دفاع چپ استقلال مزد تلاش و صبوری خود را گرفت و به مهره مورد اعتماد ساپینتو تبدیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور مهرداد محمدی در ترکیب اصلی استقلال خواهان خروج جعفر سلمانی از جمع نفرات هجومی این تیم خواهیم بود.
در دیدار مقابل صنعت نفت جعفر سلمانی در پست وینگر چپ به میدان رفت و جانشین ستاره فصل قبل استقلال شد.
پیمان بابایی و جعفر سلمانی در بازی با آریو جزو آماده‌ترین بازیکنان استقلال بودند.
در این مراسم هنرمندانی و سینماگرانی چون مسعود جعفری جوزانی، کیانوش عیاری، ابوالفضل پورعرب، هارون یشایایی، غلامرضا موسوی، محمدرضا دلپاک، اصغر هاشمی، بهاره رهنما، احمد امینی، بهزاد عبدی، شهره سلطانی، حسن زاهدی، دانش اقباشاوی، اصغر نعیمی، فرهاد قائمیان، قربان محمدپور، نفیسه روشن، المیرا دهقانی، علی ژکان، آرش لاهوتی، هدیه آزبدهاک، آرش برومند، محمد رضا غفاری، شادی مختاری، سعید خانی، روانبخش صادقی، کامران ملکی، علی قائم مقامی (تهیه‌کننده فیلم پرونده باز است) و نیز علی مطهری و محمود صادقی (نمایندگان سابق مجلس) حضور داشتند.
رسانه های قبرسی خبر از پیشنهاد باشگاه آپوئل قبرس به جعفر سلمانی داده اند. سرمربی این تیم ریکاردو ساپینتو است
جعفر سلمانی در سومین سال حضوش در استقلال، کار با سومین سرمربی را نیز تجربه می کند.
آیت‌الله سید جعفر شبیری زنجانی: آقای خلخالی هم یک کار‌های مثبتی انجام داد، ولی اعدام‌هایی انجام داد که امام او را هم کنار گذاشتند، ولی کار‌های اولیه‌ای که انجام داد، انصافاً کار او بود که توانست انجام بدهد، ولی یک مقدار در یکی از جریانات امام متوجه شدند تعدادی افراد بی‌حساب اعدام شدند و به همین دلیل او را کنار گذاشتند.
آیت‌الله سید جعفر شبیری زنجانی: آقای خلخالی هم یک کار‌های مثبتی انجام داد، ولی اعدام‌هایی انجام داد که امام او را هم کنار گذاشتند، ولی کار‌های اولیه‌ای که انجام داد، انصافاً کار او بود که توانست انجام بدهد، ولی یک مقدار در یکی از جریانات امام متوجه شدند تعدادی افراد بی‌حساب اعدام شدند و به همین دلیل او را کنار گذاشتند.
جعفر سلمانی در فصل آینده لیگ برتر نیز پیراهن استقلال را برتن خواهد کرد.
جعفر سلمانی می گوید بابت شکست در دربی از هواداران عذرخواهی می کند اما شایعات برخی رسانه های معلوم الحال علیه او صحت ندارد.
احمد موسوی یکی از چهره های ویژه تقابل امشب استقلال و نساجی خواهد بود.
جعفر سلمانی که در دیدار برابر تراکتور در نیمه دوم به میدان آمد، قصد نیمکت نشینی در بازی بعدی را ندارد.
جعفر سلمانی که در بازی پایانی استقلال در لیگ برتر به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد، در همکاری با محمد محبی یک گل زیبا به ثمر رساند.
مراسم تشییع پیکر شهیدان میلاد حیدری و مقداد مهقانی جعفر آبادی
سردار شهید حسین پورجعفری (جعفری نیا) عضو سپاه پاسداران و سپاه قدس و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، بیش از ۴۰ سال تا پای شهادت همراه و همراز سردار سلیمانی گام برداشت و سرانجام نیز در کنار فرمانده خود بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حمله تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد همراه با دیگر همراهان ایرانی و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و تنی چند از اعضای حشدالشعبی به شهادت رسیدند.
یکی از بزرگترین غایبان دربی نود و نهم ابوالفضل جلالی، مدافع چپ ملی‌پوش استقلال بود که به دلیل مصدومیت بازی را از دست داده بود.
اخیرا محمد حسن جعفر (برادر شهید ابومهدی المهندس) و ۷۶ نفر دیگر از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و مایک پمپئو، وزیر خارجه این کشور و مصطفی الکاظمی، نخست وزیر پیشین عراق و ضیاء الموسوی، سرپرست اطلاعات نظامی عراق و همچنین سفیر آمریکا در بغداد به خاطر جنایت ترور فرماندهان مقاومت (ابومهدی المهندس و سپهبد شهید سلیمانی) در فرودگاه بین المللی بغداد در دادگاه سوم الکرخ شکایت کردند.
ستایشی سخنگوی قوه قضائیه ۲۸ تیرماه سال جاری در نشست خبری در پاسخ در خصوص آخرین وضعیت پرونده جعفر پناهی و اینکه اتهام او چیست؟ گفت: برای این فرد در سال ۸۹ دادنامه‌ای از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب صادر شده بود که اتهام این فرد در پرونده مورد بحث اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی بوده و به پنج سال حبس محکوم شده بود و از باب فعالیت تبلیغی علیه نظام هم یک سال حبس گرفته بود که در مجموع شش سال حبس داشت. این دادنامه قطعی و لازم الاجرا است.
جعفر سلمانی در ۶ بازی گذشته استقلال شرایط متفاوتی را تجربه کرده و برخلاف سال گذشته جایگاه غیر قابل جایگزینی را ندارد.
کوهپایه گفت: با توجه به شواهد امر و حسب اعلام قبلی مرحوم، عامل اصلی قتل صراحتاً و به کرات از زندان اوین ایشان را تهدید کرده بود؛ لذا به نظر می‌رسد جهت کشف حقیقت، دامنه تحقیقات نباید صرفاً به محل وقوع قتل محدود شود.
گلر باتجربه سپاهانی‌ها معتقد است هجمه غیر‌منصفانه‌ای علیه داور همدانی فوتبال ایران به وجود آمده است.
مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله الاعظم (عج) در پیامی درگذشت پدر رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفت.
مدیرعامل ساپکو گفت: به منظور مشارکت حداکثری شرکت‌های دانش بنیان، ساپکو از سال ۱۳۹۸ تاکنون، موفق به عقد ۹۰ تفاهم ‌نامه با شرکت‌ها و موسسات و نهادهای دانش بنیان شده و ضمن معرفی نیازهای فناورانه بخش قطعه‌سازی به شرکت‌های دانش‌بنیان، کاهش ارزبری ۱۰۹ میلیون یورویی را از محل تولید و اقتصاد دانش بنیان صنعت قطعه‌سازی برنامه‌ریزی کرده است.
سخنگوی حزب اعتماد ملی درباره آخرین فعالیت‌های حزب در انتخابات هم گفت: درباره انتخابات هنوز به تصمیم جامع نرسیدیم و منتظر تصمیمات جبهه اصلاحات هستیم که پس از تعیین‌تکلیف، تصمیم نهایی حزب اعتماد ملی هم اعلام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ