روابط عمومی اداره کل اطلاعات همدان اعلام کرد: با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در این اداره کل و با همکاری دستگاه قضایی و شهرداری همدان، هشت نفر از کارمندان متخلف شهرداری بازداشت شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از متهمان از اعضای شورای شهر ماهشهر و دو نفر دیگر از مدیران حراست و کارکنان شهرداری این شهرستان هستند که به اتهامات مالی بازداشت و روانه زندان شدند.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر گفت: در ادامه مبارزات با مفاسد اداری و اقتصادی، سه نفر دیگر از کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر ماهشهر بازداشت شدند.
شبکه فروش غیرقانونی قبر در بهشت زهرا(س) با ورود قاطعانه نهادهای امنیتی متلاشی و ۲ کارمند متخلف بازداشت شدند.
خبر بازداشت سجاد کریمی پاشاکی یکی از کارمندان استانداری گیلان از سوی دادستان عمومی و مرکز این استان تکذیب شد.
دادستان دماوند: مدیران و مسؤولان در صورت مواجهه با جرم مشهود همچون بی‌ حجاب یا کشف حجاب در محل کار قبل از ارائه هرگونه خدمات اداری و عمومی به شخص خاطی، در اجرای مواد ۱ و ۲ و ۳ و ۴ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر باید به وی تذکر دهند.
دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر از بازداشت دو نفر از کارمندان فعلی و سابق شهرداری این شهرستان خبر داد.
تعداد ۱۰ کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی با بیش از ۲۰۰ هزار نفر دنبال کننده ادعای فروش سوالات امتحانات نهایی و کنکور را داشته و این سوالات را با قیمت‌های گزاف به فروش می‌رسانند.
تاکنون ۸ نفر از این افراد شامل سرپرست فعلی شهرداری مریوان و برادرش، ۳ عضو شورای شهر مریوان، برادر یکی از اعضای شورای شهر و ۲ نفر به عنوان واسطه در این تخلفات بازداشت و روانه زندان شده اند.
با بازداشت وزیر خارجه سابق پاکستان و شماری از اعضای ارشد حزب تحت ریاست عمران خان، خبرگزاری‌ها از کشته شدن هشت نفر و زخمی شدن دست‌کم ۲۲۰ نفر در اعتراضات پاکستان خبر دادند.
نیروهای واحد مبارزه با تروریسم ترکیه در استانبول طی عملیاتی ۸ فرد مشکوک به همکاری با داعش را بازداشت کردند.
پلیس استانبول در عملیاتی ۸ فرد را به ظن همکاری با گروهک تروریستی داعش بازداشت کرد.
دادگاه عوفر وابسته به رژیم اشغالگر «اسرائیل» بازداشت عماد عدوان، نماینده اردنی به اتهام قاچاق اسلحه به فلسطین اشغالی را تا ۸ روز دیگر تمدید کرد.
دستگاه اطلاعات عراق اعلام کرد که ۸ داعشی که در تیم@های امنیتی این گروه تروریستی در کرکوک مشغول به فعالیت بودند دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در مجموع ۸ نفر از کسانی که به اموال عمومی آسیب رساندند دستگیر شدند.
دادستان گرگان افزود: این فرد به همراه یکی از مدیران شهری و کارمند شهرداری گرگان بازداشت شدند.
آخرین آمار کرونا در ایران دستگیری مهندس برق با اسلحه/ بازداشت عامل تعرض به دانش‌آموز ۸ ساله کوهدشتی/ راننده عصبانی، قربانی درگیری خیابانی/ اشک‌های زن ۷۰ ساله!/ سارق بدشانس با همسرش به دزدی می‌رفت/ جیغ وحشت در سکوت صبحگاهی/ نسخه مرگبار مرد رمال برای زندگی زن جوان
بازداشت عامل تعرض به دانش‌آموز ۸ ساله کوهدشتی
واحد اطلاع رسانی ارتش عراق از بازداشت هشت تروریست داعشی در نقاط مختلف این کشور خبر داد.
«حمید نوری» کارمند سابق قوه قضائیه که از سال ۱۳۷۰ خود را بازنشست کرده و از آن زمان شغل آزاد داشت، آبان ۱۳۹۸ برای رسیدگی به حل اختلافات شخصی آشنا به سوئد سفر و در بدو ورود به فرودگاه استکلهم توسط پلیس این کشور بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان انفرادی به سر می‌برد. اتهام حمید نوری بر اساس ادعا‌های واهی تعدادی از اعضای گروهک تروریستی منافقین این است که در مقطعی از زمان زندانبان آن‌ها بوده است.
منابع فلسطینی از بازداشت ۸ فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در جریان یورش های بامداد امروز به مناطق مختلف کرانه باختری خبر دادند.
۲ تن از دانشجویان دانشگاه تهران نیز دچار جراحت‌ سطحی شده‌اند، در حال حاضر ۲ کارمند حفاظت فیزیکی و دو دانشجوی دانشگاه تهران در حال مداوا هستند.
دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۸ نفر از اشرار مسلح که قصد افزایش دامنه ناامنی‌ها را داشتند، دستگیر شده‌اند.
زاهدان- دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۸ نفر از اشرار مسلح که قصد افزایش دامنه ناامنی‌ها در زاهدان را داشتند، دستگیر شده‌اند.
منابع لبنانی از بازداشت یک گروه ۸ نفره از تروریست های داعش توسط نیروهای امنیتی این کشور خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ