تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران با شکست چین‌تایپه به فینال رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، هم به جمع منتقدان کاسمیرو اضافه شد و از اریک تن‌هاخ خواست هافبک دیگری به خدمت بگیرد.
چلسی در هفته دوم لیگ برتر مقابل وستهم 3-1 شکست خورد. آبی‌های لندن در هفته اول مقابل لیورپول به تساوی رسیده بودند.
مهم‌ترین سؤالی که همواره با شنیدن راکتور اراک به ذهن متبادر می‌شود، فرجام قلب سیمانی بازمانده از برجام است. اینکه قلب سیمانی راکتور (کالندریا) کجاست و در چه شرایطی نگهداری می‌شود.
ستاره‌های خط دروازه فصل پیش در لیگ برتر و‌لیگ یک روزهای سختی را در این فصل پشت سر می‌گذرانند.
سرمربی موقت تیم ملی برزیل فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را اعلام کرد. از نکات مهم این لیست می‌توان به بازگشت نیمار به سلسائو اشاره کرد.
داده های لندر اینسایت ناسا نشان می دهد چرخش مریخ به طرز عجیبی هر سال سریع تر شده و در نتیجه این امر، طول روزهای مریخی اندکی کوتاه تر شده است.
اندریک که سال گذشته برای جذب او سر و صدای زیادی شد و رئال توانست او را از چنگ بارسا خارج کند، جایگاهش در پالمیراس را کاملا از دست داده است.
پرسپولیس برای تبدیل شدن به یک تیم مدعی در آسیا باید ترکیب فعلی خود را تقویت کند.
تیم ملی جوانان ایران، این روزها والیبال را برای ما معنا کرده است، آنها به معنای واقعی یک تیم هستند
اینتر ظرف فقط 7 روز موفق شد پنج پیروزی بزرگ برابر تمامی تیم های مطرح ایتالیا به دست بیاورد.
امین اسماعیل نژاد این روزها با انگیزه های خاصی در تمرینات تیم ملی حاضر است.
لژیونر های ایرانی شاغل در والیبال اروپا به روزهای حساس و سرنوشت ساز خود رسیده اند
قهرمان جهان در سال 2015 معتقد است تکواندو در مسیر بازگشت به روزهای اوج قرار گرفته و ابقای کادرفنی توسط فدراسیون تصمیم درستی بوده است.
خرید و فروش مسکن در روزهای آخر پاییز در کما رفته است اما با اینحال قیمت خانه در برخی محله ها متغییر شده است و در محله سیدان هر خانه متری ۱۳۰ میلیون به فروش می رسد.
ابوالفضل جلالی که یک سال قبل و در همین روزها از فهرست استقلال بیرون بود، اکنون می تواند در جام جهانی بازی کند.
پدیده لیگ برتر این روزها حضوری فعال در تمرینات تیم ملی دارد و رویای حضور در جام جهانی را در سر می‌پروراند.
دو بازیکن تیم ملی روزهای بسیار سختی را با مصدومیت و دوری از زمین سپری کرده‌اند.
نیمار، ستاره برزیلی پی‌اس‌جی، این روزها با درخشش در کنار لیونل مسی با او یک زوج رویایی تشکیل داده و درخشش این دو کیلیان امباپه را به حاشیه رانده است.
علیرضا حقیقی مرد شماره یک تیم ملی در جام جهانی 2014 روزهای فراموش نشدنی را در لیگ برتر و دوران فوتبال باشگاهی اش تجربه می کند.
میلاد سرلک از جمله بازیکنانی است که اولین روزهای کار کردن زیر نظر کارلوس کی‌روش را تجربه می‌کند.
رقابت های وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 24 و 25 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمد نخودی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و پویا دادمرز نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
فعالان بازار ارز در دومین روز هفته شاهد روند افزایشی شاخص ارزی در صرافی های بانکی و مجاز بودند. این در حالی است که امروز بهای دلار در بازار آزاد با کاهش نسبی همراه بود.
رویای ریاست جمهوری قالیباف بر کسی پوشیده نیست و حال این روزها گمانه زنی هایی بر سر احتمال حضور او در انتخابات ۱۴۰۴ مطرح می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ