رئیس بارسلونا 24 ساعت شبانه روز در کنار باشگاه زندگی می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، هم به جمع منتقدان کاسمیرو اضافه شد و از اریک تن‌هاخ خواست هافبک دیگری به خدمت بگیرد.
چلسی در هفته دوم لیگ برتر مقابل وستهم 3-1 شکست خورد. آبی‌های لندن در هفته اول مقابل لیورپول به تساوی رسیده بودند.
مهم‌ترین سؤالی که همواره با شنیدن راکتور اراک به ذهن متبادر می‌شود، فرجام قلب سیمانی بازمانده از برجام است. اینکه قلب سیمانی راکتور (کالندریا) کجاست و در چه شرایطی نگهداری می‌شود.
ستاره‌های خط دروازه فصل پیش در لیگ برتر و‌لیگ یک روزهای سختی را در این فصل پشت سر می‌گذرانند.
سرمربی موقت تیم ملی برزیل فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را اعلام کرد. از نکات مهم این لیست می‌توان به بازگشت نیمار به سلسائو اشاره کرد.
داده های لندر اینسایت ناسا نشان می دهد چرخش مریخ به طرز عجیبی هر سال سریع تر شده و در نتیجه این امر، طول روزهای مریخی اندکی کوتاه تر شده است.
ورزشگاه پاس قوامین را می توان پرطرفدارترین ورزشگاه تهران دانست؛ مسئولان این ورزشگاه این روزها حسابی سرشان شلوغ است.
اندریک که سال گذشته برای جذب او سر و صدای زیادی شد و رئال توانست او را از چنگ بارسا خارج کند، جایگاهش در پالمیراس را کاملا از دست داده است.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران با شکست چین‌تایپه به فینال رسید.
پرسپولیس برای تبدیل شدن به یک تیم مدعی در آسیا باید ترکیب فعلی خود را تقویت کند.
بازیکن سابق استقلال از شرایطی که در این مدت برایش پیش آمده ناراحت است و خیلی‌ها را مقصر دوری‌اش از سطح اول فوتبال می‌داند.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، که همراه این تیم در آمریکا به سر می‌برد، در مصاحبه‌ای در مورد وضعیت این باشگاه صحبت کرده است.
تمرینات ۵ بوکسور تیم ملی برای حضور در تورنمنت بین‌المللی بوسنی و هرزگوین از سوم مردادماه آغاز می‌شود و به مدت ۲۱ روز ادامه خواهد داشت.
بعد از آن روزهای شلوغ علیرضا بیرانوند این روزها فقط یک کار انجام می‌دهد: تمرین در سکوت.
رئال مادرید روزهای شلوغی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سپری کرده اما به نظر نمی‌رسد که خریدهای آنها به این زودی به پایان رسیده باشد.
بسکتبال استان همدان سال‌هاست که از سطح اول بسکتبال کشور فاصله گرفته و این روزها براساس تغییرات ساختاری و اساسی که در هیأت این رشته ورزشی رخ داده، روزهای شلوغی را سپری می‌کند و احیاء شده و در اندیشه پرواز به قله‌های مرتفع سروقامتان سطح برتر کشور است.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به شرایط روزهای نخست نقل و انتقالاتی و تلاش باشگاه‌ها برای تقویت تیم‌های خود، گفت: نیاز به شلوغ کاری و بزرگ‌نمایی برای جابجایی بازیکنان نیست.
فان‌فار با داشتن وسایل بازی متنوع و اسباب‌بازی‌های لوکس برقی مکان محبوب بازی برای بچه‌ها و بزرگ‌تر‌ها به حساب می‌آمد و استقبال اهالی پایتخت از این شهربازی بی‌نظیر بود، به طوری که به گفته اهالی قدیمی ونک، این محدوده در دهه ۴۰ روز‌های شلوغی را تجربه می‌کرد و یکی از ایستگاه‌های معروف سرگرمی و تفریح مردم بود.
خوراک مرغ با برنج یکی از خوراک‌های بسیار خوشمزه و راحت می‌باشد و شما می‌توانید این خوراک خوشمزه را در کمترین زمان تهیه کنید و یک غذای ساده و راحت، ولی در عین حال مجلسی آماده کنید.
شیمون مارسینیاک، داور فینال جام جهانی 2022 قطر، این روزها به حدی درگیر است که فرصت داوری در لیگ لهستان را هم ندارد.
قهرمان مستر المپیا روز‌های شلوغی را بعد از کسب این افتخار می‌گذراند.
شاگردان حسن رنگرز با توجه به رویدادهای بین المللی کشتی فرنگی در سال جدید میلادی، روزهای سخت و شلوغی را پیش رو دارند و طبق برنامه کادر فنی باید خود را مهیای میادین مهم کنند.
شاگردان حسن رنگرز با توجه به رویدادهای بین المللی کشتی فرنگی در سال جدید میلادی، روزهای سخت و شلوغی را پیش رو دارند و طبق برنامه کادر فنی باید خود را مهیای میادین مهم کنند.
ویدیو منتشر شده از کنایه مجری تلویزیون به آفتابی نشدن مسئولین سازمان حج و زیارت در روز‌های پیاده‌روی اربعین و شلوغی مرزها را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ