با صعود ناپولی به مرحله یک چهارم نهایی، سه تیم از ایتالیا در این مرحله حضور دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هروه رنار، سرمربی تیم ملی زنان فرانسه، در آستانه دیدار تیم ملی این کشور با استرالیا در یک چهارم نهایی جام جهانی می‌گوید فرانسوی‌ها به دنبال تاریخ‌سازی هستند.
تیم ملی کلمبیا موفق شد با پیروزی برابر جاماییکا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2023 شود.
جام جهانی فوتبال زنان برای اولین بار به میزبانی دو کشور برگزار می‌شود. استرالیا و نیوزلند میزبان مسابقات امسال هستند که تا ۲۰ آگوست برگزار می‌شود. همچنین این اولین باری است که در این رویداد ۳۲ تیم از ۲۴ تیم حضور دارند. هشت کشور برای اولین بار در جام جهانی زنان حضور دارند: هائیتی، مراکش، پاناما، فیلیپین، پرتغال، جمهوری ایرلند، ویتنام و زامبیا. جام جهانی فوتبال زنان از سال ۱۹۹۱ به این سو، هر چهار سال یک بار برگزار شده است. در هشت دوره پیشین این تورنمنت، آمریکا چهار بار، آلمان دو بار و نروژ و ژاپن نیز هر کدام یک بار به مقام قهرمانی رسیده‌اند.
تیم تنیس روی میز جوانان ایران با غلبه بر عراق به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت.
تیم تنیس روی میز جوانان ایران با غلبه بر عراق به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت.
تیم ملی والیبال زنان ایران مسابقات چلنجر کاپ آسیا را با پیروزی آغاز کرد و مقابل هنگ‌کنگ به برتری رسید تا صعودش به هشت تیم برتر قطعی شود.
محمد رهبری با شکست هم تیمی خود محمد فتوحی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شمشیربازی سابر قهرمانی آسیا صعود کرد.
تیم فوتبال گل‌گهر به عنوان آخرین تیم به جمع 8 تیم برتر جام حذفی سال جاری راه پیدا کرد.
قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا امروز برگزار خواهد شد و هشت تیم حاضر در این مرحله با حریفان‌شان آشنا می‌شوند.
نخستین روز از مسابقات جودو بین باشگاهی مردان( جام خلیج فارس) با حذف چهار تیم از گردونه رقابت ها به پایان رسید.
پس از پیروزی پرسپولیس برابر سپاهان، چهره هفت تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد.
از بین هشت تیم صعود کننده به مرحل یک چهارم نهایی جام حذفی، دو تیم دسته اولی خواهند بود.
مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال از روز یکشنبه و با حضور هشت تیم مدعی به طور متمرکز در سالن فدراسیون والیبال آغاز می‌شود تا چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود.
تیم ملی گلبال ایران به جمع هشت تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان راه یافت.
با روشن شدن تکلیف تیم‌های حاضر در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی، تعداد نمایندگان باشگاه‌های معتبر اروپا در جمع هشت تیم پایانی مشخص شد.
پس از حذف آلمان و سپس ژاپن، امشب اسپانیا هم در ضربات پنالتی باخت و حذف شد تا هیچ تیمی از گروه مرگ به جمع هشت تیم برتر جهان راه پیدا نکند! مراکش تنها مهمان ناخوانده جام در این مرحله است.
تیم‌های ایران یک و عمان یک با شکست حریفان خود به جمع هشت تیم برتر مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی آسیا صعود کردند.
تیم‌های قطر یک و استرالیا سه با شکست حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی و هشت تیم برتر رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا صعود کردند.
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران با غلبه بر ژاپن از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد و در جمع هشت تیم برتر این رقابت ها قرار گرفت.
با پایان مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا، هشت تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها مشخص شدند. ایران در این مرحله به مصاف تیمی می‌رود که ۲۰ روز پیش آن را شکست داده بود.
با پایان مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا، هشت تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها مشخص شدند. ایران در این مرحله به مصاف تیمی می‌رود که ۲۰ روز پیش آن را شکست داده بود.
اسلوونی موفق شد با شکست آلمان راهی مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی جهان شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ