جعفر سلمانی که در دیدار برابر تراکتور در نیمه دوم به میدان آمد، قصد نیمکت نشینی در بازی بعدی را ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داشتن زندگی خوب و راحت همیشه نیاز به ایجاد تغییرات عظیم ندارد، گاهی باید راز پنهان این خواسته را پیدا کنید.
گزینه‌های احتمالی برای شناخته شدن به عنوان سالم‌ترین سبزیجات اسفناج و چغندر به همراه برگ آن بودند که همگی امتیاز ۸۰ را کسب کردند. با این وجود، تنها سبزی‌ای که ۱۰۰ یعنی امتیاز کامل را کسب کرده "شاهی آبی" بود.
کلم بروکلی، آووکادو، دانه چیا یا پرتقال سرشار از ویتامین C، کدام یک برای بدن مفیدتر است؟ محققان دانشگاه ویلیام پاترسون در نیوجرسی در جستجوی سالم‌ترین ماده غذایی جهان، ۴۱ نوع میوه و سبزیجات را مورد بررسی قرار دادند و با یکدیگر مقایسه کردند.
مچ دست که یکی از مهمترین و پرکارترین عضلات بدن انسان است، می‌تواند به دلایل مختلفی دچار مشکل و ضعف شود، اما باید دانست که علاوه بر راه حل‌های پزشکی برای درمان آن، ضعف مچ دست را می‌توان با تمرینات ساده ورزشی تقویت کرد.
محمد صادق بارانی یک تقاضا از قانون گذاران قوانین جدید فوتبالی دارد که آن را به عنوان درد دل مطرح می کند.
از روز گذشته بحث خط زدن نام یک مدافع از لیست پرسپولیس تا پایان اردوی سه روزه سرخ‌ها که جمعه خواهد بود شنیده می‌شود و شاید روز شنبه نام یک نفر از لیست بیرون بیاید
امین پیل علی، دومین بازیکن تیم ملی جوانان خواهد بود که خیلی زود طعم لژیونر شدن را می‌چشد.
سرمربی پیکان کار دشواری برای بازسازی تیم خود برای حضور در لیگ برتر دارد.
بحرین آخرین حریف تیم ملی والیبال جوانان ایران در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان در دو جلسه آنالیز شد.
بازیکن و مربی اسبق آبی‌پوشان معتقد است انتخاب مدیران غیر فوتبالی باعث شده تا استقلال در سال‌ها اخیر مشکلات متعددی داشته باشد.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان مختلفی آزمایش شدند و پر ترافیک‌ترین پست دریافت کننده قدرتی بود.
محققان قبلاً دریافته بودند که کاهش میزان خواب عمیق فرد می‌تواند نرخ سریع‌تری از تجمع بتا آمیلوئید در آینده را در مغز پیش‌بینی کند.
با یک راهکار بسیار ساده می‌توانید فایل تصاویر را به راحتی از گوشی اندرویدی خود به طور مستقیم به کامپیوترتان منتقل کنید.
بلوبری حاوی مقادیر زیادی فیبر است که سبب می‌شود شما برای مدت طولانی تری سیر بمانید. این میوه هم چنین در مقایسه با سایر میوه‌ها و سبزیجات بالاترین محتوای آنتی اکسیدانی را در خود جای داده است. آنتی اکسیدان‌ها از آسیب سلولی جلوگیری کرده یا آن را به تاخیر می‌اندازند.
بازیکن ایرانی تیم فوتسال واین‌آلبالی اسپانیا گفت: در بهترین و سخت‌ترین لیگ فوتسال جهان بازی می‌کنم و از حضور در آلبالی خوشحالم.
بازیکن ایرانی تیم فوتسال واین‌آلبالی اسپانیا گفت: در بهترین و سخت‌ترین لیگ فوتسال جهان بازی می‌کنم و از حضور در آلبالی خوشحالم.
بازیکن ایرانی تیم فوتسال واین‌آلبالی اسپانیا گفت: در بهترین و سخت‌ترین لیگ فوتسال جهان بازی می‌کنم و از حضور در آلبالی خوشحالم.
آرتور ملو، بازیکن لیورپول سال 2022 را سخت ترین سال زندگی خود در دوران فوتبالی‌اش می‌داند.
از حالا جنگ برای قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی آغاز شده است و در نهایت چهار نفر قربانی خواهند شد.
از حالا جنگ برای قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی آغاز شده است و در نهایت چهار نفر قربانی خواهند شد.
مدافع میانی، مدافع چپ و هافبک میانی، سخت‌ترین انتخاب‌های کی‌روش برای ترکیب اصلی ایران هستند.
مانوئل آکانجی، مدافع سوئیسی منچسترسیتی، که امسال تابستان به این تیم پیوست می‌گوید راه‌ یافتن به ترکیب اصلی سیتی یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا است.
براساس نقشه آنلاین پایگاه سنجش آلودگی صوتی تهران، بزرگراه حکیم در منطقه ۲ با ۷۳.۶ دسی بل، بزرگراه شهید گمنام در منطقه ۶ با ۷۱، محله نیروی هوایی در منطقه ۱۳ با ۷۰.۱ دسی بل، محله آذری در منطقه ۱۰ با ۷۲.۹ دسی بل، محله بعثت در منطقه ۱۶ با ۷۰.۵، محله امیرکبیر در منطقه ۱۲با ۷۲.۳، میدان خراسان در منطقه ۱۲ با ۷۴.۳، میدان نماز (شهر ری) در منطقه ۲۰ با ۷۰.۷ دسی بل، هشت نقطه قرمز تهران به حساب می‌آیند که با شاخص بالای ۷۰ دسی بل در وضعیت خطرناک قرار دارند.
ناپولی در تابستانی که دریس مرتنز و لورنزو اینسینیه را از دست داد، ستاره‌ای آینده‌دار از فوتبال گرجستان را به خدمت گرفت؛ خویچا کواراتسخلیا که سابقه بازی در روبین‌کازان را نیز دارد، با ۱۰ میلیون یورو از دیناموباتومی به ناپولی آمد و به سرعت خود را به ترکیب تیم تحمیل کرد. کارشناسان سری‌آ، او را یکی از ستاره‌های جذاب فصل جدید می‌دانستند و کوارا با یک گل و یک پاس گل در اولین بازی، نشان داد انتظارات از او بی‌جا نبوده است. به جز سبک بازی، تلفظ سخت نام کوارا نیز می‌تواند او را به چهره‌ای ماندگار در ذهن هواداران تبدیل کند؛ بازیکنی که نامش همین حالا، در میان دشوارترین نام‌های دنیای فوتبال قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ