رئیس قوه قضائیه، به جزئیات پرونده ای اشاره کرد که قرار بود ۹۰۰ میلیون یورو بابت کالایی که وجود خارجی نداشت، پرداخت شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها می‌تواند در بحث صدور مجوز حرفه‌ای برای آنها مشکل ایجاد کند.
سپیده رشنو که چندی پیش در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر از صدور ابلاغیه و احضارش به دادسرای شهید مقدس، اوین، داده بود، امروز در پستی اینستاگرامی، به شرح روایت بازداشت چند ساعته خود پرداخت.
دروازه‌بان سپاهان به انتقاد از رفتار تماشاگران مس کرمان در مسابقه سرنوشت‌ساز این تیم در هفته پایانی پرداخت.
شبکه MSNBC آمریکا در گزارشی به جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین و تلاش نمایندگان کنگره این کشور برای جلوگیری از بزرگداشت روز «نکبت» پرداخت.
با گذشت حدود چهار سال از صدور حکم زندان برای محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران به اتهام قتل همسرش از صبح امروز اعلام شد که وی مشمول عفو شده و از زندان آزاد شده است.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی، به آخرین تحولات روابط ایران با عراق، عربستان و آمریکا پرداخت.
نماینده ایرلندی اتحادیه اروپا امروز به بیان دیدگاه خود از پشت پرده توقف مذاکرات رفع تحریم‌ها پرداخت.
مشاور ارشد رئیس‌جمهور سوریه در مقاله ای به نشست اخیر «زنان تاثیرگذار» در تهران و اهمیت این نشست پرداخت.
رئیس قوه قضائیه، به جزئیات پرونده ای اشاره کرد که قرار بود ۹۰۰ میلیون یورو بابت کالایی که وجود خارجی نداشت، پرداخت شود.
کیسینجر با احتیاط به این نتیجه می‌رسد که رشد اقتصادی ممکن است برای حفظ انسجام اجتماعی سنگاپور کافی نباشد. سیاست خارجی لی نیز ماهرانه بود. او کشور‌های همسایه یعنی مالزی و اندونزی را کنار گذاشت و در مواجهه با تهدید متوجه از جانب قدرت‌های بزرگ از سنگاپور به عنوان "موش" در میان "فیل ها" یاد کرد و سپس به مطالعه دقیق عادات فیل‌ها پرداخت.
وزیر امور خارجه پاکستان امروز با انتشار پیامی به تشریح محورهای رایزنی امروز خود با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پرداخت.
پوتین به روایت خود مبنی بر تمایل غرب به نابودی روسیه پرداخت. او گفت: «غرب درحالی‌که برای تجاوز آماده می‌شد، درباره صلح دروغ گفت. آن‌ها بدبینانه از اوکراین و مردم آن برای تضعیف و تجزیه روسیه استفاده می‌کنند.» این آخرین و شاید چشمگیرترین نمونه از تلاش پوتین برای آماده کردن روس‌ها برای یک جنگ طولانی بود.
یک رسانه اماراتی مدعی شد که مهدی قایدی به دلیل عدم پرداخت قسط دوم رضایت نامه اش، به شباب الاهلی برمیگردد.
ماجرای تامین پول از سوی مدیریت باشگاه برای رساندن دریافتی بازیکنان استقلال به 40 درصد روایت جالبی دارد.
روزنامه البیان در گزارشی به تمجید از نتایج خوب فرهاد مجیدی با اتحاد کلباء پرداخت.
عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با انتشار ویدیویی به تمجید از مرحوم رستم قاسمی پرداخت.
باشگاه استقلال تا روز جمعه هفته جاری فرصت دارد مابقی پول رضایتنامه مهدی قایدی را پرداخت کند.
رئیس جمهو اوکراین امروز به تشریح محورهای رایزنی خود با صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه پرداخت.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
هرچند روایت زندگی محمدعلی، قهرمان بوکس بهترین اثر مایکل مان محسوب نمی‌شود و اشکالات در روایت و پرداخت دارد و فرم آن کم‌نقص نیست، بی‌شک یکی از بهترین فیلم‌های بیوگرافی ورزشی است که تاکنون ساخته شده و بر پرده نقره‌ای سینما نقش بسته است.
ساخته تاد فیلیپس اگرچه به شدت مورد توجه قرار گرفت اما حقیقت آن است که این فیلم‌ها با نقدهای جدی در روایت و پرداخت مواجه است و اگر بازی درخشان واکین فینکس در نقش محوری این فیلم ثبت نمی‌شد، شاید این موفقیت برای فیلم رقم نمی‌خورد و با یک اثر جریان ساز مواجه نبودیم.
خلق چنین اثری کار هر فیلمسازی نیست و این اثر به همین دلیل و پرداخت استادانه مورد تحسین منتقدین قرار گرفته و البته برنده جایزه نخ طلای کن شده است.
ساخته آلفونزو گومز رخون داستانی را روایت می‌کند که شاید برای هر تماشاگری جذاب نباشد اما با توجه به رویارویی ادیسون و وستینگ‌هاوس، داستانی را به تصویر می‌کشد که اگر پرداخت بهتری داشت، می‌توانست به شدت توجه عمومی را به خود جلب کند و دست‌کم نبوغ این دو را نشان دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ