دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران گفت: فروش این منابع به‌ویژه برج‌هایی که برخی بانک‌ها در مناطقی همچون الهیه، زعفرانیه و غیره در تهران دارند، مشکلات تولیدی کشور را رفع خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: بر اساس نرخ تعیینی شورای اسلامی شهر و سازمان راهداری، سقف کرایه تاکسی‌ها در این فرودگاه ۹۰۰ هزار تومان است.
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: بر اساس نرخ تعیینی شورای اسلامی شهر و سازمان راهداری، سقف کرایه تاکسی‌ها در این فرودگاه ۹۰۰ هزار تومان است.
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: نزدیک به هشت هزار و ۹۰۰ پروژه فعال مدرسه سازی در کشور داریم که بیش از ۲ هزار و ۵۶۵ پروژه با مشارکت خیران است.
معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات گفت: بیش از ۹۰۰ هزار نفر تاکنون از طرح اتصال متقابل پیامرسانهای بومی استفاده کرده اند.
قیمت سکه و طلا با افزایش نسبت به دیروز مواجه شده است و سکه امامی با افزایش بیش از ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۲۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است.
مصرف حبوبات در داخل کشور چیزی بین ۹۰۰ هزار تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن در سال است که از این میزان ۲۵۰ هزار تن حبوبات سالانه وارد می‌شود؛ عدس و نخود دو قلمی هستند که در صدر واردات قرار دارند.
افزایش ۲۵ درصدی قیمت شیر مقابل دامداری‌ها از هر کیلو ۱۲ به ۱۵ هزار تومان موجب شده تا نرخ لبنیات تغییر کند و منجر به افزایش حدود ۳۰ درصدی محصولات لبنی باشیم.
قیمت خودرو‌های وارداتی در محدوده زیر ۱۰ هزار یورو تا ۱۰ هزار و ۹۰۰ یورو است. تمام مدارک خودرویی که عرضه می‌شود باید کامل شده و قیمت آن مشخص شده باشد و خودرو‌هایی که در حال حاضر عرضه می‌شوند دارای این شرایط هستند
شاخص بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با رشد بیش از ۲۹ هزار واحدی همراه شد تا همچنان در محدوده کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی باقی بماند. آیا فردا در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص کل می‌تواند به کانال یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحدی برسد؟
مدیرکل مرکز اصلاح نژاد و بهبود تولیدات دامی کشور، تولید سالانه گوشت دام سبک و سنگین را حدود ۹۰۰ هزار تن برآورد کرد.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: حق عائله‌مندی در سال ۱۴۰۲ با ۵۰ درصد افزایش به حدود ۹۰۰ هزار تومان و حق اولاد با ۱۰۰ درصد افزایش به ۴۰۰ هزار تومان خواهد رسید.
شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد ۱۷ هزار و ۹۰۰ واحدی مواجه شده است.
مانده سپرده های سرمایه گذاری بانک ملت از مرز ۹۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد و به بیش از ۹۰۳ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
معاملات روز دوشنبه بازار سهام برخلاف دو روز ابتدایی هفته مثبت پایان یافت و شاخص کل بورس ۲۸ هزار و ۹۰۰ واحد رشد کرد. بورس فردا چگونه خواهد بود؟
نشست مشترک فعالان حوزه قطعه‌سازی خودرو استان مرکزی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در محل اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی برگزار شد.
وزیر صمت با بیان اینکه رواج سوداگری خودرو را در بازار گران کرد، گفت: طی ۶ ماه آینده ۷۰۰ هزار خودروی داخلی و ۲۰۰ هزار خودروی وارداتی عرضه خواهد شد.
سرپرست سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: پنج هزار و ۹۰۰ کلاس درس به زودی به ظرفیت آموزش و پرورش کشور افزوده می‌شود.
از ابتدای سال جاری تا دوم آذر ماه ۱۴۰۱، تعداد یک میلیون و ۳۲۸ هزار فقره تسهیلات ازدواج،فرزندآوری و ودیعه مسکن به مبلغ ۱۱۸ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان توسط شبکه بانکی به متقاضیان پرداخت شده است.
رئیس کمیته امداد، از ایجاد بیش از ۹۰۰ هزار فرصت شغلی در طول برنامه ششم توسعه کشور خبر داد.
تالارهای مختلف بورس کالای ایران امروز شنبه میزبان عرضه یک میلیون و ۹۵۰ هزار و ۲۸۹ تن انواع کالا است.
معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد گفت: در طرح اطعام حسینی یک میلیون و ۹۰۰ هزار بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
رئیس ساتاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تا نیم ساعت پیش حدود دو میلیون و ۸۵۰ نفر از زائران از مرزهای کشور خارج شده‌اند و همچنین ۹۰۰ هزار زائران به کشور بازگشتند.
مسئول تیم پزشکی اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی هوایی ارتش در مرز گفت: تیم پزشکی نیروی هوایی ارتش از ۱۷ شهریور ماه تاکنون به هزار و ۹۰۰ نفر از زائران خدمات پزشکی ارائه کرده است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر همان ابتدا کاسیانو را با مبلغ یک میلیون و ۲۵۰هزار یورو می‌خریدیم، مجسمه‌ام را می‌ساختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ