مدیر عامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر گفت: مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس طی روزهای آینده میزبان جشنواره فرهنگی گردشگری وحدت اقوام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیومرث هاشمی که امروز در مجموعه آزادی حاضر شده بود، شخصا پیگیر وضعیت دریاچه آزادی شد.
دارنده مدال طلای المپیک از وضعیت مجموعه آزادی انتقاد کرد.
مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر از اجرای موفق طرح ویژه نگهداشت همزمان با برگزاری سوگواره‌های عاشورایی در دهه اول محرم در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد.
مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر گفت: بزرگ ترین المان نوری عاشورایی در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس رونمایی شد.
رییس فدراسیون قایقرانی گفت: دریاچه آزادی دارد به پیست اسکیت تبدیل می‌شود. شب گذشته با وزیر ورزش و مسئولان مجموعه آزادی صحبت کردم. همه اعلام می‌کنند متاسفانه شهرداری چاه عمیقی حفر کرده و برداشت آب از آن به شکلی است که آب به دریاچه آزادی نمی‌رسد.
در راستای ایجاد آسایش بیش‌تر سرنشینان خودرو و سهولت در اعمال تغییرات مهندسی و تسریع در تامین به‌موقع، گرم کن صندلی خودرو مجهزبه آخرین فناوری گرم‌کن روز دنیا (سامانه TCU)، با برنامه‌ریزی هدفمند ساپکو و مشارکت یکی از سازندگان زنجیره تامین داخلی‌سازی و به تولید انبوه رسید.
عضو شورای شهر تهران گفت: بر اساس مذاکرات صورت گرفته با رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران مقرر شد مجموعه شهدای دولاب در مدت یک تا دو ماه دیگر تعیین تکلیف شود.
با هدف آموزش مضرات سیگار و دخانیات برای انسان و طبیعت و با شعار «اراده‌ها روشن، سیگارها خاموش» گردهمایی و راهپیمایی کودکان در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد.
زهره ادهمی ۴۸ ساعت پیش به دلیل به تخلفات متعدد پوششی در مجموعه حافظیه شیراز و عدم توجه به نکات آموزشی ارائه شده و ثبت شکایات متعدد مردم در سامانه مردم رسی، کارت قرمز دریافت کرده و بازداشت شده بود.
مجموعه سینمایی گلشن مشهد به دلیل نقض قوانین مربوط به کشف حجاب در اماکن عمومی پلمب شد.
رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس فرمودند: اگر قوا و دستگاه‌ها مکمل هم نباشند، دیگر به کار نخواهند آمد.
مرحله نهایی لیگ برتر «دراگون بوت» زنان پیش از ظهر دوشنبه (۱ خرداد ۱۴۰۲) در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
مجموعه باملند یکی از ده‌ها سازه ایست که در اطراف و مجاورت دریاچه ساخته شده و با مدل مدیریت بخش خصوصی اداره می‌شود لذا عدم درک صحیح از تفاوت‌های مدل مدیریتی بخش خصوصی بر یک مرکز تجاری در قیاس با مدیریت شهری در یک مقیاس عظیم مثل دریاچه شهدای خلیج فارس، خود یکی از نکاتی است که باعث می‌شود افراد به اشتباه فکر کنند که مدیریت باملند برای کل اطراف دریاچه تصمیم‌گیری می‌کند در حالیکه مطلقاً چنین نیست و ساختار مدیریت شهری در این زمینه دارای مسئولیت و متولی امور است.
کاشان - یکی از مجموعه های گردشگری کاشان به دلیل عدم رعایت قانون نظام صنفی از جمله رعایت نکردن شئونات اسلامی پلمب شد.
اصفهان- دادستان عمومی و انقلاب اصفهان خواستار عمل به تکالیف قانونی در مجموعه‌های تفریحی و گردشگری اصفهان در حوزه نظارت بر وضعیت حجاب و پوشش مراجعه کنندگان شد.
روابط عمومی دادگستری مازندران در اطلاعیه‌ای آورده است: در پی انتشار فیلم رقص خانم‌های بدون حجاب در این واحد تفریحی که در ماه مبارک رمضان انجام و در فضای مجازی منتشر شد؛ این مرکز تفریحی پلمب شد.
بیش از ١٢٠ اصله نهال در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس غرس شد.
طرح بهار جانها در مجموعه فرهنگی و گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس، وارد آخرین فاز اجرایی خود شد.
مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد به مدت ۳ روز تعطیل می‌شود.
وزیر کشور گفت: فرایند‌های اداری باید آسان شود و کار مردم با دلسوزی پیش برود. کارآمد بودن افراد مهم است در مجموعه انقلابی نباید مسئول ناکارآمد حضور داشته باشد.
رئیس مجلس در دیدار با خانواده شهید فریدالدین معصومی گفت: مجموعه کارهایی که فریدالدین معصومی انجام داد، مایه افتخار است.
مجموعه مقررات ارزی منطبق با تغییرات فرآیند تجارت خارجی در هفت بخش، پس از ۱۰ سال بازنگری، اصلاح و تکمیل شد و بر روی پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی در دسترس عموم قرار گرفت.
مجموعه های تحت پوشش سازمان ورزش شهرداری تهران در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ