یک داور سابق اسپانیایی که در حال حاضر به عنوان داور VAR فعالیت می‌کند از نایب‌رئیس سابق کمیته داوران این کشور که نامش در پرونده بارساگیت مطرح شده شکایت کرده و او را به فساد متهم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تسلا متهم است شکایت های مالکان خودروهایش درباره مسافت طی شده به ازای هر بار شارژ را مخفی کرده و درباره این ویژگی به افراد دروغ گفته است.
دو زن 19 و 20 ساله از وسام بن یدر به جرم آزار و تجاوز جنسی شکایت کرده اند.
دادستانی اسپانیا با انتشار پیامی از متهم شدن سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید به توهین به هواداران والنسیا خبر داد.
متهم گفت: روز حادثه به همراه همسرم راهی منزل مادرش شدیم، چون شام در خانه مادرش میهمان بودیم. من و پیمان همیشه با هم جر و بحث داشتیم و دعوا‌های ما تمامی نداشت. آن روز هم در مسیر با هم بحثمان شد و من با او قهر کرده و از ماشین پیاده شدم. بعد به خانه مادرم رفتم و دیگر نمی‌دانم او کجا رفت و چه اتفاقی برایش افتاد. یکی، دو روزی از او بی‌خبر بودم و سراغش را نمی‌گرفتم، چون با هم قهر بودیم. بعد متوجه شدم در بیمارستان است و سر و دستش هم شکسته بود که دلیل آن را نمی‌دانم.
متهمی که اقدام به اخاذی از شهروندان با تهیه فیلم می کرد، بازداشت شد.
متهمی که اقدام به اخاذی از شهروندان با تهیه فیلم می کرد، بازداشت شد.
هانس نیمن، شطرنج‌باز آمریکایی، شکایتی 100 میلیون دلاری از مگنوس کارلسن به خاطر متهم کردنش به تقلب مطرح کرده بود که با شکست مواجه شد.
صبح امروز (دوم خردادماه سال جاری) مسعود ستایشی در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت گفت: فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه را خدمت ملت بزرگواران عزیز ایران و دختران عزیزمان تبریک عرض می‌کنم.
مسعود ستایشی صبح امروز (دوم خردادماه سال جاری) در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت گفت: فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه را خدمت ملت بزرگواران عزیز ایران و دختران عزیزمان تبریک عرض می‌کنم.
خورخه سامپائولی، سرمربی آرژانتینی فلامنگو، از یک کارشناس تلویزیونی به دادگاه شکایت کرده و می‌گوید این کارشناس او را به دروغ به نژادپرستی متهم کرده است.
پس از شکایت رسمی از اشرف حکیمی به اتهام تجاوز و شهادت یکی از شاهدان علیه او، پرونده‌ای قضایی برای ستاره مراکشی پی‌اس‌جی تشکیل شد.
پس از شکایت رسمی از اشرف حکیمی به اتهام تجاوز و شهادت یکی از شاهدان علیه او، پرونده‌ای قضایی برای ستاره مراکشی پی‌اس‌جی تشکیل شد.
پس از شکایت رسمی از اشرف حکیمی به اتهام تجاوز و شهادت یکی از شاهدان علیه او، پرونده ای قضایی برای ستاره مراکشی پی اس جی تشکیل شد.
حذف یک داور VAR اسپانیایی از فهرست داوران هفته بیست و چهارم لالیگا بعد از شکایت او از انریکز نگریرا که در پرونده بارساگیت متهم شده، در اسپانیا خبرساز شد.
زن جوانی با حضور در ایستگاه پلیس از بازیکن پاری‌سن‌ژرمن به اتهام تجاوز جنسی شکایت کرد.
«بالدوین» که با شکایت خانواده «هاچینز» رو به روشده است، تاکید کرده که مقصر مرگ این فیلمبردار جوان در اکتبر ۲۰۲۱ نیست، علیرغم این که او با شلیک اسلحه‌ای که در دست داشت، «هاچینز» را به کام مرگ فرستاد و کارگردان فیلم «جوئل سوزا» را هم زخمی کرد اما تاکید کرده که نمی‌دانسته در اسلحه گلوله‌های واقعی گذاشته شده است.
متا شرکت «وویجر لبز» را متهم کرده با ایجاد هزاران حساب کاربری جعلی، داده های بیش از ۶۰۰ هزار پروفایل کاربران فیسبوک را استخراج و به همین دلیل از آن شکایت کرده است.
مدارس دولتی سیاتل شرکت های بزرگ فناوری را متهم کرده اند که مسئول وخیم شدن سلامت روانی دانش آموزان هستند و به طور مستقیم بر توانایی مدارس برای انجام ماموریت آموزشی خود تاثیر گذاشته اند.
هیات ملی روابط کار آمریکا (NLRB) تسلا را به نقض قوانین کار متهم کرده زیرا این شرکت کارمندان واحد اورلاندو (در ایالت فلوریدا) را از صحبت کردن درباره موضوعات محل کار منع کرده است.
شروین با شکایت دختری جوان بازداشت شده و متهم است دختر را آزار داده است، اتهامی که قبول ندارد و آن را یک اخاذی می‌داند.
کمیته ملی جمهوریخواهان آمریکا (RNC) شکایتی از گوگل در ایالت کالیفرنیا ثبت کرده است. در شکایت مذکور گوگل متهم شده میلیون ها ایمیل کمپین RNC را به فولدرهای اسپم جی میل می فرستد.
متهم که مردی جوان است به زنی قرص‌های دست‌ساز لاغری داده که در آزمایشات پزشکی قانونی مشخص شده حاوی مواد روان‌گردان بوده است. شوهر متوفی با شکایت از مرد عطار خواستار مجازات او شده است.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا( FTC) از یک شرکت دلالی داده به نام «کوچاوا»(Kochava) شکایت و آن را متهم کرد اطلاعات موقعیت مکانی عده ای از کاربران را فروخته است.
رئیس سابق هیات فوتبال استان خوزستان میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال را متهم به مهندسی انتخابات این فدراسیون کرد و گفت: ماجدی یادش رفته است که خودمان برایش رای جمع کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ