آیت‌الله سید جعفر شبیری زنجانی: آقای خلخالی هم یک کار‌های مثبتی انجام داد، ولی اعدام‌هایی انجام داد که امام او را هم کنار گذاشتند، ولی کار‌های اولیه‌ای که انجام داد، انصافاً کار او بود که توانست انجام بدهد، ولی یک مقدار در یکی از جریانات امام متوجه شدند تعدادی افراد بی‌حساب اعدام شدند و به همین دلیل او را کنار گذاشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز دوشنبه به شهر قم وارد شد و دراولین برنامه رسمی خود با آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید دیدار کرد.
آیت‌الله سید جعفر شبیری زنجانی: آقای خلخالی هم یک کار‌های مثبتی انجام داد، ولی اعدام‌هایی انجام داد که امام او را هم کنار گذاشتند، ولی کار‌های اولیه‌ای که انجام داد، انصافاً کار او بود که توانست انجام بدهد، ولی یک مقدار در یکی از جریانات امام متوجه شدند تعدادی افراد بی‌حساب اعدام شدند و به همین دلیل او را کنار گذاشتند.
آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان در دیدار دبیر و کارکنان ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان گفت: حجاب از مسلّمات دین ماست و شکی در آن نیست. اما در مواجهه با افراد بی حجاب و بد حجاب نباید به گونه‌ای برخورد شود که نتیجه‌ی معکوس داشته باشد.
سید محمدعلی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز ضمن عرض تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی اظهار کرد: از اظهارت استاندار مازندران تعجب می‌کنم که در مصاحبه اولیه خود گفت که این اقدام تروریستی نیست، اگر تروریستی نیست پس چیست؟
آیت الله سید حسین موسوی تبریزی دادستان اسبق کل کشور و دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این مردم چند بار می‌خواهند زندگی کنند؟ توقع یک مسلمان ایرانی بیشتر از یک انسان عادی نیست. جوانان، بزرگترها و حتی بچه‌ها را می‌بینیم که برای اولیات زندگی خود مشکل دارند و نمی‌توانند مشکلات خود را حل کنند؛ در مدرسه، دبیرستان، دانشگاه و... مشکل دارند، آقایان این‌ها را باید توجه کنند و بدانند که بیشترین مشکلات از شعار است.
رهبر انقلاب در پیامی درگذشت آیت‌الله آقای حاج سید صادق روحانی را تسلیت گفتند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج سید صادق روحانی را تسلیت گفتند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج سید صادق روحانی را تسلیت گفتند.
خطبه‌های آیت‌الله سید احمد خاتمی در نماز عبادی سیاسی جمعه تهران در محل مصلی امام خمینی (ره) آغاز شد.
آیت الله سید مصطفی محقق داماد در نامه‌ای سرگشاده به قضات کشور تاکید کرد: در این ایام که کشورمان با بحران ناآرامی مواجه است و تمام مشکلاتی که موجباتش را ناتوانی دولت‌ها فراهم ساخته اند امروز به دامن دستگاه قضایی سرازیر شده، قضات کشورمان را با امتحانی عظیم روبرو ساخته است. امتحانی که ناظرین آن عموم احاد ملت ایران و داور نهایی آن پروردگاه متعال است. الیس الله باحکم الحاکمین!
خطبه‌های آیت‌الله سید احمد خاتمی در نماز عبادی سیاسی جمعه تهران در محل دانشگاه تهران آغاز شد.
آیت الله سید علی اصغر حسینی امام جمعه سابق یاسوج روز شنبه در بیمارستان مرکزی(ام آر آی) در شیراز دار فانی را وداع گفت.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت سید رضا مؤید شاعر اهل بیت و استاد شعر آئینی را تسلیت گفتند.
خطبه‌های آیت‌الله سید احمد خاتمی در نماز جمعه تهران در محل دانشگاه تهران آغاز شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم فرزانه حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سید حسن مصطفوی را تسلیت گفتند.
آیت الله سید حسین صدر از علمای برجسته عراقی از همه طرف های درگیر در بحران این کشور تقاضا کرد فورا سلاح ها را بر زمین بگذارند.
دبیرکل جنبش نُجَباء با تجلیل از شخصیت آیت الله «سید کاظم الحائری» گفت: توصیه های آیت الله حائری در امتداد توصیه های شهید صدر است.
آیت الله سید کاظم حائری در بیانیه خود در کناره‌گیری از مرجعیت تاکید کرد: بر همه مومنان لازم است که از ولی فقیه، رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای اطاعت کنند.
سید ابراهیم رئیسی در پیامی درگذشت عالم ربانی و چهره برجسته اخلاق و فلسفه اسلامی حضرت آیت‌الله سیدحسن سعادت مصطفوی را تسلیت گفت.
«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی درگذشت آیت‌الله ناصری را تسلیت گفت.
خطبه‌های آیت‌الله سید احمد خاتمی در نماز جمعه این هفته تهران در مصلی امام خمینی (ره) آغاز شد.
بیانات رهبر انقلاب در خصوص شهید اندرزگو در سال ۱۳۵۹ را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مراسم تودیع و معارفه مدیر قدیم و جدید گروه حراست شرکت مس با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، مدیران و مسئولان حراست کل کشور و ایمیدرو برگزار شد.
آیت الله سید عبدالله فاطمی‌نیا بامداد امروز جان به جان‌آفرین تقدیم کرد و روح مطهرش به ملکوت اعلی پیوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ