تبریز- رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی گفت: ۹۰۰ طرح صنعتی آذربایجان شرقی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران ۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: بر اساس نرخ تعیینی شورای اسلامی شهر و سازمان راهداری، سقف کرایه تاکسی‌ها در این فرودگاه ۹۰۰ هزار تومان است.
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: بر اساس نرخ تعیینی شورای اسلامی شهر و سازمان راهداری، سقف کرایه تاکسی‌ها در این فرودگاه ۹۰۰ هزار تومان است.
سمنان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان از خرید حدود ۷۴ هزار تن گندم تضمینی در استان خبر داد و گفت: ۸۹۹ میلیارد تومان به صورت علی الحساب برای کشاورزان واریز شده است.
معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات گفت: بیش از ۹۰۰ هزار نفر تاکنون از طرح اتصال متقابل پیامرسانهای بومی استفاده کرده اند.
مصرف حبوبات در داخل کشور چیزی بین ۹۰۰ هزار تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن در سال است که از این میزان ۲۵۰ هزار تن حبوبات سالانه وارد می‌شود؛ عدس و نخود دو قلمی هستند که در صدر واردات قرار دارند.
سمنان- استاندار سمنان با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای تحقق اعتبارات در استان گفت: ۹۰۰ میلیارد تومان‌، مازاد بر اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان سمنان اختصاص یافته است.
منابع فلسطینی از تداوم اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان خبر دادند.
رهن یک واحد آپارتمان ۹۰ متری در محله آهنگ محدوده افسریه حدود ۹۰۰ میلیون تومان است.
اصفهان- شهردار اصفهان گفت: ۹۰۰ نقطه شهر اصفهان چاه جذبی حفر شد تا روان‌آب‌های حاصل از بارش‌ باران لایه‌های زمین را تغذیه کرده و از شدت فرونشست این شهر بکاهد.
وزیر ارتباطات گفت: از زمانی که طرح فیبر نوری برای کسب و کار‌ها آغاز شده، سرعت ۸۰۰ تا ۹۰۰ مگابایتی به مشتریان داده شده است. امیدواریم سرعت‌های چند صد مگابایت بر ثانیه ارائه کنیم.
هاکی روی یخ ایران که دو سال است به عضویت فدراسیون جهانی درآمده، در این مدت کوتاه با بهره مندی از یک پیست استاندارد توانسته دو حضور موفق در مسابقات جهانی داشته باشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تا الان قریب به ۹۰۰ دانش‌آموز از استان‌های مختلف کشور مسموم شدند و این آمار را امروز از یک منبع موثق دریافت کردم.
بندرعباس - قرارداد ۹۰۰ میلیون دلاری فاز نخست طرح توسعه میدان عظیم گازی کیش با حضور وزیر نفت امضا شد.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته ۲۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.
بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: طرح جامع فاز ۳ بندر شهید رجایی با طول ۱۴۰۰ متر اسکله که ۹۰۰ متر آن آماده بهره برداری است.
دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران گفت: فروش این منابع به‌ویژه برج‌هایی که برخی بانک‌ها در مناطقی همچون الهیه، زعفرانیه و غیره در تهران دارند، مشکلات تولیدی کشور را رفع خواهد کرد.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۹۰۰  هزار تومان معامله شد.
فرمانده انتظامی کردستان از کشف ۹۰۰ دستگاه شوکر برقی در شهرستان بانه و تلاش برای دستگیری متهمان خبر داد.
معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد گفت: در طرح اطعام حسینی یک میلیون و ۹۰۰ هزار بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۳‌ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.
اهواز- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: با درایت وزیر نفت و دولت سیزدهم امروز حدود ۹۰۰ میلیون دلار طرح و پروژه نفتی در خوزستان کلنگ زنی و یا به بهره برداری می‌رسد.
امروز هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شد.
بارش باران در بیشتر مناطق کشور

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ