بیست و پنجمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در حالی از فردا برای نمایندگان ایران در تایلند آغاز می‌شود که دوومیدانی کشورمان به دنبال اعاده حیثیت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانلوییجی دوناروما، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، در خانه‌اش هدف حمله سارقان قرار گرفت.
جانلوییجی دوناروما، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، در خانه‌اش هدف حمله سارقان قرار گرفت.
بیست و پنجمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در حالی از فردا برای نمایندگان ایران در تایلند آغاز می‌شود که دوومیدانی کشورمان به دنبال اعاده حیثیت است.
بازداشت مادر و پسر جوان به‌خاطر سرقت طلاهای کودکان
ماجرای دفن عتیقه ها و طلاهای درون لوله بخاری!
شاکی توضیح داد: برای خرید از خانه خارج شده بودم که در خیابان یکی از اقوام دورمان به نام صابر را دیدم. او سوار بر ماشینش بود و با این بهانه که می‌خواهد مرا برساند، خواست سوار ماشین شوم. اما به محض سوار شدن، چاقویی روی پهلویم قرار داد و تهدید کرد که اگر حرفی بزنم جانم را می‌گیرد.
سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، دختر گمشده به همراه طلاهایش به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد و متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.
حسینی کیا نماینده سنقر و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید: «دولت باید اعتماد مردم را جلب کند و دلار های خانگی را جمع آوری کند و به جای دلار به آن ها ریال بدهد.متاسفانه دولت نتوانسته است اعتماد مردم را جلب کند. مردم می توانند هر وقت که به دلار شان احتیاج داشتند آن را از دولت پس بگیرند برای طلا هم م‌یتوانیم این امر را پیاده‌سازی کنیم.»
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با ارائه دلارهای تقلبی به افراد سالخورده، طلاهای آنان را سرقت می‌کرد، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن دختر گمشده به آغوش گرم خانواده خبر داد و گفت: متهم با وعده‌های دروغین ازدواج طلاهای دختر جوان را سرقت کرده بود.
با توجه به پیش‌بینی کمیته ملی المپیک از تعداد طلاهای احتمالی ایران در بازی‌های آسیایی، از الان باید نگران نتایج در هانگژو بود.
در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، شاگردان حسن رنگرز در 5 وزن دوم به مصاف رقبای خود رفته اند.
یکی از ستاره‌های سابق آرسنال با ستایش از کاپیتان این روزهای تیم، مارتین اودگارد، می‌گوید او به زودی صاحب توپ طلا خواهد شد.
سرقت طلاهای کودکان با چربی و انبر!
با برگزاری مبارزات اوزان 57- و 67- کیلوگرم رقابت‌های تکواندو آزاد قهرمانی کشور، پرونده این دوره از مسابقات در گروه بانوان با شناخت نفرات برتر اوزان مختلف مشخص شد.
ولی‌پور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات راهی مخفیگاه متهمان شدند و پنج زن و مرد سارق را دستگیر کردند همچنین دلار و طلاهای مسروقه که داخل دو چمدان جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند. از محل دستگیری این افراد سه قبضه اسلحه جنگی نیز کشف و ضبط شد.
اواخر تابستان امسال مرد طلافروشی با پلیس تماس گرفت و از سرقت گردنبند طلایش توسط یک پیرزن خبر داد و گفت: ساعتی قبل زنی سالخورده با مو‌های جوگندمی و عینک به مغازه آمد و از من خواست سینی طلاهایم را به او نشان دهم تا برای نوه‌اش هدیه‌ای بخرد، اما پس از دقایقی بدون خرید از مغازه خارج شد و زمانی که خواستم طلا‌ها را داخل ویترین بگذارم، متوجه شدم یکی از گردنبند‌ها به سرقت رفته است.
نسخه مرد رمال طلاهای زن جوان را بر باد داد
قهرمان المپیک با شنیدن خبر اهدای حواله واردات خودرو به ملی پوشان فوتبال، از تاخیر در اهدای پاداش کشتی گیران و اختلاف فاحش پاداش ها گلایه دارد.
سرقت طلاهای دوست صمیمی برای خرید گوشی تلفن
متهم عنوان کرد: من قصدم کشتن مادربزرگم نبود و فقط به‌دنبال طلاهایش بودم. من روز قبل از ماجرا مشروب و قرص‌های آرامبخش خورده بودم و حال مساعدی نداشتم. آن روز من با همراهی دوستم به خانه مادربزرگم رفتیم و اگر هم قتلی صورت گرفته من تنها نبودم. با این حال پشیمانم و از اولیای دم می‌خواهم من را ببخشند.
مدتی قبل دختر جوانی با پلیس تماس گرفت و از سرقت پول و طلاهایش خبر داد و گفت: همراه خانواده‌ام به مسافرت رفته بودیم و زمانی که برگشتیم، متوجه سرقت از خانه شدیم. تصور می‌کنم شخصی که سرقت‌ها را انجام داده آشنا باشد، چون چند روز قبل از اینکه به مسافرت برویم جشن تولدم بود و دوست و فامیل را به خانه‌مان دعوت کردیم.
فرمانده هنگ مرزی تایباد از دستگیری قاچاقچی شمش‌های طلا به ارزش بیش از ۱۹ میلیارد ریال توسط مرزداران خبر داد.
دختر نوجوان گفت: مرد رمال پیشنهاد داد که به یکی از روستا‌های اطراف تهران بروم و در کنار قبر شماره ۱۷ گورستانی که اسمش را هم به من گفته بود، طلاهایم را دفن کنم. او حتی از من خواست که از این کار فیلم و عکس تهیه کنم و برایش بفرستم و حدود ۲۴ ساعت بعد، به گورستان برگردم و طلا‌ها را بردارم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ