مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: بر اساس نرخ تعیینی شورای اسلامی شهر و سازمان راهداری، سقف کرایه تاکسی‌ها در این فرودگاه ۹۰۰ هزار تومان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: بر اساس نرخ تعیینی شورای اسلامی شهر و سازمان راهداری، سقف کرایه تاکسی‌ها در این فرودگاه ۹۰۰ هزار تومان است.
اپلیکیشن پذیرش بلیت تک‌سفره در خطوط اتوبوس تندرو تهران(BRT) از سوی سازمان فاوا شهرداری تهران از بیستم خرداد رونمایی می‌شود.
منابع فلسطینی از تداوم اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان خبر دادند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز نصب برچسب نرخ کرایه روی شیشه تاکسی‌ها و پایانه‌ها و ادامه این روند در روزهای آتی خبر داد.
اصفهان- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان از تصویب و ابلاغ نرخ‌های جدید کرایه انواع تاکسی‌های شهری در سال‌ جاری خبرداد و گفت: نرخ کرایه تاکسی امسال هر کورس ۴هزار تومان شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: فقط یک نرخ کرایه تاکسی برای ظرفیت ۴ مسافر تعیین شده است و دیگر کرایه‌های دو نرخی وجود ندارد.
عضو شورای شهر تهران گفت: فقط یک نرخ کرایه تاکسی برای ظرفیت ۴ مسافر تعیین شده است و دیگر کرایه‌های دو نرخی وجود ندارد.
تغییر در نرخ بلیت و کرایه وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال ۱۴۰۲ با ۱۹ رأی موافق به تصویب رسید.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: افزایش نرخ بلیت و کرایه‌ها تا قبل از شروع اردیبهشت ماه ممنوع است و ایرادات مصوبه پس از بررسی در کمیسیون وارد صحن خواهد شد.
بر اساس تصویب اعضای شورای شهر تهران از اول اردیبهشت ۱۴۰۱ نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی ۲۵ درصد افزایش یافت و کرایه تاکسی میان مسافران تقسیم شد.
افزایش کرایه ۴۵ درصد تا ۷۵ درصدی  تاکسی با اتفاق آرا به تصویب رسید.
افزایش کرایه ۴۵ درصد تا ۷۵ درصدی  تاکسی با اتفاق آرا به تصویب رسید.
امانی درمورد تعیین قیمت کرایه تاکسی و اتوبوس عنوان کرد: بحث تعیین کرایه اتوبوس و تاکسی به جلسه فردای شورای شهر تهران موکول شد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: فرمانداری افزایش نرخ بهای خدمات ناوگان را تا نرخ تورم مجاز اعلام کرده است و نرخ تورم نیز اکنون ۴۷ درصد است.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از بررسی بهای بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی و کرایه تاکسی در عصر یکشنبه خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: هنوز لوایح قیمت بلیت مترو اتوبوس و نرخ کرایه تاکسی ارائه نشده است.
مرتضی ضامنی  گفت: رانندگان تاکسی‌های رسمی (با پلاک زرد "ت") اگر سه مسافر را سوار می‌کنند باید بر مبنای سه مسافر کرایه دریافت کنند و اگر چهار مسافر سوار کنند هم بر مبنای همان چهار مسافر باید کرایه دریافت کنند. نرخ رسمی کرایه تاکسی‌ها، توسط شورای شهر تعیین و مصوب می‌شود و رانندگان تاکسی‌ها موظف هستند که نرخ مصوب را از مسافران دریافت کنند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در مورد ناوگان تاکسیرانی نیز باید تعرفه کرایه‌های تاکسی واقعی شود تا اختلافات موجود بین رانندگان و مسافران کاهش پیدا کند.
رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: کرایه سرویس مدارس بسیار بیشتر از آن چیزی است که توسط شورای شهر به تصویب رسیده است.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: کرایه اتوبوس تهران- ایلام در ایام اربعین که ۱۳۵ هزار تومان است با ۷۵ درصد افزایش به فروش می‌رسد.
مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: نرخ‌های سفرهای جاده‌ای اربعین تاکنون اعلام نشده است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر همان ابتدا کاسیانو را با مبلغ یک میلیون و ۲۵۰هزار یورو می‌خریدیم، مجسمه‌ام را می‌ساختند.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با اعلام اینکه پیش‌بینی می‌شود با حذف ارز ترجیحی از یارانه آرد صنف و صنعت، شاهد کاهش ۳۰ درصدی مصرف گندم در این بخش باشیم، گفت: این صرفه‌جویی، از مصادیق اصلاح الگوی مصرف و از جمله آثار و نتایج واقعی‌سازی نرخ آرد است.
آیت الله علما با انتقاد از بالا بودن برخی کرایه خانه‌ها، گفت: کرایه خانه‌ها گاهی بالاست این با مبانی اسلام سازگاری ندارد، زیرا باید واقف باشیم چرا که اسلام با معنویت پیش رفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ