در پایان مرحله یک هشتم نهایی جام باشگاه های اروپا رکوردی قابل ملاحظه برای مربیان ایتالیایی رقم خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران که عملکردش در لیگ ملت ها انتقاداتی را به همراه داشت، برای اعاده حیثیت و بازگشت به روزهای خوب چاره ای جز نمایش بی نقص در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ایران ندارد.
جدایی عثمان دمبله از بارسا شوک بزرگی به خصوص برای ژاوی است. بازیکنی در آستانه جدایی قرار دارد که به لطف ژاوی توانسته بود اعاده حیثیت کند.
بیست و پنجمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در حالی از فردا برای نمایندگان ایران در تایلند آغاز می‌شود که دوومیدانی کشورمان به دنبال اعاده حیثیت است.
بیست و پنجمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در حالی از فردا برای نمایندگان ایران در تایلند آغاز می‌شود که دوومیدانی کشورمان به دنبال اعاده حیثیت است.
این دربی می تواند یکی از پرهیجان ترین تقابل های استقلال و پرسپولیس در تاریخ باشد.
مهدی عبدی، مدافع هوادار که از سوی هواداران پرسپولیس مورد هجمه بسیار زیادی قرار گرفته بود امروز فرصت دارد نمایش خوبی مقابل سرخ‌ها داشته باشد.
شاگردان ریکاردو ساپینتو از امروز تمرینات خود را برای دو بازی پایانی لیگ و احتمالا جام حذفی، آغاز کردند.
تیم فوتبال گل‌گهر نتوانسته در بازی‌های گذشته نتایج خوبی کسب کند و برای اعاده حیثیت تمام توانش را برای دیدار روز جمعه به کار خواهد گرفت.
سرآسیایی می‌گوید شکست سنگین هفته گذشته هوادار به ضرر گل‌گهر است چرا که تیم ساکت الهامی برای اعاده حیثیت منسجم‌تر به زمین می‌آید.
چند ستاره پرسپولیس که اصلا توقعات را برآورده نکرده‌اند، باید در این ۶هفته اعاده حیثیت کنند.
با صعود ناپولی به مرحله یک چهارم نهایی، سه تیم از ایتالیا در این مرحله حضور دارند.
یک داور سابق اسپانیایی که در حال حاضر به عنوان داور VAR فعالیت می‌کند از نایب‌رئیس سابق کمیته داوران این کشور که نامش در پرونده بارساگیت مطرح شده شکایت کرده و او را به فساد متهم کرد.
هنوز رقم این انتقال مشخص نیست اما نکونام که خود چندسال در اوساسونا بازی کرده است مستقیما با این باشگاه اسپانیایی مذاکره کرده و اجازه ورود دلالان را نداد.
نتایج ضعیف و فوتبال نه چندان خوب ارائه شده استقلال، بازی آنها برابر تراکتور در جام حذفی را حیثیتی خواهد کرد
نفت مسجد سلیمان در هفته دوازدهم از رقابت های لیگ برتر میزبان فولاد خوزستان است.
برد بزرگ ژاپن برابر آلمان و پیروزی تاریخی عربستان برابر آرژانتین انگیزه بزرگی به نسل بزرگ فوتبال ایران برای بازگشت داده است.
رامین رضاییان این روزها در نقش ستاره سپاهان ظاهر شده است و شاید مهم‌ترین چهره بازی با پرسپولیس در این هفته فوتبال ایران باشد.
در حساس‌ترین دیدار از روز پنجم مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا تیم‌های کویت و عراق به مصاف هم می‌روند.
شماره ۱۰ تیم ملی ایران در حضور کوتاه مدت مقابل اروگوئه توانست موثر ظاهر شود.
برای پژمان دستکار همه چیز خیلی زود به نسبت سال گذشته وارونه شد.
در شرایطی که هنوز پای کارلوس کی‌روش به تهران باز نشده است، فهرست نفرات داخلی دعوت شده به اردوی تیم ملی اعلام شد؛ فهرستی که تفاوت چندانی با نفراتی که پیش از این اسکوچیچ به اردو فرا می‌خواند نداشت.
شب گذشته سه گل بارسا برابر سیتی را بازیکنانی زدند که بارسا تمایلی به حفظ‌ آنها ندارد. با وجود این درخشش اما جدایی دو بازیکن تقریبا قطعی است.
اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای اعاده حیثیت درباره پرونده ویلموتس از دولت آمریکا و رئیس جمهور سابق این کشور شکایت کرده‌اند.
عضو شورای صیانت خانه سینما در پایان تاکید کرد: چنان چه هر اتفاق ناگواری برای هر یک از سینماگران رخ دهد موضوع را به شورای صیانت خانه سینما منعکس کنند که در پرونده صنفی افراد ثبت و ضبط شود تا موید رفتار عمومی آن شخص باشد و یا اینکه در صورت احراز سوء تفاهم یا سیاه نمایی، حیثیت افراد اعاده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ