادی برای پیوستن به اینترمیامی و همبازی شدن با لئو مسی دارد و ممکن است به زودی راهی میامی شود.
تیم ملی جوانان ایران در شرایطی به مقام قهرمانی جهان رسید که اعضای تیم در بحرین حس بازی در خانه را داشتند.
بیمه ملت در مسیر رشد و توسعه خدمت‌رسانی به مردم با هدف گسترش شبکه فروش و کسب سهم بیشتر از بازار بیمه کشور، شعبه جدیدش در استان هرمزگان را افتتاح کرد.
شعبه شورای حل اختلاف تخصصی بازار سرمایه، امروز(یکشنبه) در سازمان بورس افتتاح می‌شود.
اگر مرد اهل مایورکا نبود، مقروض‌ترین بارسلونای تاریخ حتی با ژاوی و اهرم‌های مالی هم رنگ قهرمانی لالیگا را نمی‌دید. به احترام او باید کلاه از سر بر داشت.
اگر مرد اهل مایورکا نبود، مقروض‌ترین بارسلونای تاریخ حتی با ژاوی و اهرم‌های مالی هم رنگ قهرمانی لالیگا را نمی‌دید. به احترام او باید کلاه از سر بر داشت.
جاسوس های دو جانبه!/ شلیک های خونین در انتقام از پدر و پسر همسایه/ پاندای شعبده باز در قفس پلیس!/ قتل؛ پایان درگیری ۲ مرد همسایه/ جاساز ۳۸ کیلو شیشه در وانت عبوری/ شیطان در جلد میهمان خانه مردی با دخترش/ محموله بزرگ لوازم سرقتی در مخفیگاه روستایی/ جنایت خونین با دیدن فیلم سیاه زن تهرانی
پاندای شعبده باز در قفس پلیس!
فرمانده انتظامی مشهد در تشریح جزئیات پرونده معروف به «پاندای شعبده باز» گفت: پس از شناسایی مخفیگاه سارق معروف به «پاندای شعبده باز» عملیات پلیس با دستور قاضی صالح (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) به لابی یکی از هتل‌های هسته مرکزی شهر کشید و بدین ترتیب کارآگاهان در پوشش‌های مبدل منتظر ورود وی به هتل شدند.
لیونل مسی در جشن خیریه پاریسی ها سوژه خنده حاضرین شده و لحظات بامزه ای را پشت سر گذاشت.
مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌خواهد پیش از آنکه طرح یا لایحه به صحن برسد و حتی قبل از کمیسیون تخصصی، آن را در اختیار گیرد. اگر چنین موضوعی عملی شود، نه‌تن‌ها بدعتی جدید در دور زدن قانون بنا نهاده شده که تبعات زیادی در پی خواهد داشت، بلکه فیلتر‌های مصوبات مجلس به جای شورای نگهبان به تنهایی، تبدیل به شورای نگهبان و مجمع می‌شود.
دادستان تهران گفت: اقدامات دستگاهی که در خصوص اجرای قانون هوای پاک ترک‌ فعل کرده باشد در شعبه ویژه کارکنان دولت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وقتی پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد در ابتدای این جلسه دختر جوان درخواست اشد مجازات کرد و گفت: این مرد حتی به دوستش هم رحم نکرد و با اینکه می‌دانست من و بابک قصد ازدواج داریم باز هم دست به خیانت زد.
مرد معتادی که از حدود 18 ماه قبل با سرقت های سریالی از زعفران فروشی های مشهد، کسبه هسته مرکزی شهر را عاصی کرده بود، با تلاش نیروهای تجسس کلانتری نجفی به دام افتاد.
به عقیده نشریه آلمانی، تیم ملی ایران بعد از نتیجه ناامید کننده مقابل انگلیس، دوباره متولد شد و نقش کی‌روش به عنوان یک مربی و روانشناس در چنین موفقیتی چشمگیر بود.
اهواز - دادستان مرکز خوزستان از اختصاص شعبه‌ ویژه بازپرسی برای رسیدگی به حمله تروریستی صورت گرفته در شهرستان ایذه خبر داد.
دیدار این هفته هوادار مقابل استقلال درصورتی برگزار می شود که این تیم تهرانی چندین استقلالی را در خود جای داده است.
یک شعبده باز با استفاده از ماشین حساب دو گوشی همراه تردستی‌های جالبی انجام داد که بینندگان زیادی را جذب خود کرد.
تیاگو سیلوا، ستاره باتجربه تیم ملی برزیل، مدعی شد نیمار همیشه در راستای اهداف تیمی بازی می کند.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی، گفت: طی ده روز گذشته بیش از ۲۴۰ شعبه دچار آسیب و شکستگی شیشه‌ها شدند که از این تعداد، حدود ۱۶ شعبه با خسارت جدی نظیر تخریب و آتش سوزی مواجه شدند.
در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان اولین شعبه فروشگاه مرکزی ایساکو در خیابان سعدی تهران افتتاح شد.
محسنی اژه‌ای با اشاره به واصل شدن گزارش تحقیق و تفحص مجلس پیرامون فولاد مبارکه به دستگاه قضایی، خطاب به دادستان تهران تاکید کرد که شعبه ویژه‌ای را برای رسیدگی به این موضوع اختصاص دهد و همه جوانب قضیه مذکور با نهایت دقت، مورد بررسی قرار گیرد تا به آنچه حق و انصاف است، عمل شود.
رئیس شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی تهران اعلام کرد: متهم از مفاد پرونده، اتهامات و ادله انتسابی که دایر بر اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور ازطریق ارتباط با افراد خارج‌نشین و فعالیت تبلیغی علیه جمهوری اسلامی و تشویق مردم به فساد و فحشاء بود، آگاه شد تا جهت دفاع از خود، با توجه به مفاد کیفرخواست صادره، در جلسه رسیدگی آمادگی لازم را کسب کند.
انتشار تصویری از یکی از مسابقات هفته اول سوپرلیگ ترکیه برای هواداران استقلال خوشایند نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ